Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minon

minon Niet meer actief

#4401 minon, 28 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2014
    Maxicosi denk ik. Eerste tijd zit dat er toch niet in. Veel te druk en we gaan de winter in. Wat een drukke tijd is voor mn man dus zou dan alleen moeten. Als ik dan weg zou gaan is het naar mn ouders ofzo en anders is het nooit langer dan een paar uurtjes omdat ze nog slaapt smiddags. Als ze op zus lijken zitten ze met zes maanden in de wandelwagen. Toen kwam ze met haar kruin boven de maxi cosi uit.
    Als ik wagenbakken moet kopen ben ik 400 euro kwijt. Is het me niet waard voor die paar maand. Bij dochter heb ik hem ook bijna niet gebruikt. Wandelwagen kan wel helemaal plat dus dan kunnen ze er al sneller in ook. Als ik boodschappen moet doen met de auto of naar de stad kan ik ook geen twee bakken meenemen. Heb een seat ibiza oud model. Alle drie de kinderen passen erin, de kinderwagen op zn kant in de kofferbak met de hoedenplank eruit dus wagenbakken passen er niet bij.

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Jee nijn wat een gedoe en he hebt ook geen adapters dat je beide maxicosies op t onderstel kan zetten?
    ik snap dan dat de muren op je af komt en snap ook wel dat je dan liever zelf flesjes geeft.
    pff sterkte ermee!

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nijntje: als je adaptors hebt voor de maxi cosi, zou ik anders eens een blokje om proberen. Al even buiten kan goed doen. Ken het gevoel van na de geboorte van zoonlief, kon toen 6w niks...

Zuurtje: leuke middag gehad op de kermis?

Wij zijn vm naar boekenfestijn gegaan, geen goed idee... Zoonlief zeuren dat hij een boek wilde (lees: had heeft denk ik 7 of 8 kleur- en werkboeken gekozen ;) ), dochter die op het einde een krijsbeu kreeg en pas kalmeerde in de wagen... Dus uitje naar het bos ging niet door namiddag. Hebben dan maar een wandeling hier in de velden gemaakt, was te mooi weer om binnen te blijven.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    hier ook lekker naar buiten geweest vandaag
    was heerlijk weer

vrijdag avond is een vriendinnetje van jaim blijven slapen, zaterdag nieuwe fiets voor haar gekocht en kinderstoel voor cay.
    smiddags was vriendinnetje weer naar huis gegaan.
    Vanmiddag wilde jaim stuk gaan fietsen, cay in draagzak mee bij papa :) en hebben zo'n 1,5-2u gefietst.
    ze vond het prachtig :) onderweg ijsje gegeten en gelijk naar de kermis geweest hier in de stad.

morgen om 9u bij uwv zijn voor training ofzoiets

5. minon

minon Niet meer actief

Adapters voor de maxicosi heb ik inderdaad. Zijn nu een keer weggeweest maar dat telt niet was het ziekenhuis :)
    Volgende week lekker weer als het goed is dus dan maar een poging wagen.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    gezellig, 2 verkouden kindjes :(
    cay nu al kuchend wakker, jaim kan amper praten door het gehoest haha

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

wwjk: ik heb geen zin!!!! bah slecht geslapen, optijd er uit lees: 6;35 omdat oppaskindje 7:00 zou komen kwam ze pas tegen 7:13.. heb 7:00 laten staan..
    Jar heeft geen zin in school, de jongste vertikt het om te eten..

Mamachantal beterschap!

Fijne dag allemaal!

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

beterschap aan de zieken

dani ik zou ook 7u laten staan, moeten ze zich maar aan de afspraken houden

de kermis was leuk, we hebben enkele mooie prijzen gewonnen

vanaf vandaag maar weer in het gewone ritme want de kids lagen later in hun bed gisteren dan het eigenlijk zou moeten

hoe laat gaan jullie kids slapen?
    dochter van 3 om 19.30u
    dochter van 6 om 20u
    zoon om van 9 20.30u

eigen leeftijd 33

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Zuurtje, hier gaan ze allebei (3 en 5) rond 19:00 naar boven dan rond 19:30 in bed doordeweeks als ze echt moe zijn wil het soms ook wel dat ik ze er 19:00 al in heb liggen :) heerlijke avond voor mezelf ;)
    t weekend meestal rond 20:00

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Goedemorgen dames,

ik lees wel mee maar ben erg druk met de ziekenboeg hier, dus schrijf snel weer mee en reageer dan weer op iedereen!!

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    spikkel: Oei, dat is minder... Beterschap bij jullie!

DA: Hoe is het met jou meid?

zuurtje: Hier is het door de week ook tegen 19.15u naar boven, douchen en dan bed in. In het weekend mag het al eens wat later zijn. Normaal is het dan 20u.
    Meisje vraagt vaak zelf om te gaan slapen, heeft veel slaap nodig. Dus die ligt er soms om 19u al in.

Dani: Zou ook 7u laten staan. Wij moeten een planning bij de onthaalmoeder doorgeven en daar wordt er ook rekening gehouden met de opgegeven uren. Maar hier is het vanaf 5u een hele dag die aangerekend wordt, bij jullie per uur zeker, niet?

mitsy: Hoe is het met jullie?

WWJK: Zoonlief heeft vanmorgen in een wip gegeten! :) Zalig!
    En mijn ster in de voorruit is een feit. Manlief is nu op de bank gaan navraag doen ivm de franchise maar dat is er niet bij glasbreuk. Dus dan kunnen we een afspraak maken om te herstellen. Kon ook niet anders, laatste weken zo vaak kastanjes tegen de voorruit gekregen, gisteren op de autostrade op weg naar het boekenfestijn kwam de ster erin...

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    zo ff een kleine pauze, Manlief is nu naar de huisarts, er blijkt een repeterend buikgriepvirus te hangen waardoor het dus elke keer terug komt als er niks aan gedaan word..

Dus nu het huis ff flink aan het stoffen en zo, kleine man zn kamer is al gestofzogen en gedweild de wc gedaan, straks kleine meid dr kamer en de badkamer en onze slaapkamer daarna de woonkamer, en tussendoor wassen wassen wassen want kleine man heeft de diarree ervan te pakken.. t arme ventje..

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bah spikkel, dat is zo'n vervelende situatie. Normaal is het 24-48u maar als het blijft hangen... Hopelijk kan de ha iets betekenen zodat jullie snel weer op de been zijn!

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    dat hoop ik ook, manlief moest langskomen en als blijkt dat hij het heeft moet het hele gezin aan de antibiotica.. dus ff afwachten..

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    spikkel hopelijk zijn jullie er vlug van verlost

de uren die ze moeten gaan slapen is dat ze er ook daadwerkelijk in moeten liggen

morgen met de oudste dochter schoenen kopen, hopelijk weer geen uren wachten zoals vorige keer
    maar ik denk dat het mee zal vallen morgen na school

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Reyskens? ;) Laatste keer dan wij geweest zijn was 1 september, drukte viel mee maar ze werd hele tijd weggeroepen waardoor dat ze meer dan een uur met ons bezig is geweest (manlief en zoonlief) en ik op van de zenuwen omdat meisje bij de onthaalmoeder gehaald moest worden... Gelukkig had ik die al ruim op tijd gebeld dat we te laat gingen zijn.

Spikkel: Als het dan ab wordt en het helpt zijn jullie er tenminste van af. Heeft dochter en jij er ook nog last van?

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @nijntje geen ab gewoon uitzieken.. Dochter en ik zijn gelukkig opgeknapt..

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nijntje idd reyskens

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    spikkel gelukkig geen ab
    veel beterschap voor jullie ziekenboeg

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Beterschap Spikkel! Dan maar duimen dat je mannen er snel van af zijn...

WWJK: Dat ik het fijn zaken doen vond op de markt vanmiddag. Goeie kortingen gekregen! Volgende week gaan we weer ;) Was ook wel 12u, was tijdens de middagpauze geweest dus denk dat hij gewoon overal vanaf wilde :D

Deel Deze Pagina