Pluis : het zijn zakjes met korrels die we dan oplossen in 10ml water. Bij dochter deden we het in de fles maar dan drinkt meneer em niet meer. Zal wel vies smaken. Hebben inderdaad een spuitje maar dat tuft hj dus ook uit. Nu pipetjes gehaald. Kunnen we langs de flesspeen achter in zn keek doen dan drinkt hij het mee naar binnen hopen we. Je moet wat
Nijn, wij hadden nog een extra tuitje op dat spuitje, bedenk ik me nu. Dat was een fingerfeeder, daar moesten we zoontje vlak na zijn eerste operatie mee voeden... toen was hij net 3 maanden. ik geloof dat ik er nog een hier heb liggen. Als je het wil proberen, kan ik je er wel een opsturen.. Pluisje
heel gesprek gehad met jaim arme schat... ze word geplaagd op school door 4 kids. al sinds groep 2!! pff.... kan er ook wel bij. wel blij dat ze het verteld heeft. juf doet er niks aan ze slaan haar elke dag. juf weet er van maar doet niks. ze moet het zelf maar oplossen zegt de juf. juist.. arm kind dan maar weer eens praten op school. ook is ze heel erg verdrietig over vienna. logisch. we hebben samen potje zitten janken
Boh chantal ik krijg er kippenvel van .. wat erg zeg. Oh ik kan hier zo boos om worden waarom doet de juf niets? Logisch dat jullie samen heben zitten te huilen zou ik ook hebben gedaan ... Heel veel sterkte
Ach mamachantal de arme meid. Hebben jullie ook een rouwtherapeut oid voor haar (gehad) kan me voorstellen dat ze het er moeilijk mee heeft. En dan ook nog pesten. Kinderen kunnen zo wreed zijn.
Hai meiden, ik lees dat ik ouder geschat werd.. haha grappig om te lezen.. @mamachantal ach gossie arm meisje, Lekker veel mee knuffelen en inderdaad eens bespreken op school.. @rest uhmmm... Sorry meiden ben dr niet helemaal bij..
ja ik vind het echt zielig. ze durfde het niet te zeggen en kindjes willen niet met haar spelen omdat ze niet mee kan doen. was daar al bang voor. "jij kan niet druk doen net als ons" een kindje uit haar groepje zegt telkens dat ze dingen verkeerd doet, wat niet zo is. dat ze bv niet binnen de lijntjes kleurt, dat ze de verkeerde letters zegt, dat ze krast ipv tekent. dat is ook 1 van de 4 die haar slaat. wat heb ik medelijden met haar zeg arme schat. logisch dat ze zich zo rot voelt en niet naar school wilt. logisch dat ze zo boos is.
MamaChantal: Zo, dat is ook een hele hoop dat eruit gekomen is. Wel goed dat ze het toch aangedurfd heeft om er zo open over te praten. Zo kunnen jullie haar toch helpen in de mate van het mogelijke. *knuf* Spikkel: Hoe is het bij jullie? Manlief opgeknapt? Zoontje gespaard gebleven? nijntje: Hoe is het met je mannetjes? Helpen de medicijnen? WWJK: Gisteren een leuke avond gehad. kIndjes in bed gelegd en naar de hobbyavond van de vereniging geweest. Was erg leuk, fijn bijgebabbeld en gewoon even uit huis. Heb geborduurd op een kaartje, was erg leuk om te doen! Alleen niet zo mijn stijl, maar denk dat gelijk mijn mama dit heel mooi gaat vinden als het klaar is. En zij vraagt regelmatig kaartjes aan me, dus ja. Vanavond weer een knutselavondje met mijn vriendin. Nog geen idee of ik ga scrappen of verder kaartjes ga maken. Zou ook nog even langs de Wibra willen namiddag, heerlijk veel hobbyspullen in de aanbieding. Misschien even na school gaan, met de kindjes dan. Dan kan ik ook niet lang blijven Vanmiddag staat het uitruimen van zoonlief zijn kleerkast op het programma, zodat ik ook weet wat hij nog bij moet hebben van kleren. Morgen die van dochterlief dan maar eens aanpakken.
@nijntje lief dat je het vraagt, hier is man weer een beetje opgeknapt, nog niet fit ik ook nog niet, dochter gaat gelukig weer goed, en kleine man is u al een paar dagen flink aan de diarree, drinkt wel gewoon goed maar de kleur van de ontlasting (sorry) is nou niet echt super dus hou het even in de gaten.. Leuk kaarten maken doet mijn moeder ook! @Mamachantal echt sneu hoor.. @hier gelukkig weer wat opgeknapt hier dus, gelijk maar even mn huis een stukje aangepakt. welrustig aan, maar de vaatwasser heeft al gedraaid wasmachine draait en heb alweer een doekje door het huis gehaald, straks de bedden verschonen althans proberen, ramen ff open zetten en ff de bacterien eruit jagen..
Spikkel: Hoopt dat je kleintje van het spugen gespaard blijft. hoewel diarree ook niet fijn is. Maar goed rijst/pasta en worteltjes maken. Zo, rustig aan? Je bent flink bezig! Mijn huis moet ook weer dringend aangepakt worden... Hoop namiddag toch heel wat gedaan te krijgen als meisje slaapt en zoonlief op school zit. maar de tijd is zo kort en wil dan zoveel gedaan krijgen. Vind knutselen echt een heerlijke ontspanning. Stimuleer dat ook bij mijn kinderen. Welke genre doet je mama? Moest je interesse hebben, kan ik je altijd de link van de fb pagina doorsturen Gisteren ook zelfgemaakt kaartje gaan insteken bij het jongetje met de hersentumor, kleine moeite voor ons maar betekent misschien toch veel voor de ouders. Kennen hen niet zo goed, dus ga er nu ook de deur niet platlopen. Zo laten we toch zien dat we aan ze denken. Zoonlief had ook nog een tekening en een loombandje gemaakt. Komt hij terug van school: mama de andere 2 willen ook een loombandje! Dus die hebben we gisteren dan nog maar snel voor het slapengaan gemaakt, hij heeft ze vandaag mee naar school Dani: Is je verwarming gemaakt?
@nijn ja normaal dweil ik iedere dag stofzuig ik iedere dag haal iedere dag doekje door de keuken de woonkamer en de slaapkamers dus voor mijn doen is dit rustig aan haha
Iedere dag. Jeetje ben al blij als ik er 1-2 keer per week aan toe kom haha. Nijn: lief van je kaartje en loombandjes. Zullen ze vast waarderen. Wat is toch naar heh zn jong ventje. Hier vandaag rustig dagje afgezien van alle luiers en flesjes dan. Man begonnen met buikgriep twee dagen terug en nu ben ik de sjaak.
ja vaak probeer ik het iedere dag te doen, al lukt dat ookn niet altijd, maar vaak doe ik het zo dat ik vlak voor eind schooltijd begin en dan dweilen vlak voor ik wegga en dan is het droog als ik thuiskom :d
Spikkel: nat ben ik blij 1x per week... Maar werk fulltime dan is het moeilijk natuurlijk. En met de kinderen in huis is dat niet makkelijk, nu met meisje iets groter gaat dat beter maar toch. Ach, komt wel weer. Nijntje: Buikgriep gaat precies goed rond... Beterschap meid! Dat kan je nu wel missen... Hopelijk blijven de kindjes gespaard. Gisteren met een nichtje gebabbeld en ze hebben goede hoop voor de jongen. Ze hebben de tumor niet volledig kunnen wegnemen. Hij zit op de hersenstam en ze waren bang dat ze zenuwen zouden raken. Hij heeft nu wel moeite met lopen, krijgt kine hiervoor. Spraak hadden ze ook schrik voor maar hij babbelt als een viswijf zeiden ze Gisteren moesten ze weer naar UZ Leuven voor de bespreking van de chemo's. Er wacht hen nog een zware periode...
Nou zal een lange moeilijke weg zijn. Hopelijk kan hij genezen ondanks dat ze niet alles weg hebben kunnen halen. Hersenen is zn kwetsbaar gebied. Je moet er toch niet aan denken dat je kind dat krijgt. Echt zo erg brr