Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minon

minon Niet meer actief

Leuke foto's mama chantal! Die koppies :)
    Pluis: lekker weer erbij fijne dag!

Ja nu vanmorgen denk ik weer mwah voel me wel lekker fit, dan zou ik het wel weer kunnen hebben allemaal denk ik. Wil het te graag goed doen ofzo. En gekke is als ik dochter op bed leg, dan kan ik prima tegen als ze niet slaapt of als ze even huilt. Maar toen ze baby was werd ik er echt gek van. En ik merk dat als ik daar ben (en dat is dus maar twee/drie uurtjes per dag) dat ik er weer niet tegen kan. Gisteren ook Koen twee keer alles ondergescheten. Wat dus iedere keer gebeurt. En dan duurt het lang plast ie vervolgens nog een keer alles onder. Eer je dan klaar bent en een flesje hebt die dan op is was ik meer dan een uur verder. Nu was man erbij voor niels maar die zou dan dus al die tijd liggen krijsen. Niels drinkt slecht laat veel erlangs lopen etc en boert wel vijf keer op een flesje, als hij na 15cc al niet in slaap kakt. Ze krijgen 7x voeding om de 3 uur en dan snachts niet. Zou dus betekenen dat je elke drie uur minstens 2 uur bezig bent met de baby's. En dan vind ik niet erg maar dochter waarschijnlijk wel.
    Ach ja we gaan het wel meemaken. Kraamzorg is weg scheelt wel vind ik. Lekker rustig weer eigen ding doen. Kan het nu rustiger aan doen dan afgelopen dagen.

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Zo hier alweer lekker bezig, Gstofzuigd gedweild 2 wassen gedraaid die hangen buiten.. Wc schoon heerlijk! straks Dochter ophalen en nu eerst eens mijn kleine chagerijnige ventje wat aandacht geven kijken of die daar een beter humeur van krijgt:)

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Arghh probleem ontdekt.. zn schoentjes zijn te klein.. argghh waarom gebeurd dit nou niet ff 2 weken later.. maar ff over denken :)

maar chagerijnige mannetje is in ieder geval sinds zn schoentjes uit zijn weer vrolijk..

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Spikkel heb je geen sandalen, slippers oid? het is nu mooi weer dus dat kan zat
    of laarsjes?
    welke maat heeft je uk?
    zo goed bezig jij!

Nijn je dochter moet straks ook even wennen maar als je haar een beetje betrekt bij de verzorging e.d. dan vind ze het vast hardstikke leuk! ;)
    maar net wat chantal zegt het zijn jullie kinderen zeg gewoon dat de verpleging op 1 lijn moet liggen!

haha mamachantal wat een leuke foto`s!

-- wwjk: Jar is naar een feestje gelijk uit school,
    ml doet een dutje heeft straks nachtdienst 3 achter elkaar ;) dus kan weinig doen ik huis heb ook weinig zin! :p
    vanmorgen wel ff gepoetst en gestreken

kom straks nog wel ff kletsen! fijne middag!

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Hier poets dag.
    Tenminste, vooral ml.
    Alles van zn kant gehad beneden, bench weg, tafel anders gezet zodat t beter uitkomt met de kinderstoel en keukenkastjes uitgezocht.
    Lig nu ff op bed, benen doen zeer en ben op.
    Straks even naar babypark lopen, kijken wat voor kinderstoel we willen, dan kan ik op mp ff kijken ervoor of met mama mazzel dagen bij prenatal.
    Stokke vind ik erg handig maar best wel duur.
    En liefst inklapbare zodat na het eten hij in een hoek kan.

Oh cay word wakker. Dan maar weer uit bed

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Dani ja die heb ik wel maar zijn dus ook te klein.. hij heeft nu maat 20 en ik moet schoentjes hebben van 21 of 22
    Zo dat lijkt me best stevig 3 nachtdiensten achter elkaar.

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Misschien hier op zp vragen? Of misschien op fb bij weggeefgroep ofzo?
    Ik geef mijn kleding (schoenen worden hier altijd afgedragen) ook altijd weg aan klasgenootje van jaim.

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

SPikkel die maat heb ik helaas niet voor je
    idd op fb weggeefhoek, minima oid.

3 nachtdiensten achter elkaar is pittig maar normaal soms ook nog 3 nacht 1 dag en weer 3 nacht. 3 a 4 dgn vrij en dan weer dag.
    niks aan doe mij maar de dagdiensten
    als t goed is is hij volgend weekend weer vrij
    wil zo graag samen een weekendje (2nachten) weg!! ff samen genieten! ben ik aan toe haha maar ml wil in de tuin aan t werk en dat is ook wel fijn als dat klaar is ;)

mamachantal succes met zoeken naar een kinderstoel!

net lekkere frambozen en aardbeien gehaald bij de teler hmmmm die smaken extra lekker
    De jongste kreeg een lekker appeltje die was zo op! ;)

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

pff de vorige x al een dingetje gehad met vader van oppaskindje.
    ze weten dat ik tussen 17:00 en 17:30 eet.
    omdat onze jongens moe zijn en we gewoon optijd eten
    moeder zegt als je gaat eten laat dr maar mee eten
    en vader de vorige keer ja maar ik moest nog naar de winkel en bla bla bla

is het dan zo moeilijk om ff te appen? of bellen?
    ik ben zo en zo laat thuis
    laat haar maar mee eten of het hoeft niet of om te overleggen
    nu is het weer 17:00 geweest en nog niks gehoord
    zometeen heb ik t eten op tafel en beginnen we net zul je zien komt vader binnen..ik maak dan wel eten voor haar..
    ja niet handig dit stoort want hij blijft "hangen" en ik vind het gewoon irritant!!
    moet ik hem dan steeds alles voor kauwen?
    pff
    ( ze is flexibel ene keer is vader optijd rond 15:00 andere keer later)

zo dat lucht op ;) :p

10. minon

minon Niet meer actief

Moeilijke keuze gemaakt. Vanmorgen gebeld naar zkh. Koen mag naar huis maar Niels niet. Hb is te laag en hij groeit nauwelijks. Wat we wilden. Toch Koen naar huis en Niels laten blijven. Dus morgen mogen we hem ophalen. Weet van mezelf dat ik snel gestressd ben, dus is het beter om het wel te doen. Als ze huilen enzo kan daar slecht tegen. Dus doen het ook in belang van Niels dat ik al gewend ben aan Koen zijn deukte en met Marith erbij en het ritme enzo. dat ik me goed met Niels kan bezighouden omdat hij veel aandacht nodig heeft met drinken. Als ze tegelijk komen ben ik maar zo twee uur bezig of nog langer met flesjes enzo. 7x 2 uur dan denkt Marith ook een keer ja hallloooooooo. En mn vader zei. Als ze een keer een been breken breng je ze toch ook niet allebei naar het ziekenhuis. En dat is natuurlijk wel waar!

11. minon

minon Niet meer actief

Dani: irritant die onduidelijkheid!
    Spikkel: heb helaas ook niks in die maat meer en zijn dan meisjesschoenen ook.
    Fruit van de teler: lekker! En vaak stuk goedkoper dan de winkel zeker fruit als aardbeien en frambozen.
    Mamachantal: keus kunnen maken met kinderstoel? Wij hebben een nep stokke zegmaar van de babydump. Geuther is het merk.

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Yup word een 2e hand stokke :) nieuw 200, en nu op mp staat er 1 met babyset voor 60 (nieuw model) dus dat is een koopje

Nijn wel fijn dat je dan kan wennen!

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Fijn nijn dat je kan wennen en Koen naar huis mag. dubbel gevoel he dat je er dan een moet achter laten, maar gelukkig kun je op bezoek en heb je de webcam toch?
    succes!

Mamachantal dat is zeker een koopje
    wij hebben die ook van Geuther.

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Dani pfff dat lijkt me wel irritant ja..

@Nijn wat fijn dat Koen naar huis mag!!

@Mamachantal Goeie deal dus!

@weggeefhoek k heb me er even overheen gezet en het gevraagd.. nou hopen dat er iemand is..

@hier Kindjes op bed dus weer lekker avond..

15. minon

minon Niet meer actief

Op bezoek niet helaas. Kan koen niet alleen thuis laten. Buren zijn volgende week op vakantie. En koen mag vervolgens ook die afdeling niet op ivm de waterpokken. Hebben we nagevraagd en uitgezwaaid is uitgezwaaid. Dan gelden dezelfde regels als voor andere broertjes en zusjes.

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Jee wat een regel! dus dan krijg je 1 kindje mee en vervolgens mag je niet meer naar de ander toe.. kan je Koen niet in de kinderwagen even net achter de deur laten staan? zodat je er toch even heen kan?
    sterkte

goed van je spikkel!

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bekijk bijlage 417592

Spikkel: Piedro, maat 21. De neus is wat gesleten maar zolen en de rest van de schoen zijn nog goed. Is wel voor een smallere voet, weet niet hoe het met jouw zoontje zijn voetjes zit. Bij interesse hoor ik het wel ;) Ga morgen boodschappen doen in Maastricht dus dan kunnen ze al verzonden worden als je wil.

Rest: moet nog bijlezen ;)

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bekijk bijlage 417594

Dit is de zijkant. Het is dus alleen de neus die slijt heeft. Maar denk zelfs met schoenpoets dat het beter wordt. Maar dat gebruik ik eigenlijk nooit :)

Oh en de kleur is bruin/grijs. Krijg de kleur niet goed op foto in de woonkamer met de tl lampen...

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nijntje: wat leuk dat Koen naar huis mag! Al beetje wennen aan het nieuwe ritme. Veel succes alvast, gaat vast goed hoor. Wel jammer dat het bezoek voor Niels dan niet lukt. Dan maar duimen dat hij ook vlug naar huis kan!

Dani: Vervelend voor dat kindje en jullie. Wij hebben uren moeten doorgeven dat wij meisje brengen en halen (bij benadering). Laatst zagen we in de schoenenwinkel, was 16.45u en meisje moest voor 17.30u opgehaald worden. Heb toen al dadelijk gebeld dat we het niet gingen halen. Was de eerste keer maar heb er mij heel ongemakkelijk bij gevoeld.

MamaChantal: zo dat is dan een koopje voor die stokke! :) wij kijken tegenwoordig ook eerst online voor een goede tweedehands. Ook al koopjes gedaan ;) En manlief zit nu op een veiling , weet nu hoe en wanneer hij best biedt. Ook al wat gescoord aan de helft van de winkelprijs. Zo staan er ook vaak strijkparels potten en pakketten op. Die houden we nu in het oog, handig voor de sint of komende verjaardagsfeestjes.

Spikkel: maat 22 is te afgelopen, dus die gaan niet meer goed zijn voor je zoontje.

20. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Bedankt voor de felicitaties lieve meiden! Heel lief!
    Kom straks of morgen even bijpraten,
    Liefs

Deel Deze Pagina