Pfoe wat een heftige dingen lees ik.. Maar ook leuke speelafspraakjes Leuk!! @mamachantal.. Och gossie arm meiske.. hopelijk vinden ze toch gauw een oorzaak. zodat ze misschien geholpen kan worden.. @wwjk dat ik een superleuk fleecevest heb kunnen scoren voor de jongste voor maar 2 euro Whoehoe!
@Spikkel..YEAH!!!!! das lekker scoren Ik ben nog altijd de kledingkast van mijn zoontje aan het nakijken..heb al een paar dingen gevonden Maar het zijn geen nieuwe dingen he... @MamaChantal, wat een zorgen om je dochter. Is toch vreemd dat ze zoiets verzint...weet je zeker dat het niet waar is? Je vraagt je toch af, hoe zo'n meisje daar aan komt he... sterkte en goede tips weer hier @Dani, hier lag mijn bengeltje gisteren ook al om 19:00u te slapen ( een wonder ik zei al, dat hij maar elke dag daar moest gaan spelen hihi) Ze hadden de hele middag op de trampoline gesprongen. Ik heb hier ook een trampoline,ruim 4 jaar geleden al gekocht voor een prikkie. Maar nog steeds niet opgezet...schaam. Ik weet niet of hij in het nieuwe huis wel past, hij is nogal groot... @Elsie, dikke knuffel, meer kan ik vanaf hier helaas niet voor je doen... Zometeen moet ik naar de ha voor bloeddruk controle. Zal wel aan de hoge kant zijn... ik zit nogal in de stress over de komende rechtzaak ... Maar ja, we zien wel.. Iedereen een fijne dag gewenst Pluisje
Goedemorgen cay weer een goede nacht gehad gister 7u laatste fles, en werd 6.15 wakker. jaim ging redelijk goed naar school, vanmiddag is ze lekker thuis. kan ze lekker uitrusten ik weet niet zeker dat ze het verzonnen heeft, maar de juffen hebben niks gezien, ze is niet naar de juf gegaan er over, geen ander kind is naar juf toe gegaan, ze is bijdehand genoeg om terug te slaan, ze ligt goed in de groep, heb nooit een blauwe plek gezien, het is nu "ineens" gestopt terwijl juf niet met die kids gepraat heeft er over.
Fijn dat Cay zo goed slaapt nu. Maar heb je al met Jaim zelf gepraat? Dat de juffen het niet hebben gezien, is natuurlijk geen garantie dat het niet gebeurd is, helaas. Het zou natuurlijk kunnen, dat ze het verzonnen heeft om te kunnen rusten. Maar dat is toch ook zorgwekkend. Ik zou nog eens een gesprek op school aangaan misschien?? Succes Pluisje
Ik heb tenminste ook nog een leuk nieuwtje tussen alle ellende door! Mijn pleegdochter is zwanger, ik wordt oma!!!
@mamabri; van harte gefeliciteerd Ik moet ook ff wat kwijt... mijn ongesteldheid is deze maand echt raar. Ik ben aan de pil en slik mijn laatste op dinsdag, dan ben ik (standaard altijd al zo lang als ik dit ding slik) op zaterdag nacht ongesteld. Zondag en maandag zijn dan heftige dag, veel vloeien en veel last. Dinsdag bouwt het af en woensdag als ik weer begin met de pil is het zo'n beetje over. En op donderdag is er geen vuiltje aan de lucht. Deze keer werd ik pas zondag laat in de middag ongesteld, weinig krampen, weinig last. Weinig vloeien ook. Maandag was een redelijke dag. Dinsdag geen probleem en woensdag is het wederom over. Mijn borsten voelen voller, ik deed zondag mijn bh uit en zweerde dat ze groter waren. En dat heb ik dus nooit als ik ongesteld moet worden. Als ik nu terug kijk naar deze paar dagen valt het op dat ik misschien de helft van het normale bloedverlies heb. Echt heel weinig. En ik vloei altijd flink. Zo vreemd. Dus ja, ik deed vanmorgen om 6:30 een test maar die was keihard negatief. Ik verwachtte ook niet anders, (ben al lang aan de pil, zwanger worden is dan zo'n kleine kans) maar ik moest het voor mezelf gewoon uitsluiten snap je. Zeker omdat ik weer ben begonnen aan een nieuwe strip en hormonen me niet goed lijken als ik nou zwanger zou zijn... niet dus. Prima hoor. Ik wacht wel tot ik echt gestopt ben. Want als ik me dan anders voel of vreemd of whatever dan kan het tenminste écht raak zijn ipv mijn lijf die me weer eens voor de gek houdt. *knuffel* pff oke, dat moest ik even kwijt fijne donderdag allemaal x
@Pluisje tweedehands is prima toch x @Mamabri Gefeliciteerd meid!! @Mamachantal fijn dat cay zo goed slaapt! @Hier vandaag maar weer es een beetje opruimen, k heb nog een bank staan die niet gebruikt word dus op mp gezet.. hiopelijk is die gauw weg, en ik moet stoeien met mn kinderstoel want de hoes krijg ik niet meer schoon en vervangen gaat me een rib uit mn lijf kosten..
mamabri: Gefeliciteerd! Oh wat leuk! Marieke: Als je al lang aan de pil zit kan het wel zijn dat het bloedverlies minder wordt hoor. Ik kon op d'n duur met een inlegkruisje mijn ongi periode door... En niet dezelfde dag als anders, heb ik ook gehad. Steeds zaterdag, dan ineens een zondag, keer erop weer zaterdag en zo schoof dat ineens langzaam op naar maandag. Denk dat dat eigen is aan de pil. Zou me geen zorgen maken MamaChantal: Wat gek dat ze het allemaal verzonnen heeft. Is natuurlijk ook een manier van aandacht krijgen. Zou toch een gesprek met de school aangaan. pluisje: Hier ligt er ook een grote trampoline, bijna 4m doorsnede... Manlief heeft die gekregen van een vriend, maar zit geen veiligheidsnet rond. En omdat we meisje nog klein vinden, hebben we ze dit jaar nog niet opgezet. Maar kan geloven dat je mannetje K.O. was Spikkel: Wat fijn dat je zo gescoord hebt! Zoonlief heeft 2 truien van fleeche, ooit voor ik denk 3/stuk bij zeeman gekocht. Maar die passen nog. Ga proberen in het weekend te kijken. Moet toch stilaan alles klaarmaken voor de tweedehandsbeurs over 2 weken. Ik heb gisterenavond een strijd met mezelf aangegaan en toch beginnen strijken. Na 2 uur waren 2 volle manden weggewerkt, heerlijk! Hoewel, vannacht heeft weer een machine gedraaid... Stopt jammer genoeg nooit he...
Zo, weer terug van HA en zoals ik al dacht, bloeddruk te hoog. Over 1,5 week terug om nog eens te meten. Verklaart wel de hoofdpijn die ik al een paar weken bijna constant heb... Maar weer afwachten. @Nijntje, hier is de trampoline ook bijna 4 meter doorsnee maar met veiligheidsnet... Maar hij staat dus ook nog steeds niet op, ook omdat ik zoontje nog te klein vond. De tuin is hier ook een grote puinhoop ( zo was hij al toen we het huis kregen en omdat we al snel wisten dat we hier niet wilden blijven wonen, is er ook nooit echt iets aan gedaan) Bij het vriendje zat er gelukkig ook een net omheen... Hmmm, strijken, ja dat eindigt nooit he. Hier ligt ook alweer een mand te wachten. Ik ga het zo maar doen, ik heb er een hekel aan, als het te lang blijft liggen en het dus veel te veel wordt Maar in elk geval goed van je dat je het gisteren gedaan hebt Pluisje
@nijntje goed bezig geweest dus! @pluisje he das minder hopelijk over 1.5 week wat gezakt. @hier pfft wasje gedraaid droger uitgeruimd, weer wat andere klusjes in huis gedaan nu heb ik echt ff geen zin meer dus doe ook ff lekker niks
Goedzo, doe jij maar eens lekker niks. Je doet al zoveel... Heb je de hoes van je stoel in de wasmachine zitten?? Ja, ik lees ook wel eens andere topics dan deze Liefs Pluisje... die nu echt ff gaat strijken hahahaha
pluisje: Balen van je bloeddruk. Heb je al medicijnen gekregen of willen ze dat nog afwachten? Veel water drinken en zout minderen kan helpen, maar als stress de oorzaak is ben je daar ook niet veel mee. Wij moeten eens kijken of je een veiligheidsnet apart kan kopen. nog niet naar gezocht eigenlijk. Wij hebben een speelhuisje met glijbaan en een schommel staan. Een goal. Als we nog zo'n grote trampoline moeten zetten, staat het vol Maar misschien dat we de oprit gaan bestraten en dan kan de trampoline eventueel daar opgezet worden. Maar dat is nog een paar maanden afwachten, dan kunnen we dat pas beslissen of we het gaan doen. spikkel: Ja idd... en wilde er de brui aan geven, maar was nog een halve mand dus mezelf verplicht om door te doen en nu wel blij dat het gedaan is. Vanavond dan nog stofzuigen en proberen met nat te doen, morgen komt vriendje van zoonlief na school spelen.