Hier ook al baaldag. Slaap al nachten slecht van mn buik. Man heeft besloten te gaan klussen aan boot. Ik zit dus thuis te kijken
Ja daarom denk ik dat ik nog wel kan slapen haha. Had me voorbereid op de meest angstaanjagende verhalen.
Beterschap toverbal k verveel me.. Ml is al weg, jaim zit op de laptop caylen ligt bij me te slapen, en hondje zit voor t raam T kan elk moment gaan regenen
Dankje MamaChantal. Gister vloog er ineens een gans achtig dier tegen de auto. Ik schrok me wild. Kon helaas niet remmen ivm bumperklever achter me en tegenliggers dus uitwijken ging ook niet. Reden op een autoweg met wegwerkzaamheden en dus een versmalde rijbaan. Nu de grill van de auto dus kapot en een vriend die er goed ziek van is. Ik kon er niks aan doen helaas, maar voel me er wel zuur over. Vriend heeft de schade redelijk op kunnen lossen gelukkig.
Sterkte inmensa! Toverbal: dat is minder maar zulke dingen kun je helaas niets tegen beginnen. Hier even naar de babydump geweest. Weer flink geld armer maar dekentjes gehaald, een overtrek voor het jongetje (andere maar even afwachten wat dat is haha) wat jongenskleertjes die heb ik natuurlijk ook niet. Adapters voor mn kinderwagen, luieremmer en aankleedkussen.
Imensa: sterkte! Toverbal: balen zeg. Maar hard remmen met een bumperklever is ooj geen oplossing. Balie in laminaat: wow, wat mooi! Da: hier kan je ook gerust naartoe komen Wat zijn jullie aan't klussen? MamaChantal: heerlijk, skeeleren! Heb er ook nog staan, zou dat beter ook weer eens gaan doen. Kan het wel niet zo goed maar beweging is beweging he... Hier voorlopig nog een stralende zon, af en toe een wolkje. Wwjk: Poeh, heb het gehad met pasen! Veel te druk voor de kinderen en veel te veel chocolade... Zoonlief ligt nu op de bank maya de bij te kijken, meisje ligt in bed. Ben haar al elke morgen aan't wakker maken dus die gaat er vanavond serieus vroeg in...
Leuk nijn Wij gaan zo even naar de grote speeltuin Die is gisteren weer open gegaan, heb daar abbo op. Voor zekerheid regenkap maar mee
Sterkte Imensa! Hier ook ziek. 3 ontstekingen tegelijk. (pols, kaak en blaas ontsteking.) Lekker! Gelukkig is het mooi weer vandaag
Shampool beterschap Toverbal ook beterschap Micchan he balen zeg van je slechte nacht hier was t vanacht 11 graden warm en plakkerig.. jakkie bah Seepje wow mooi! mamachantal leuk speeltuin handdoek mee? Wij zijn weer terug tijdens de buien binnen op de speelzolder gespeeld en toen het droog was buiten geiten, konijntjes e.d. aaien en lekker skelteren en spelen had handdoek mee dus konden wat afdrogen Jar met oma in doolhof hij loopt zo naar buiten hahahaha geweldig nu moe op de bank was erg leuk!
Imensa hoe is het nu? weet je al meer? Sterkte D.A zei het al idd van de ogen nu je dit zegt (lui oog) zou ik het zeker aankaarten!!