Spikkel beterschap gelukkig geen ab kuurtjes. Ik moet ook aan de poets.. nog geen zin haha kom maar niet op gang vandaag.. Nijn84 vervelend van die ster in je ruit! Hopelijk kan er wat aan gedaan worden hier ook een gerepereerd sterretje je blijft het altijd zien zat er al in toen we auto kochten.. fijn zulke goeie zaken doen op de markt! Zuurtje succes met schoenen kopen hier altijd draamaaaa ik ben flexibel gastouder ma - vr 7:00 - 19:00 heb ik gedaan omdat ik stopte met werken op kdv en gauw kindjes (inkomsten) wilde. ik heb nu 3 gezinnen gezin 1: tevens mijn buren kindje is echt flexibel moeder geeft rooster meestal 3 wk van te voren door. hier is 2e op komst die naar verwachting aug 2015 komt gezin 2: di wo do van 7:30 tot ong 17:00 a 17:30 gezin 3: di om de week en de woe 8:00 - 17:45 Achteraf vind ik het wel jammer dat ik flexibel ben want heb dus geen een dag voor mezelf en kids. al met haar besproken of ze geen vaste dagen kan werken maar dit is echt geen optie op haar werk. (supermarkt) moeder komt brengen en vader haalt op als hij thuis is. de ene keer 15:30 andere keer 17:00 verschilt heel erg. maar de begintijden die ouders opgeven laat ik gewoon staan eind tijden verschillen dus al dus zodra opgehaald worden schrijf ik t op haha wat een verhaal xx
jaim gaat tussen 6 en 7 naar bed eerder 6u dan 7 u. spikkel beterschap voor hem zuurtje succes met schoenen kopen cay koorts, arm kind is er echt ziek van slaapt telkens paar minuten, dan weer huilen. pff
mamachantal misschien azijndoeken rond zijn kuiten doen om de koorts te doen zakken? lauwwarm water nemen en een goeie geut azijn in doen keukenhanddoek nat maken en rond de kuiten draaien 10 min. laten zitten onder een plastic zakje (is tegen het druppen van de doek) dit blijven herhalen kan geen kwaad normaal helpt dit heel goed (hier toch altijd)
zuurtje: Nooit gehoord, azijndoeken. Die huis-tuin-keukentips zijn vaak nog de beste he. mamaChantal: arme jongen... Of een (lauw) badje geven? Bij sommige kindjes helpt dat ook goed. Hier niet als ze koorts hebben, beginnen ze te rillen en blauwe lippen te krijgen. Dani: Hier hebben de meeste onthaalmoeders een vrije dag in de week. De mijne heeft haar dag op woensdag. Denk dat zij tegen 7-7.30u begint tot 17.30u.
@mamachantal ag gos arm kereltje, @nijntje1984 had jij mijn pb nog gehad? @hier een chagerijnig moe meisje uit school gehaald..
Krijg net een sms van manlief: na 6,5 jaar in ons huis te wonen hebben we eindelijk een gewone lichtknop in de kelder (ipv de inbouw knoppen, dus gewoon zo'n ijzeren knopje dat IN een gewone lichtknop zit). En na bijna een jaar zijn de stopcontacten in de keuken afgewerkt! Hij was papieren gaan halen bij de stad en kwam toch langs de elektriciteitswinkel door (lees: daar komt hij wekelijks paar keren langs als hij naar de kine moet ). Dus gelijk materiaal gehaald voor de stopcontacten in de keuken. Die van de kelder zullen heel waarschijnlijk wel al thuis gelegen hebben...
Idd! Elke kerstvakantie kreeg ik te horen: deze vakantie ga ik de opbouw elektriciteit in de kelder afwerken maar kwam er dus nooit van. Die laatste prulletjes blijven altijd liggen. En dan is hij officieel van opleiding elektricien... En dan, als je het niet meer verwacht...
haha dat is helemaal erg een electricien die zn eigen thuis de boel laat liggen. Hier een financiele meevaller. 1300 euro teruggehad van de belasting. Nu nog wachten tot het van man bekend is wat hij gaat krijgen/betalen.
dat is altijd leuk nijn pff wat een nacht zeg heb amper geslapen. cay is tig keer wakker geweest, speen gegeven en sliep hij weer. jaim hoest zich kapot. en die kwam bij mij in bed liggen. lag ik net weer te slapen hoestte zij me wakker. Dus weer naar dr eigen bed gestuurd. nu fles tijd, dan nog even slapen. en als ze op school zit ga ik ook mn bed in als cay ook slaapt.
Eer we in bed lagen na de laatste flesjes was het 01:30 en 3 uur wed ik weer wakker. We hebben potverdrie muizen! Ik ben echt zo kapot kan wel janken.
OOh dat is echt zo vies!!! Hier dacht ik, met 2 katten, dat ik daar geen last van zou hebben. Maar vorig jaar zag ik opeens in de keuken muizenkeutels iiieeeeks!! Poezenbeesten keken er niet naar om, grrr. Buiten liggen heel vaak halve muizen, maar die hier binnen mocht gewoon zijn gang gaan. Uiteindelijk een paar goedkope, houten muizenvallen gehaald en daar ( op aanraden van collega) stukjes chocolade in gedaan. De eerste nacht al, hadden we hem gevangen ... ik vond dat wel wat zielig, maar ik wil ze niet in huis!! Succes ermee en ik hoop dat je nog wat kan rusten vandaag. knuffel Pluisje
wij hebben muizen in ons plafond zitten. schrik me savonds rot als ik ze hoor. ze komen bij de buren vandaan helaas, hier is alles dicht dus kunnen ze niet erin/eruit. idd vallen neerzetten?
Ze zitten ook tussen het plafond. Hebben een betonnen huis maar origineel schuin dak. Daar is een dakkapel opgezet en onze en dochters kamer hebben dus een plafond. Rest van het huis is betonplaat waar tegenaan is gestuukt.
Wij hebben voorlopig alleen nog maar muizen op zolder gehad. Maar liggen isolatieplaten op de vloer dus we horen ze wel lopen... Er komt nu nog nieuwe isolatie overal tegen de zolder en dan zouden de mannen erop letten dat alles dicht is, maar volgens mij kan een muis dan nog binnen. Die hebben niet veel nodig. Maar vervelend is het wel... Nijntje: Hoe is het met de jongens? Komen ze nu goed aan met de medicijnen? MamaChantal: Arme Cay... Nog steeds koorts?
Nijn! aah slopend idd vallen zetten Mamachantal jij ook al zon beroerde nacht hoop dat jullie bij kunnen slapen hier een oppaskindje waarvan vader speen is vergeten ze is 7mnd eens kijken of ze wil slapen...
Oh, sterkte! Wij hebben er standaard een bij de onthaalmoeder liggen die daar blijft. Omdat wij de speen voor in bed houden, reist die ook niet overal mee naartoe. Dus bij mijn ouders, schoonouders en onthaalmoeder ligt er telkens een. Misschien dat ook vragen voor in de toekomst? Maar wie weet, valt het toch mee.