Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    wat Lief!!

@hier kleine man is heerlijk aan het spelen, zometeen dochterlief op halen, en straks denk ik lekker ff rondje wandelen na de lunch

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.068
    113
    Pff mannen..
    Moest vanochtend naar huisarts terug , dat wist hij.
    Vraagt niet eens hoe t was.
    Ik ga er ook niet over beginnen.
    Geen reuma maar mijn gewrichten zijn heel gevoelig waardoor ik pijn krijg.
    En verwijzing voor revalidatiearts gekregen.
    Stom mens. "Als er al zoveel mensen niks gevonden hebben bij je zal het gewoon nooit gevonden worden wat er is".... daar kan ik niks mee.
    "Tja ik kan er ook niks aan doen"
    Stom mens :( :(
    Ook gevraagd voor jaim, maar ze wist niet wie haar kon testen op hb.
    Cb geweest en hun zeiden kinderarts.
    Dus kinderarts gebeld en assistent zei ook dat school dat moet doen. Maar omdat het misschien medisch noodzakelijk is de kinderarts haar naar een klinische psycholoog kon verwijzen om daar te testen.
    Dat zou namelijk ook haar moeheid verklaren.

Dus tegen ml gezegd. Zegt ie "testen? Waarvoor?" .. zucht.. heb je onder een steen geleefd afgelopen dagen?! "........ oooo op hb?" Ja duhh.. en hij lacht me nog net niet uit.
    Hij vind het maar onzin

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    nou ik zou daar toch not amused over zijn, een beetje interesse in kind en vrouw kan ook geen kwaad.. aan mij had hij een verkeerde gehad..

hopen dat de revalidatie arts helpt.. En kwa hb fiijn dat de kinderarts in ieder geval welwil helpen..

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    MamaChantal: Denk dat manlief het hier ook geweten had als hij zo reageerde... Wel fijn dat de ka jullie wil helpen.

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.068
    113
    #4225 MamaChantal, 19 sep 2014
    Laatst bewerkt: 19 sep 2014
    Hij heeft geen idee hoe het echt met jaim gaat, en als ik het hem uitleg luisterd hij niet.
    Tja dan niet hoor, ook goed.
    Dat we naar de kinderarts gingen omdat ze zo moe is snapte hij ook niet. Ik moest haar maar eerder naar bed doen (ze gaat tussen 6 en 7 naar bed). Vanochtend was ze ook niet uit bed te krijgen. Was natuurlijk mijn schuld.
    Tja ze lag om 18.15 te slapen, vroeg zat lijkt me.
    Ik moest haar maar rondjes om t huis laten rennen om conditie te krijgen. Ik zeg uh wat?!!!! T ligt niet daaraan dat ze zo moe is hoor. Had fysio al gezegd.
    Toen zei die "oh.. ja nou ik weet ook niet wat er is hoor' nee goh daarom wil ik toch alles uitgezocht hebben :(

Baal er wel eens van.

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik ben enorm boos aan het worden op de verdelers van de voordelenpas en gids
    even kort uitleggen

in 2013 heb ik telefonisch contact gehad dat we deze passen niet meer wilden hebben en zo dus ons abonnement opgezegd
    ik heb toen duidelijk gevraagd of er geen aangetekend schrijven moest gebeuren maar dat was niet nodig volgens hun
    eind vorig jaar vervielen de passen en werden ook niet verlengd alsook geen rekeningen er meer van gekregen
    nu meer dan 1 jaar later krijg ik telkens weer een mail om te betalen (een gewone e-mail) en nu na meerdere mails beginnen ze de dreigen met een incassobureau (heb steeds netjes geantwoord dat dit is opgezegd)
    in de mail staan ook allemaal vreemde tekens dus vertrouwen doe ik het ook al niet
    heb nu een beetje minder vriendelijk nog eens duidelijk gemaakt dat ik echt niet van plan ben om te betalen nadat er al meer dan een jaar geen abonnement is geweest

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    sorry is misschien een beetje warrig maar ben het een beetje zat met hun van de voordelen waar we niets aan hebben, ga dan echt geen 80€ betalen

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    knuf mamachantal, ik hoop dat er snel duidelijkheid komt met wat er aan de hand is met je dochter

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @zuurtje anders ze eens bellen?

@mamachantal ja ik snap dat je daarvan baalt ja jeetje..

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat was ik ook al aan het denken

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    iemand hier een idee hoelang een overboeking van ing naar abn duurt? Persoon beweert dat het na half 3 op de rekening moet staan omdat hij het vanmorgn overgemaakt heeft. kan dat kloppen?

12. minon

minon Niet meer actief

Volgens de bank inderdaad wel. Ing is alleen niet zo snel helaas. Wij hebben zakelijk ing maar duurt regelmatig een paar dagen voordat het bij de ander of bij ons is.

Wij zitten een beetje in onze maag met niels. Hij blijft maar huilen als hij op zijn rug jn bed ligt. Hij stopt dan ook echt niet. Ontroostbaar krijsen. Alleen op zijn buik slaapt hij. Zo vreemd. In het ziekenhuis sliep hij wel altijd op zijn rug. We willen hem eigenlijk niet op zn buik hebben maar wat moeten we dan?

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.068
    113
    Nijn misschien op zijn zij? Of bed misschien iets schuin zetten?

Spikkel geen idee

14. minon

minon Niet meer actief

Zn zij is hetzelfde verhaal als zn rug. Snap er echt niks van. Bed staat al omhoog voor het spugen. Kan nog inbakeren proberen maar dan ligt ie ook op zn rug/zij.

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nijn waarom bel je niet even? om te overleggen? vind t altijd eng bij die kleintjes. doet hij t ook als ie op zn rug in bijv de box ligt?

Mamachantal he wat balen van je man! zou t em nog wel voor zn voeten gooien
    hoop dat de kinderarts kan helpen
    jee wat een dom mens blij dat t geen reuma is,.. maar dan ben je nog lang niet van de klachten af vervelend zeg!

Spikkel als t dezelfde bank is vaak wel maar van verschilldende banken duurt het wel een dag of misschien 2.

Zuurtje gewoon eens bellen ik krijg ook steeds mail van ING dat mn pas is geblokkeerd en bij geen bericht dat er geld van mn rekening word geschreven
    laten we nu net niet bij de ING zitten maar een andere bank ;) dus wis ze gewoon heb er al wel een melding van gemaakt.

wwjk heb al een paar dagen hoofdpijn en vreselijke lage rugpijn
    ongi ben ik al geweest... :( bah word er moe van

hier een ontzettend moe kind.. eind van de week..
    smiddags uit school is hij ook vreselijk moe
    eens in de gaten houden ook

morgen weer in de tuin bezig nieuwe graszoden leggen! :D
    fijne avond!

16. minon

minon Niet meer actief

Nu sliep ie bij mij op schoot en ingebakerd met een hydrofiel weggelegd en sliep gewoon door. Hij ligt er nog net zo bij als een half uurtje geleden. Afdeling inderdaad gebeld en die zeggen reflux of krampjes maar reflux doen ze niks aan als dat het is voorlopig omdat ie aankomt en nog te licht is voor medicijnen. Dus nu maar proberen met inbakeren dan. Jammer dat ze niet kunnen praten haha.
    Van de afdeling mogen ze niet op hun buik slapen al deden ze dat daar in het begin wel omdat ze dan meer oppervlak aan huid hadden voor de bililamp. Maar dan gingen ze aan de monitor dus ja dat is valsspelen :) Maar als hij vannacht weer zo krijst leg ik hem toch op zn buik met de babyfoonapp op de ipad. Die geeft alarm als hij beweging ziet. Hebben ook aerosleep matras dus dat scheelt wel al is dat natuurlijk geen garantie.

17. minon

minon Niet meer actief

Dani: vervelend van je hoofdpijn! En is voor je zoontje wel wennen na de vakantie weer misschien dat hij daarom zo moe is?
    Mamachantal: ben je lekker mee zn diagnose jij zit wel met die pijn elke dag! En wat een reactie van je vent zeg. Zou proberen nog even aan te geven bij hem. Je maakt je toch zorgen om je kids lijkt me?

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Nijntje zou ik ook doen meid,

@Dani argg als er 1 pijn is die ik vervelend vind is het wel hoofdpijn!

@hier zo kinderen weer lekker op bed..

19. minon

minon Niet meer actief

#4239 minon, 20 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 sep 2014
    Zijn jullie allemaal lekker aan het uitslapen?
    Niels gisterenavond ingebakerd en meneer heeft lief op zn rug geslapen. Schiet mij maar lek. Wel twee keer over wat van zn fles laten staan en twee keer over flinke golf gespuugt. Vanmorgen ook dacht dan weer te geven maar kwam er ook weer uit. Nu ligt hij een beetje te zeuren af en toe. Hik gehad etc etc. Vanmorgen gewogen en sinds donderdag 75 gram aangekomen dus het zal goed zijn met hem :) Broer doet het nog steeds voorbeeldig.

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: Fijn dat het goed ging met slapen , spugen komt vast ook nog goed .
    En als die aan komt dan zou ik me geen zorgen maken .

Hier idd uit geslapen dat is wel lang geleden tot tien uur te hebben geslapen.
    Vanmiddag even naar s ouders vanavond komen mijn ouders dan hebben we ze beide gezien .
    Vorig week waren de kids hier ja dan zie ik geen ouders .
    Meestal zien we ze elk weekend wel s ouders maar nu een keer niet , en moet zeggen zo is het ook wel lekker .
    Eerst koffie en dan aan kleden en zien we wel weer verder boodschappen in huis , alleen niet voor heel weekend afbakbroodjes die nog maar halen misschien en wat vlees waren .
    Morgen misschien even fietsen .

Nijn ben al weer zwanger je banner nog wel :D:D

Deel Deze Pagina