Mijn sokken slijten steevast aan mijn tenen, ongeacht of mijn nagels erg kort geknipt zijn of gewone lengte hebben. Ik voel niks scherps aan de binnenkant, enkel het stof dat kapot is. Maar bij mijn adidas sneakers heb ik dit ook, maar geen kapotte sokken. Ik friemel onbewust altijd met mijn tenen in mijn schoenen, vandaar dat ze aan de binnenkant altijd slijten aan mijn tenen. Maar enkel bij dat paar gaan er dus dagelijks sokken door... Zou misschien morgen even langs de schoenmaker kunnen lopen maar denk dat daar niks aan gedaan kan worden, zijn leren schoenen. Bij stoffen schoenen hebben ze er wel eens een stukje leer onder gezet, maar daar zat ik ook weer vrij snel door. Vind het zo'n zonde om ze weg te doen omdat je er van buiten niks aan ziet, maar elke dag een paar sokken loopt ook op... Sokken van bij Action heb ik nu liggen, maar nog niet aan gehad. Sokken die al de revue gepasseerd zijn met gaten: Hema, Zeeman, wandelsokken van bij Decathlon...
Ik heb er zo genoeg van om altijd maar mijn mond te houden en de verstandigste te zijn. alles maar te slikken en er boven te staan .. soms is het heerlijk om ff uit je pantoffel te gaan ... er word nu al geruime tijd negatief gepraat Door mijn man zijn ouders over mij. Ik krijg dingen te horen die niet kloppen. dingen naar mijn hoofd gesmeten. iedere keer weer moet ik de verstandigste zijn en er boven staan naar daar heb ik eigenlijk genoeg van ... zo dat lucht op
Porsche jee wat vervelend! snap dat je t een keer goed zat bent! Nijn1984 haha nee dat probleem van die schoenen ken ik niet, als de schoenen nu heel fijn lopen zou ik kijken naar een andere zooltje of ze laten maken succes! Tanden bij mij knappen ze ook snel af, en heb ook al heel erg veel zenuwen weg.. bah! vanwege dat t zo duur is en ik al zoveel behandelingen heb gehad heb ik ze laten trekken. bovenin voor mij links de een na laatste rechtsonderin de laatste ( had achteraf niet getrokken te worden was niet de kies die pijn deed of onstoken was, maar er zat een kaakbotonsteking onder .. verder hier weinig te melden fijne dag!
wwjk dat ik hetzelfde virus als mn dochter heb, zij is al opgeknapt ik ben net begonnen.. Bleghh vandaag maar lekker bankhangn.
Goeiemorgen dames, @Porsche, dat lijkt me echt super frustrerend, bah. Ik kan me voorstellen dat je je hart moet luchten. Heb je dat ook tegen hun gedaan?? Of alleen ( safe) hier.. Dan hoop ik dat het oplucht @Spikkel, dat is echt niet fijn ( understatement) hoe ga je in Godsnaam bankhangen met die kleine om je heen?? Beterschap in elk geval knuffel... @Dani en Nijn, wat vreselijk om zo'n slechte tanden te hebben. Ik ga al niet graag naar de tandarts en ik heb best goede tanden GZD!! Sterkte jullie allebei En Nijn, wat een mysterie van de gaten in je sokken. Klinkt idd als een haakje ofzo aan je zooltjes, dus ik zou ook nieuwe halen Ik ga zometeen ff de laatste dingen regelen voor het huis!! Hopelijk is nu alles compleet en kan het doorgaan!!! Pfff waarom duurt dat allemaal zo lang, bah Iedereen een fijne dag Pluisje
vandaag weer werken na een lang weekendje weg. en totaal geen puf omdat ik er vannacht 4x uit ben geweest voor de kinderen gaaaaaap
Senna sterkte vandaag! Pluisje dank je! op moment gaat het goed *klopt af* Spikkel nee he beterschap! gezellig samen film kijken wwjk net weer bij fysio geweest met de jongste, t blijft stabiel gaat niet echt achteruit maar t was ook niet veel beter geworden wat ze gehoopt had. nu mogen we hun trampoline lenen.. ze zegt dat t echt goed voor hem is ben daar nooit zo happig op wat als deze stuk gaat?! heb op fb berichtjes geplaatst en daar reageerde wel iemand die heeft er een alleen er mist een pootje is we wel weer aan te lassen.. ze wil er 15 euro voor ff kijken of er nog iemand reageert anders haal ik die maar op kijken of t lukt voor 10 haha (als er toch een pootje af is) fijne dag!
Dani: Je kan altijd proberen om het voor minder te krijgen Bij Decathlon stonden er maar is 80cm dacht ik. Is misschien net te klein voor jullie? Kost idd een hoop geld. Manlief heeft er 1 laten trekken, had zijn tand afgebeten, maar wortel was ook volledig in 2 gebeten. Heeft enkel een raadpleging gekost. Voor een implantaat wordt er 1300-1400 gevraagd... Ik leef nu voornamelijk op zacht en vloeibaar voedsel. Resultaat -900g op de weegschaal van donderdag tot vandaag Elk nadeel heeft z'n voordeel zeggen ze toch? Durf helemaal niet meer rechts te knabbelen en links eet dat niet makkelijk. Hoop dat de tandarts ongelijk heeft en dat ik nog een tijdje zo kan rondlopen. pluisje: Zit geen haakje, alleen het tof aan de binnenzijde van de bovenkant van m'n schoen is kapot. Door mijn gefriemel dus... Heb net gecheckt: sokken zijn nog heel. Maar moet nog tot 19u werken dus ja... Zullen zien! Succes met het huis! spikkel: Beterschap! Hopelijk blijft je zoontje gespaard! porsche: En dan vind ik het al erg dat ik weer zo erg gecontroleerd word op fb door mijn schoonfamilie (en dan worden ze al bijna altijd geblokkeerd). Kan er niks opzetten zonder commentaar. Deel ik een wedstrijd voor een leuk dekbedovertrek voor zoonlief, krijgt zoonlief gelijk de vraag of hij nu beter slaapt. Sterkte meid... Ah, jij ook gekend met gaatjes in de sokken Hier vroeger als ik het had enkel rechter teen, maar met deze schoenen dus beide kanten. Meestal ook nog samen
Dat ik het zat ben dat het geld maar over de balk wordt gesmeten hier... Eerst tandarts rekening van mijn man van 180,- (wat moet dat moet, maar wel sneu geld!) En nu brief uit Frankrijk of we even een snelheidsovertreding willen betalen, man reedt 2 km!!! te hard en mag 45 euro af tikken Alsof we de centjes niet beter kunnen gebruiken.
mam1991: Ken het gevoel... Al zijn het hier dan vooral tandartskosten waar je niet van uit ging. WWJK: Nieuw paar sokken van vanmorgen, gat: check! Morgen naar de schoenmaker, kijken wat die zegt.
Nijn: moet wel lachen om jou en je sokken hoor haha. Sterkte met je tand. Niet fijn als ze zo wnel kapot gaan. Heb zelf een sterk gebit man niet die had op zn 25e al een kunstgebit. Hoop dus maar dat onze kindertjes mijn gebit hebben. Spikkel: beterschap!! Dani: als je man handig is en het zelf kan lassen dan is het natuurlijk erg goedkoop die 10/15 euro. Jammer dat hij niet vooruit gegaan is. Wwjk: zit ik vanmorgen in pyama en haar op een knoedel te eten gaat de bel. Het bureau voor de gehoortest van niels. Had man een afspraak gemaakt maar het niet doorgegeven aan mij. Handigert haha. Verder paar wasjes gedraait en het aanrechtblad gesopt. Komt weer wat uit mn handen langzamerhand.
Nijntje: Oh dat was ook niet zo leuk vanmorgen dan... Mannen! Alles goed gegaan met de gehoortest? Zoonlief heeft het eerste tandartsbezoek in mei gehad en die heeft de stevige tanden van zijn papa. Daar ben ik erg blij om! Meisje is nog even afwachten. Ze knarsentanden ook erg alledrie, dus dat is minder. Maar manlief zet ook enorm veel kracht dan op zijn tanden, vandaar dat toen zijn tand tot in de wortel gescheurd was...
Daar heb je speciale bitjes voor toch voor knarsen? Een soort beugel idee. Gehoortesten waren gelukkig bij allebei prima. Hielprik ook. Hadden een brief gekregen dat voor een ziekte aan de nieren er opnieuw geprikt moest worden bij Niels. Schrokken we van want nierproblemen zitten in de familie. Maar vanmiddag de tweede brief dat er niets aan de hand is.
Ja, heb het manlief al verschillende keren gezegd, maar hij zegt niet met zo'n bitje te willen slapen... Zal mijn zin nog wel eens doorduwen Als hij zo doorgaat bijt hij straks of morgen weer een tand zo door. Voor zoonlief was het nog niet nodig zei de tandarts. En meisje moet pas volgend jaar voor het eerst op controle dus dan halen we het ook aan. Zolang dat zij haar tutje heeft valt het mee. Oh gelukkig is alles ok, zowel de gehoortest als de hielprik. Dan weten jullie de uitslag van de hielprik al snel! Hier in B is het 6w spannend afwachten. Als je een brief in de bus krijgt is het foute boel.
Okay blij dat het hier dan sneller gaat! Ze hebben vorige week donderdag toen hij naar huis kwam de tweede prik afgenomen dus dat is wel snel dan ja. Heel eerlijk lijkt het me ook niet slapen met zn ding haha maar wie weet went het snel als hij het wil proberen.