Ze zeiden dat school maar een bepaald potje heeft voor alle leerlingen op school. Daar kon dit niet van betaald worden
Dat is jammer van school, maar kan helaas voorkomen. Dan inderdaad via de huisarts proberen. Nogmaals school kent meerdere wegen naar Rome Succes!
Nijn84: Geen idee was ook aan het werk he, Er gaan 100.000 banen verloren in de zorg , kregen we mee , bij journaal van 18.oo en het programma er na . Weet je er licht van zelf een ontslag brief in de deur . En of er krijg wel bericht via nieuwsbrieven hoe en wat. We gaan uit van slecht nieuws dan kan het mee vallen. We zijn ook niet naar mijn souders gegaan , die hebben het er dan de hele avond over . Weekend gaan we wel even heen , of manlief moet eerder willen. Mamachantal: Belachelijk bedrag zeg , ik zou het niet doen , laat school het maar doen . Uit dat potje zij willen het , jij vraagt er niet om. Hier beetje aan rommelen in huis , denk de drie puzzels in elkaar zetten, Die de kids op de grond gegooid hadden .
Marnat: Is toch niet te schatten, 100.000 banen in de zorg die verloren gaan. Terwijl dat toch een sector is die de laatste en zeker de komende jaren veel gebruikt wordt. Mensen willen steeds langer zelfstandig blijven wonen ed. Zo jammer... Het valt gewoon enorm op hoe dit allemaal boven de hoofden van de mensen wordt beslist, politici hebben geen idee hoe het op de werkvloer er aan toe gaat en wat de noden zijn. Of ze moeten er blind voor zijn. Uitgaan van slecht nieuws, zou denk ik hetzelfde doen. Komt het idd niet zo hard aan en als het toch goed nieuws is (wat ik enorm hard voor je hoop) is de vreugde des te groter! Veel plezier met puzzelen!
Ik ga op school gewoon overleggen of het noodzakelijk is. Ik wil niet dat ze een stempel krijgt. Het heeft geen meer waarde als ze de uitslag hoogbegaafd heeft. Deze school kan er namelijk niks mee, dan moet ze van school en dat wilt ze niet (en ik ook niet, de andere school voor hb kids is hartstikke duur)
Jee mamachantal ik zou ook via de HA informeren of via jeugdzorg oid. en al die banen t is toch echt verschrikkelijk in de zorg dat is juist het belangrijkst! marnat puzzelse! wwjk: lekker rommelen in en om t huis 3 oppaskids. ml is met de jongste naar oma gaat gelukkig beter met dr en de jongste is al 4 dgn droog zonder ongelukjes jeeeeeej! vanmorgen had ie gepoept en zelf afgeveegt kwam hij trots vertellen en nog goed ook! # trotse mama hier
Nijn: Je verwoord het goed, de hoge heren hun zakken gevuld zijn daar gaat het om de rest boeit niet. Schatten kan ook niet maar ja ze doen het wel. En paleizen vernieuwen kan wel de rest kan in de stront zakken . Verder zien we wel wat het allemaal word , zij doen toch wat zij willen. Mis dat ik vandaag nog ga kijken na het kabinet er word vast wel wat uit gezonden .
@Porsche knuffel meid! @Mamachantal zou ik ook doen inderdaad overleggen met school.. @Lionne ohh dat is echt vervelend. @Dani wat goed van de jongste!! @hier wasjes al opgehangen de 2e draait heerlijk weertje zo!!
Vanmorgen rond 11 uur had ik mijn moeder aan de telefoon, mijn vader had bijna niet geslapen vannacht, hij moet zo vaak plassen, gemiddeld 12x per nacht er uit, soms minder. Nu was het vannacht om het kwartier. Hij had tegen mijn moeder gezegd dat toen hij bukte iets voelde knakken ofzo. Mijn moeder vanmorgen gelijk het ziekenhuis gebeld, de huisarts kwam langs. Nu gaan ze een katheter plaatsen voor s'nachts. Hij werd door de ambulance opgehaald, weet eigenlijk niet waarom want hij kon ook gewoon douchen. Nu is het weer afwachten, spannend weer.
@Elsie, sterkte, ik hoop dat je snel nieuws krijgt...dat wachten ook elke keer he bah. @Marnat, tja, die bezuinigingen ben ik nu wel een beetje zat. Die hoge heren hebben nergens last van en krijgen een dikke bonus mee, als ze ontslagen worden. Zij hebben geen idee hoe het is om van een minimumloon rond te komen en elk jaar weer in te leveren. Ja en wel je paleis voor miljoenen laten verbouwen!!! Komt bij mij echt niet geloofwaardig over dat we "allemaal "de broekriem aan moeten trekken. Ik heb al jaren de oplossing, heel simpel. Laat die hoge heren met hun dikke salaris zo'n 100,- per persoon per maand inleveren, alles opgelost, zij merken het ws niet en de armoede zou een stuk minder zijn. Het is hier in Nederland zo oneerlijk verdeeld! De rijken worden steeds rijker en krijgen er elk jaar wat bij. En dan bedoel ik dus niet de mensen die hard werken en net iets meer dan modaal verdienen he. Die worden ook altijd te hard gepakt. En dat ze meer werkgelegenheid gaan creëren, eerst zien ik geloof er geen z%@k van.. Ik zit nu ook nog altijd in de ww, niet omdat ik niet wil werken , maar er is niks!! Ze vinden me te oud, of niet ervaren genoeg..of ze laten nooit meer wat van zich horen. De hoge heren, met hun fijne baan, kunnen zich dat niet voorstellen. ... Maaaar...straks om 16:00u heb ik een intake voor een baan!! Is ws wel voor 2 ploegen, maar beter dan niks he. Als ik het maar goed kan regelen met mijn kinderen. Liefst zo min mogelijk opvang... In de zorg is het ook weer zo onzeker, terwijl die mensen zo hard nodig zijn...ik snap dat gewoon niet. @MamaChantal, wt vervelend dat het zo belachelijk duur is. IK zal mijn vriendin eens vragen. Haar zoontje is ook getest en hoogbegaafd gebleken. Ook hij was af en toe onhandelbaar en dwars, zodat ze eerst meenden dat hij autistisch was. Gelukkig zag mijn vriendin ( die werkt met verstandelijk gehandicapten) dat niet zo zitten en hebben ze hem getest. Ik kan me niet herinneren dat ze daar voor heeft moeten betalen. Ik denk als het zo'n bedrag was geweest, ze mij dat wel had verteld. Zij is wel blij met de diagnose, haar zoontje krijgt nu extra werkjes en is helemaal opgebloeid... succes ermee. @Dani, super!! al 4 dagen droog!! @Porsche, hier gaat het goed, en met jou?? @Lionne, gefeliciteerd met je diploma Alle anderen een fijne dag gewenst Pluisje
Elsie wat schrikken! Porsche hoe is het met jou? Lionne spannend!! vervelend he de hik!! alle 3 de oppaskids hier in diepe rust.. heb ik ook ff rust hahaha wat een heerlijk weer!
Mijn vader krijgt een katheter zoiezo voor de nacht, hij moet een nacht blijven in het ziekenhuis en hopelijk knapt ie wat op als ie meer slaapt.