mitsy gefeliciteerd! Nijn1984: Jij gefeliciteerd met je manlief . Nijn90: kids mee naar huis zal mooi zijn , kleintjes goed drinken dan mogen jullie met lieve mama mee . Kanjers kom op door gaan zo. Hier boel weer netjes vlug even gedaan ,kids komen weekend de vloer toch fijn plankerig makken hihi. Het idee alleen al heerlijk, over al speelgoed .
Frieten - Friet - Patat - Frietjes: Frieten voorbakken Wij gebruiken ook vaak patat uit de winkel uit de diepvries als aardappel in gerechten. 2,5 kilo patat is 2 euro. 2,5 kilo aardappels buiten het aardappelseizoen soms wel 3,50. En het blijft net zo goed gewoon aardappel. En bij schillen hou je netto minder over als 2,5 kilo bij patatjes dan weer niet haha. Klinkt als extreme cheapskates. Bijvoorbeeld door de roti ofzo. Ontdooi ik ze even half in de magnetron en dan gewoon bakken net als krieltjes ofzo. Neem aan dat wat in die blog staat ook prima kan voor blokjes ipv patatvorm.
Marnat: Dank je wel! Hier ligt speelgoed ook altijd door het hele huis. Soms zou ik ook een clean house willen maar als ik dan in sommige huishoudens zie dat kinderen amper mogen spelen... Laat ze dan hier maar lekker rommelen Over een paar jaar is dat toch weer gedaan. Kind moet kind kunnen zijn he zuurtje: Bedankt voor de link. Krijg hem niet open (zit op het werk, beveiligd internet) maar kijk thuis eens. De pijnlijke plek is wel zo goed als weg nu maar tillen is nog een ramp. En meisje is zo graag weer op de arm... Nijntje: Oeh, spannend! Eigen flessen kunnen het verschil maken he... Ik duim voor ze!!
@Mitsy, ook al wil je het niet vieren... VAN HARTE GEFELICITEERD!!! @NIJN84, jij ook gefeliciteerd met je mannetje Pluisje
Spikkel. Welk shirt vind je zo mooi voor jou zoontje? En heb je ook Iets voor je dochter gezien? En welke maat hebben ze? Als je het niet erg vind wil ik ze Voor jou kopen en stuur ik ze op. Heb je toch een mooi kado voor sinterklaas
@Bubblezz slik.. ik heb je een pb gestuurd.. mn dochter heeft maat 122/128 en zoon 98 @wwjk even heel erg stil..
Spikkel wil je je adres ook naar mij pben? Cay heeft in zn kinderwagen zitting gezeten, wat vond hij dat mooi!
Wat een knapperd zeg fijn dat het rondkijken zo goed bevalt @Spikkel, ik zal eens kijken of ik nog wat (goeie) kleding heb in die maten... 122/128 is alweer en tijdje geleden voor mijn dochter, dus ik ben bang dat ik niet meer zoveel heb. Maar 98 is niet zo lang geleden. Helaas heb ik al veel van de mooiere dingen aan een kennis van mijn ouders gegeven. Dochter van die kennis is pas gescheiden, dus ik dacht haar een plezier te doen. De moeder heeft al vaak dank je wel gezegd, maar van de dochter heb ik nog nooit een 'bedankt" gehoord. En er zaten toch vaak mooie dingen bij. Misschien raar van mij, maar een "dank je wel" is toch wel fijn... Ik ga morgen meteen kijken of ik iets voor je heb ( als je dat tenminste wil..) Knuffel Pluisje
Spikkel weet niet welke winkel ze hebben bij jouw.. ik doe altijd met uitzondering drinken bij hoog.v.liet. ik doe daar altijd spaar puneten bij eind van het jaar zitten we zo op 100 eu want er komt 6 procent bij. P w 40 euro dus gaat lekker daar. ook heb je daar bonnen die je kan gebruiken daar zitten zegels op 12 is vol kaart zo hebben we dus 4 cola of afwasmiddel of andere dingen. miss een optie mocht hij bij je zitten. anders jum.bo a.a..hhhh doet ff zo.... sterkte
Hoi Dames wat kletsen jullie veel! Mitsy gefeliciteerd met je verjaardag!! Nijn84 jij van harte met je man! Nijn aah wat een mooie foto zag ik voorbij komen duim voor je dat ze het zo goed blijven doen, lekker uit hun eigen flesje drinken en straks lekker mee naar huis mogen. mamachantal aah wat een leukerd! wwjk: gister teamuitje van ml gehad erg leuk we zijn 24 km op de E trikke geweest. zo leuk en gaaf om te doen! daarna lekker gebbqed. vandaag een rommeldagje met Jar mee geweest met klas naar de bieb ze zochten nog ouders die wilden helpen;. leuk! Spikkel ik heb helaas niks voor je. petje af hoor hoe jij het doet! fijne avond!
Maar kijk eens hoe gelukkig! Dani: Leuk, zo eens helpen op school. Probeer dat ook te doen als ik kan. WWJK: Info avond op school was wel interessant. Zijn ook in het klasje gaan kijken. Zij zijn met 13 van hun jaar, 1 kindje minder dan vorig jaar. Nieuwe juf valt wel mee, zoonlief vindt ze erg tof en dat vind ik nog het belangrijkste. Want hij moet zich er goed bij voelen. En heb een bluts in de motorkap van de wagen Met naar huis rijden van mijn werk, ineens een slag. Eerst vloog het op de motorkap, toen nog tegen de voorruit, poeh, was even schrikken! Denk een kastanje of zo? Dochter heeft zich ook verschrokken. Zit er wel mee, maar ja, kan er niks aan doen... Vorige week ook al 2 kastanjes tegen de voorruit gekregen...
Helaas niet alle flesjes opgedronken vandaag. Worden ook beetje gek van de verpleging. Koen is heel onrustig maar drinkt alles. De een bakert hem in om te slapen de ander niet. Doe dan of helemaal wel of helemaal niet. Niels spuugt veel en verdenken ze van reflux. Geven ze hem jbpm in de fles maar met een s speen. Dan komt ie pas thuis als ie kan lopen dat krijgt ie er natuurlijk nooit uit dus 24 uur alles drinken wordt lastig dan. De een doet het vervolgens weer niet in de fles en drinkt hij wel. De ander laat hem boeren via de sonde. (Lucht eruit trekken met een spuit) De een weer niet waardoor hij alle voeding bovenop zn boer als het ware weer uitkotst. Als we zo horen en bezig zijn (twee uur om ze te voeden en verschonen) dan ga ik wel steeds meer opzien tegen dat ze naar huis komen. Man is bang dat het hetzelfde gaat als bij dochter. Werd toen op gegeven moment aardig gek. Dat hij dat zegt maakt me nog onzekerder. Kan ik het wel aan, wordt ik niet mega gestresst (ben ik best snel) en daardoor kortaf en snel boos. Kan ik dochter wel haar aandacht geven etc etc etc. Maar goed komt wel weer op zn pootjes.
Nijn, goed op je strepen staan hoor! Deden wij met cay ook. Het is gedaan zoals wij het wilden, niet zoals hun het wilden. En daardoor is hij zo snel thuis gekomen. (ze gaven bij hem heel veel sondevoeding terwijl hij wel kon drinken. Hij trok de sonde er een keer sochtends uit, en wij wilden dat hij het mocht proberen allemaal op te drinken. Na overleg mocht de sonde er uitblijven tot hij een fles niet meer dronk. Hij dronk tegen hun verwachting in alles op terwijl hij de dag ervoor nog maar 4 flesjes op een dag aangeboden kreeg. Dag erna mocht hij mee.) Het zijn jullie kids, jullie bepalen. En je vind je draai echt wel thuis met ze, als hun slapen kan je lekker met je dochter spelen. Probeer haar zoveel mogelijk te betrekken erbij, dan komt het vast goed.
Gisteravond heeft hij wortel op vond hij gelukkig wel lekker. Tenminste, hij spuugde t niet uit. Eerst stuk in zijn hand gegeven. Maar kwamen vrij grote stukjes af. Dus gepureerd en dat ging prima.
Hahaha, die eerste foto! Heerlijk die snoetjes! Nijntje: Kan je niet eens met de kinderarts overleggen dat ze alles hetzelfde moeten doen. Kindjes moeten toch een bepaald ritme krijgen, dat lukt van geen kanten als ze alles anders doen. Denk dat we zo wat hetzelfde van karakter zijn Ik kan soms ook zo uit m'n krammen schieten. Probeer er wel op te letten, maar soms wordt het me dan ook teveel. Gisteren was dochter aan't krijsen om de wagen in te gaan toen ik ze ophaalde, stond van mezelf versteld hoe kalm ik bleef. Want dat roepen geen zin heeft heb ik al langer door. Maar het toepassen he... Hier ging zoonlief enorm uitdagen toen meisje geboren was. Vooral bij flesje geven of pamper verversen, kon toch niks toen. Heb hem toen ook naar de grootouders laten gaan. Hij wilde niet, maar toen hij besefte dat hij braaf moest zijn mocht hij ook gewoon thuis blijven van mij. Ze moeten hun plekje ook zoeken, net zoals wij het moeten doen. Maar leuk is het niet altijd.
Op je strepen staan hoor. Mijn zoontje lag ook een week in het ziekenhuis en de verpleging maakte mij een beetje onzeker in het begin.. Alles is nieuw, je met leren om hem op een speciale manier te voeden. Hij deed soms wel een uur over een flesje, maar zij wilden hem op uur en tijd een flesje geven. Wij zijn op een gegeven moment in gesprek gegaan met onze begeleidster aldaar. En aangegeven, dat als hij zo lang over zijn flesje doet, hij ws later pas weer honger had ( logisch in mijn ogen) De verpleging wilde hem niet mee naar huis geven omdat hij niet goed dronk in hun ogen. Gelukkig snapte de begeleidster wat wij bedoelden. Anders had hij nu ws nog in het ziekenhuis gelegen..poeh. Ik maakte me ook zorgen over hoe ik dat thuis met hem allemaal ging doen. Maar toen ik thuis ons eigen ritme ging volgen, ging het eigenlijk meteen prima. Zoontje was tevreden en dronk prima zijn flessen leeg. Moraal van dit verhaal... sta op je strepen en maak je niet teveel zorgen Ik hoop echt dat ze snel naar huis mogen... @MamaChantal, fijn dat de worteltjes goed bevielen hihi schattig hoor! Zo, ik ga nu naar school. Ik ga met zoontje en klas mee naar de speeltuin... het weer is in elk geval goed haha Iedereen een fijne dag Pluisje
@nijn gewoon goed aangeven wat jullie zelf denken dat goed is hoor! @mamachantal wat een scheetje! @pluisje veel plezier!! @hier vandaag een beetje opruimen, Morgen mannetje jarig.. we doen er niks aan maar toch
Fijne dag pluisje! Oh en Nijntje: Hier was meisje 2w oud toen ze al een grotere speen moest, is ze naar M gegaan. En paar weken later zaten we al op L. Gewoon omdat zij erg traag dronk had ze zo'n grote speen nodig. Driestandenspeen kon bij haar niet. Dus met jbpm erbij snap ik de S speen niet...