Dat zou ik ook doen idd.. Ik vind op een condoleance bij een 'vreemde' niet echt een fijn idee. Dan had ik ook een kaartje gestuurd. Maar misschien dat ik het voor hun dan inderdaad wel zou doen Iedereen een fijn Pasen! Lekker genieten!
Ja gaat goed hier klein hongerlapje hebben we krijgt al meer in zn flessen en nog meer willen na sommige voedingen donderdag controle in t zh, maar ff vragen of hij nog meer mag Verder gaat het zn gangetje hier, ben alleen bang voor een baarmoeder verzakking Binnenkort maar ff langs de huisarts/bekken fysio. T is wel apart. .caylen heeft dezelfde blik in zn ogen als viën.. heel wijs kijkt hij uit zn oogjes, vien deed dat ook. al zou er iets van reïncarnatie bestaan, weet ik zeker dat hij haar is.
Fijn dat het goed gaat , dikke knuffel . Gaat het ook goed met borstvoeding of geef je dat niet meer , omdat het niet wou ? Grappig dat ie op je meisje lijkt .
Mamachantal: wat mooi dat je dat zo terug ziet. DA: geen idee herken het niet ook niet uit omgeving van vrienden met kinderen ofzo. Zou het dinsdag even voorleggen aan de arts inderdaad. Wij hebben lekker lazy sunday. Ik hang op de bank met haakwerkje. Man ligt te dutten en dochter heeft de duplo mand leeggekiept en is er zelf in gaan zitten.
Nee geen bv meer helaas. Misschien maar beter ook.. nu doet ml de flessen van 12u en 6u Gisteravond hebben we een taart gebakken, nu nog bekleden
Mamabri idd asooooo niet meer bellen dus Mamachantal mooi dat ze zo op elkaar lijken! Nijntje1990 heerlijk geniet ervan Ik heb net zelf pizzabroodjes gemaakt staan in de oven hoop dat ze lekker zijn! met mozarella snijden nam ik topje van mn duim mee auw!!
Ik heb het al de hele tijd volgehouden om dat paranormale topic niet te lezen. Goed he? DarkAngel, jij ook niet doen he?
Mamabri aparte familie vind soms echt dat mensen moeilijk doen om moeilijk te doen snap je me een beetje ... malachiet jullie ook fijne Pasen Stond om 06 uur al.buiten eitjes te verstoppen brrrr wat was het toen koud en wat een heerlijk weer is het nu
Vrolijk Pasen iedereen! Wie zin heeft in chocolade: wees welkom! Mijn god, wat een buit hebben we al en we moeten nog op zoveel plaatsen gaan... Voor de rest eigenlijk niet veel bijgelezen, mijn excuses. Da: met bonken hebben wij, tot nu toe, geen ervaring... Goed idee om het aan de ka voor te leggen.
Nijntje ik kom langs!! Heb al hele dag zin in paaseitjes maar ze zijn al een week op hier in de supermarkt. Heb wel lekkere kinder reepjes
Hier niet gefietst stond aardig wint vanmorgen , wel lekker in bos gewandeld . En even bij mijn ouders in de tuin gezetten , nu weer thuis . Morgen mis na rolde de jaarmarkt , verder zien we wel .
Gelukkig weer iets beter, afgelopen nacht goed geslapen. Als sam op bed ligt lekker op de bank liggen