Ik heb tot 15.30 geslapen omdat ik nachtdiensten heb. We hebben net gegourmet, en ga nu weer even slapen. Ongezellig. Maar ben nog wel moe. Jammer dat ik niet van het mooie weer heb kunnen genieten.
Wat leuk mamachantal! Het is ook heerlijk weer! Wwjk: sommige weten dat wij kippetjes hebben. Nu is 1 kippetje onwijs broeds dus heb ik vanmorgen bij een man bevruchte eieren gekocht en daar mag ze nu lekker op broeden! Over ongeveer 3 weken hebben we dus kuikentjes
Wat leuk bubbelsz. .. Mijn ouders hebben ook ooit kippen gekocht en er zat zeker weten geen haan bij 05 volgende ochtend whahaha. ... Mamachantal heerlijk hier ook familie tijd en morgen nog zo'n dag woehoe. ... @zieken Beterschap @nachdienst lijkt me echt verschrikkelijk je hele ritme staat op zijn kop...
bah sinds gisteravond last van mijn buik... rechtonderin.. had gehoopt dat ik fit wakker ging worden... helaas heel de tijd alweer wakker van de pijn.
genoeg last om er wakker van te worden en niet meer te kunnen slapen... hoef ook niet naar de wc ofzo...
Oeh inmensa kan het niet je eisprong zijn? bij mij bleef er toen een hangen die zwelde op in mn eileider oh my wat zeer deed dat! Mamchantal heerlijk van genieten die family time! Hier gister gezellig met zn allen gegeten was wel gezellig.. ml is werken kids en ik gauw aankleden gaan met opa en oma naar de flierefuiter! hoop dat t een beetje droog blijft. xxx
Ik voelde allemaal gekriebel onder m'n voet, schudde al een paar keer op een 'Ga toch weg' manier, maar het bleef maar doorgaan.. Wil ik uitvallen tegen m'n vriend, hoor ik snuuurk.. Dus ik kijken, is het de poes. -_- Die buitengesloten uit de slaapkamer, toen het raam gesloten omdat het hard waait, toen moest ik plassen, toen had ik een droge mond.. Aaaaahh nu natuurlijk klaarwakker. Hallo vier uurtjes slaap :x
Dat wij gisteren eindelijk onze laminaatvloer in de studio hebben kunnen leggen en van hetgeen dat over was hebben we onze balie een make-over gegeven. Zo verschrikkelijk blij mee Before Bekijk bijlage 389831 After Bekijk bijlage 389830
Zo even skeeleren met jaim♥ heb heel wat tijd in te halen met haar Vanmiddag gaat het regenen en onweren ml moet werken van 2-11 helaas, dus vanmiddag lekker filmpje kijken denk ik Micchan.. haha en jij slaapt altijd al zo veel Dani fijne dag Imensa, ik heb dat ook wel eens.. irritant he
Imensa: Ow wat vervelend zeg! Heb je er nog last van? Dani: Veel plezier! Micchan: Hahahaha die kat toch! wel balen van die paar uurtjes slaap maar. All... ik kan er niks aan doen, maar ik ben sjagie.. al 2 volle dagen! Mijn man is aan t klussen, en daar kan ik absoluut NIET tegen. De zooi die daar vanaf komt! Gister was ik t ontvlucht en met Evi naar mijn moeder gegaan. Vandaag gaat dat niet lukken omdat ze niet thuis zijn. Kreeg ik een apje van mijn man dat hij klaar was en zelfs alles goed schoongemaakt had. Ik helemaal blij. kom ik thuis. Had hij idd gepoetst! oh neee.... ''gepoetst'' Al die klus stof.... hij had gezogen maar niet onder de grote tafel, maar wel onder de kleine tafel. Kleine tafel afgedaan, maar de grote tafel niet. De stoelen had hij alleen t bovenkantje gedaan.. de kast plankjes niet. Aanrecht niet. Met dweilen had hij de hond gewoon rond laten lopen, en onder de grote tafel ''gedweild'' Terwijl die daar niet gezogen had en veel klusstof lag.... ohohoh... Evi heeft vanmorgen rondgekropen... echt haar pyjama broekje was helemaal smerig! Echt is dit nu echt maneigen? Hij dacht echt, oh wat heb ik toch goed gepoetst.......-_-' Evi slaapt nu in een campingbedje, hoop dat de bult op haar hoofd nu minder word. Dinsdag maar even overleggen met de kinderarts. Ik maak me best wel zorgen erom.
Seepje: Wow wat een verschil, echt veel mooier. MamaChantal: Wat ben je toch weer actief zeg! Ik moest 3 weken na de bevalling echt nog niet denken aan zo druk doen. (als in skeeleren) Was blij dat ik me toen weer redelijk kon bewegen en de trap naar boven kon.
Imensa: Vervelend dat je lichaam je in eens weer zo plaagt ,hoe gaat het nu? Knuf denk om je zelf meis . Mamachantal: Veel plezier met je meisje . Micchan: Leuk he katten die van ons maakt ons ook graag wakker . Hier vies weer maar zien wat we gaan doen. Al lekker ontbeten nu even pc tijd.
Ik heb vanmorgen al de hele bovenverdieping gepoetst. Evi ligt nu lekker te slapen, en mijn man is naar de bouwmarkt, geld uitgeven wat we eigenlijk niet hebben Dalijk beneden maar wat opruimen, poetsen heeft geen zin met al dat geklus. (blegh) Aaaah sorry voor mijn klagen, maar ik heb het echt compleet gehad! Nog even een vraagje, Er blaft kei vaak een hond buiten, en ik denk dat het de hond is van 2 huizen verder. Vannacht was die ook continue aan t blaffen, en als er 1 begint, stookt die andere natuurlijk op. Mijn dochter word daar wakker van helaas. Vannacht dus ook wakker geworden. Die hond zit echt ALTIJD buiten. Is het stom om te vragen of ze er iets aan willen doen? Ik bedoel onze hond blaft ook wel eens. En als hij buiten is als hij kei hard gaat blaffen, krijgt hij op z'n sodemieter. Maar deze hond blijft maar aan de gang.
Marnat: De bult word niet erger tot nu toe, maar ze kan nu ook niet meer 'bonken' omdat ze nu in t campingbedje slaapt. Ik ga er eigenlijk vanuit dat t vanaf nu minder gaat worden. Ik durf er niet goed aan te komen aan die bult (is best een flinke) ze zit er zelf verder ook niet aan. Ik hoop zo dat de kinderarts mij morgen serieus neemt met dat bonken en Evi even extra na wilt kijken. Oren iig. En misschien een ogentest. Ik heb zelf een lui oog, en 1 oog is wat kleiner daardoor. Als ik foto's kijk van Evi, en goed kijk is bij haar ook 1 oog wat kleiner dan de andere. Misschien heeft zij ook wel een lui oog en ziet ze niet goed. Misschien heeft ze wel hoofdpijn, en bonkt ze daarom continue met haar hoofd in bed.
MamaChantal: Ik zou misschien naar mijn schoonouders kunnen, maaaaaar dan blijf ik liever hier hahaha Ja maar dan nog! Skeeleren, ook al doe je t niet snel...pffff hahaha. Ik kon na 3 weken nog maar net redelijk de trap op en af en voorzichtig aan gaan zitten op de bank enzo. laat staan skeeleren.