@Elsie dat zou fijn zijn! @Dani oe lekker rust gehad! @hier een klein beroerd mannetje echt snotje verkouden.. Verder nu avond alleen man is weg.
Spikkel ja was ff heerlijk ik zit ook alleen ml heeft 2x nachtdienst wwjk: heb me toch een (vr)eetbui!! beetje jammer weer..
Na 2 dagen en 1 nacht werken, 320 km gereden te hebben, heb ik nu echt zin in een vette hap en ga ik zo lekker naar de burger king. Slecht ik weet het, maar hoognodig
Elsie, hoop dat het beter met je vader gaat! Pluisje, hoe is het gesprek gegaan? Ik moet trouwens nu nog 3 weken wachten, als m'n klieren dan nog steeds vergroot zijn gaan ze waarschijnlijk een biopt nemen. M'n vader heeft de 25e allerlei onderzoeken, ik hoop zo dat het meevalt. Vandaag lekker getutteld met Norah, ze is net gaan slapen.
Mitsy knuf voor jou! haha toverbal ook al trek gisteravond. En heeft het gesmaakt? Spikkel haha t was heerlijk vandaag boodschappen doen denk dat ik maar niet te veel mee neem wat gezondendere dingen haha Dag van de gastouder! Gister kreeg ik van mn ene oppaskindje al een bloemetje met geknutselde vlinders en nu van mn andere oppaskindje een cadeau! zo lief! <3 fijn om te horen dat ze tevreden zijn
@Mitsy knuff! @Toverbal en was het lekker? @Dani Oh wat lief!! Hier maandag pas boodschappen doen @hier dochter naar school, kleine man hobbelt wt rond straks lekker naar buiten. en hopen dat mn wasmachine het houd.. hij gaf gisteren ineens foutmeldingen dus hopen dat hij vandaag wel gewoon draait..
Oei spikkel hopen idd dat je wasmachine het houd! ja echt super leuk al die cadeaus ben benieuwd of er nog wat over de post komt van t gastouderbureau hahaha vorig jaar wel! heerlijk maar 1 oppaskindje en de jongsgte in huis stuk rustiger dan gister denk dat ik ff met ze naar de speeltuin ga ofzo dr zit hier weinig leuks helaas..
Goeiemorgen dames, Hier regent het. Nou ja, kan ik ff de mega stapel strijkwas wegwerken @Dani, oh wat schattig, zelfgemaakte cadeautjes zijn altijd leuk he. Fijn dat je gewaardeerd wordt En vreetbuien..hmmm heb ik afgelopen week heel veel last van gehad...bah en helaas ook aan toegegeven @toverbal, ik hoop dat het smaakte, je mag jezelf echt wel eens verwennen hihi.... @Spikkel, ik hoop echt dat je wasmachine het houdt, kun je er nu echt niet bij hebben he. Knuffel en beterschap voor je zoontje @Mitsy, dikke knuffel en ik hoop dat het allemaal meevalt.. @wwjk, gesprek ging wel goed, ik hoop dat ze snel bellen of ik door ben...spannend! Alleen weet ik alweer niet wat ze van mij verwachten qua uren. Dat vind ik dan weer lastig.. ze belden gisteren om 16:45 nog op, of ik vandaag ergens kon beginnen. Ja sorry, dat krijg ik dan echt niet meer geregeld met mijn zoontje.. helaas. Misschien iets voor volgende week, maar ik moet wel woensdag naar het ziekenhuis...lastig. ik wil graag werken, maar ik met ook dit echt laten doen, anders loop ik er nog langer mee en dat heeft ook invloed op mijn werken. Die dagen dat ik vloei, kan ik maar heel weinig... Volgens mijn vriend moet ik me niet zo druk maken..ja gemakkelijk praten he. Nu maar weer afwachten ...vreselijk, maar er zit niks anders op.. Ik hoop dat hier het weer wat op gaat knappen, bah regen!! Iedereen een fijne dag gewenst Pluisje
Knuffel schatten zo te lezen was die nodig . Pluis: die werkloosheid en ww zijn wij ook zat , maar goed wat doe je er aan. er is idd niets te krijgen . Manlief weet ook nog niet of die hier blijft , de klus is haast klaar . Volgend jaar minder werkloosheid ja jo , en wij dan de zorg gaat op zijn kop . geloof me dan is er geen minder werkloosheid . Ze sporen niet , we zullen zien wat het word . Puzzels zijn in elkaar , straks als de was gedraaid is en buiten hangt . Paar boodschappen doen met mijn trolly zware dingen dus zal zien of het meteen naar boven kan.
Ik sluit me geheel bij jouw mening aan... Het komt voor ons ook vast nog goed... knuffel Pluisje ps: Ajax speelde gisteravond gelijk tegen PSG
pluis: dat is mooi voor je club , zal me een zorg zijn voetbal boeit ons erg weinig op moment . We denken er over om eredevisi fox eind van het jaar ook op te zeggen . En ziggo ook en dan naar kpn. En als ik wel thuiskom zouden we toch ergens weer moeten besparen . En idd het komt allemaal vast goed, weet je we hebben elkaar en dat is ook belangrijk en zo lang ik niet op hout kauw is het goed . Knuf.
Hier gedweild tot mijn verbazing de mop stuk , ik kreeg het weer goed . Maar zo goed dat ik de mop dweil er niet af krijg manlief maar doen . En het weekend maar kijken naar een nieuwe als dat moet . Zo beddengoed is gedraaid de pieper gaat , eerst koffie en dan ophangen en boodschappen doen.
hier ff heerlijk gewandeld, Zometeen lunchen en daarna kleine man naar bed. straks dochterlief ophalen en dan zien we het wel weer
Die Niels blijft verbazen. Kom ik daar gisteren in zkh zegt de zuster geef maar flesje kom ik alles uitleggen en als je ziet zitten mag hij morgen naar huis. Eh... Nou wel spannend maar zeg geen nee natuurlijk Dus man is hem nu ophalen.