Fijne dag spikkel en gefeliciteerd met je mannetje. Elsie: sterkte meid. Heb je topic nog niet gelezen, straks eens kijken. Wwjk: ik ben moe! Na 3 slechte nachten vannacht goed geslapen met als resultaat dat ik zo moe ben... Maar heb mijn zus beloofd om haar te helpen in haar huis. Ze gaat het huis van onze oma verbouwen en na alles wat ze voor de kinderen doet, doe ik nu maar iets terug. Eerst nog een hoop papier van de muren doen. Kindjes gaan mee, papier in de vuilzak doen en borstelen, vinden ze ook fijn Avondeten is klaar, hoeft straks alleen nog maar in de oven. En hoop dat zoonlief zijn shirt proper geraakt... Wit met aardbeivlekkeb op volgende week komt se schoolfotograa en ze moeten wit aandoen. Heb het goed ingespoten met dasty en nog vanish erbij in de was. Als het niet proper is opnieuw inspuiten en dan maar mee op 60 graden wassen. En nu duuet het natuurlijk zo lang voor de machine klaar is...
Ik ben gesloopt en goed last van mn buik. Vanmorgen stad en land afgeweest voor een drie standen speen. Man kon niet gaan hadden 55 man op de sloepen. Buren niet thuis. So kwamen oppassen maar namen alle telefoons niet op. Dus zelf gegaan. Voor niks want hij drinkt er niet uit. Dus nog steeds gewone voeding. Prematuur luiers gehaald (zitten alsnog tot zn oksels) en voeding. Nu Winkels dicht dus kan ook niks anders halen meer. Daarna naar ziekenhuis met man. Ontslaggesprek. Koen meegenomen. Niels helaas nog daar thuis mn schoonouders die aan oppassen waren. Gelijk erop duiken natuurlijk. Druk druk zijn ze altijd bah. Flesje gegeven en in bed gelegd. Niet slapen natuurlijk. Reis en drukke mensen. alles ondergespuugd. Ben en kind verschoont. Fruit gegeten met dochter. Weer tijd voor de volgende fles. Die ging goed en hij is nu stil. Zo ff kijken. Dochter wil steeds mee en is razend jaloers. Eten gekookt en in de oven. Nu nog eten met dochter. Haar op bed leggen, weer volgende fles voor Koen. Pffft. Geen kraamzorg. Man weer aan werk mensen terug met de sloepen. Kon niet anders. Het is weer ff wennen aan een baby zeg en dan komt er dadelijk nog eentje bij. Nog geen moment op mn kont gezeten. Ben dus blij dat we zo gedaan hebben en niet allebei tegelijk. Na de fles van 8:30 ga ik ook plat. Wel blij dat Koen thuis is uiteraard maar alles is zo onwennig weer.
Gefeliciteerd Spikkel Nijn, waarom een 3standen speen? Fijn dat hij thuis is, nu nog even een ritme vinden
Omdat hij best veel spuugt en we johannesbroodpitmeel wilden geven. Krijgt ie niet uit de gewone speen
Nijn waarom geen kraamzorg? (heb ik er over heen gelezen?) wat een drukke dag! is de 3 standen speen en hele anders speen als hij nu heeft dan? misschien nogmaals aanbieden? sterkte en idd vroeg op bed. Nijn84 vlek eruit? ze hebben hier van die flesjes vlekkenduivel heten ze geloof ik heb je voor speciale vlekken inkt, vet enz volgens mij ook voor rood fruit. zo beentjes omhoog pff ml is werken kids gedouched en op bed bovenboel nog even gauw gestofzogen en alvast een bed verschoont en beneden gestoft en gestofzogen. ik ga bankhangen! fijne avond!
Yep, vlek is eruit! Lang leve dasty! Daarmee krijg ik het meeste er wel uit maar rood fruit en zoveel en ingedroogd is toch een uitdaging Hier liggen ze ook in bed. Zoonlief zijn oren weer kwijt, dwars, pfff! En gelijk kan hij zo lief zijn. Nijntje: Kan je niet een speen met groter gat geven? Het jaloerse herken ik van bij zoonlief... Heel vervelend! Sterkte voor de komende dagen. Het loopt wel los
Het gaat ook best goed (klopt af tot nu toe) maar merk aan mezelf dst ik nul conditie meer heb. Moest natuurlijk al maanden rustig aan doen dus heb echt snel geen puf meer. Dochter op bed liggen nu. Ff half uurtje op bed liggen dan dadelijk flesje ga ik lekker slapen. Als koen ook slaapt tenminste. Hij is best onrustig maar voor hem hele verandering natuurlijk.
Nijntje: ja voor hem is het wennen dat dat zijn thuis is he. Misschien met inbakeren dat het al beter zou gaan? En anders maar lekker knuffelen met mama, dat werkt vaak nog het meest kalmerend
Nijn1990, fijn dat Koen thuis is, maar het is natuurlijk ff zwaar om het ritme te vinden...Ik hoop dat het snel gaat lukken. Probeer zelf ook aan je rust te komen he.. lastig zo'n so die niet ff nadenken grr. Maar ja, misschien kun je er de komende tijd nog af en toe gebruik van maken, als je handen tekort komt? Ook succes met je kleine meid, zal voor haar ook wennen zijn he. Probeer haar veel erbij te betrekken, laat haar eens een flesje geven ofzo samen met jou ( als het kan he) Ik wens je heel veel sterkte toe voor komende tijd, maar vergeet ook vooral niet te genieten.. knuffel Pluisje
Fijn spul he, die dasty, kun je zoveel mee... zullen vast mooie foto's worden Hier was zoontje ook dwars vandaag, zou ander weer op komst zijn? Nu slaapt hij, vriend is naar een voetbalwedstrijd, dus ik ga lekker een zwijmelfilm kijken Fijne avond Pluisje
Lekker zn filmpje Spikkel: hoe was jou dag? Nijn: fijn dat de vlek er weer uit is! Dochter betrekken: doen we zeker! Ze zat er vanmiddag naast met haar pop en flesje haha. Flesje geven kan helaas niet nog. Drinkgedrag is best prematuur. Speen moet goed recht goed letten op aanhappen, veel boeren omdat ze lucht slikken etc etc. Maar komt wel. Inbakeren: hij wordt er boos van haha. Had nog de pacco liggen van dochter maar vind ie niks. Hydrofiel gaat wel goed. Heb ook van een handdoek een rolletje gemaakt om hem heen net als in ziekenhuis. Vind ie ook lekker merk ik.
pffffffffffff hier zit ik dan midden in de nacht ik kan niet slapen omdat er 2 hele dikke vette spinnen in de slaapkamer zijn en daar ben ik zo bang van dat ik geen oog meer dicht doe manlief en de kids liggen te slapen en die wil ik nu niet wakker maken met de stofzuiger ik ben dus maar naar de woonkamer gevlucht
Oeh jak! Toch maar weghalen op een of andere manier!? Koen heeft na de fles van 11:30 geslapen tot 4:30. Best lekker! In ziekenhuis zeiden ze zes uur ertussen laten maar ga geen uur rekken. Vanavond doen we de laatste dan wel wat later als hij slaapt om weer op dezelfde tijden uit te komen.
OMG Zuurtje, ik heb bewondering voor je, ik had mijn vriend meteen wakker geschreeuwd Niks stofzuiger... maatje 43 ertegenaan!! Heb je nog geslapen?? *kijkt angstvallig om zich heen* Pluisje
Nijn1990, fijn dat Koen goed heeft geslapen. Kom jij ook wat aan je rust toe. Ik hoop dat het ritme er zo in zit bij jullie en dat Niels snel erbij mag komen... Pluisje
Pff heb nog niets gelezen dames te moe nog haha! Vanacht terug gekomen uit Turkije, lagen om 5 uur in bed.. En Sem besloot dat hij om 07.00u alweer genoeg had geslapen.. Nu ligt hij gelukkig weer op bed haha
Zuurtje iejllllllllllll ik haat die beesten Nijn, ik heb nog een swaddle me en een andere(weet ff niet hoe die heet haha) liggen, die mag je wel proberen? Jaim vond de swaddle me fijn, cay die andere.
Heb zelf een pacco liggen maar die wil ie niet. Nu een hydrofiel vind ie heerlijk dus kan daarna over op de pacco hoop ik. Was bij dochter ook zo. Hydrofiel kan ik em twee keer inrollen dus die past wel ff nog. Hij is zo mini.
ja ik heb in de woonkamer op de bank nog een uurtje kunnen slapen een totale nachtrust van 2.5u, vanavond maar op tijd mijn bedje in en voor nu aan de cola die akelige beesten zijn ondertussen verdwenen, waar ze naartoe zijn? ik hoop ze in ieder geval niet meer tegen te komen want dan zijn ze plat manlief heeft maat 41 maar mijn maat 40 zal het ook wel doen