Ja dat was het volgens mij Sab Simplex, schijnt goed te werken, maar ik heb het nooit gehaald... was uiteindelijk niet meer nodig... Zoontje slaapt YEAH!!! Hopelijk slaapt hij vannacht weer eens door... Nu lekker een "wijvenfilm "kijken Het heeft zijn voordelen om een vriend te hebben, die af en toe avonddiensten heeft Fijne avond Pluisje
@ Dani, de kans dat jouw kinderen een beugel krijgen is tegenwoordig bijna 100%. Ik zie maar weinig kinderen , die geen beugel hebben gehad... Dochter loopt er al 2 jaar mee!! Maar das ook een beetje haar eigen schuld, ze weigert de elastiekjes in te doen...grrr. Mijn zoontje moet wel meer dan alleen een beugeltje vrees ik. Maar ik heb alle vertrouwen in zijn artsen hoor. Zoals jullie zien, valt de wijvenfilm tegen..is saaai. Dus ik hang maar weer wat achter de pc Pluisje
Ja daar gaan we maar vanuit Pluisje stiekjes is niet cool? irritant he dat ze dan niet luisterd! welke film keek je? ik lag er 22:00 in 1e oppaskindje is er al 6:45 lekkerrrrr vroeg
Goedemorgen Hier al bezig met jaim dr haar. Schoolfoto vandaag 😓 Jaim heeft 2 tanden gewisseld en allebei (onder) staan ze scheef. Tandarts zei al dat dat een beugel word. Maandag komt gastouderbureau langs voor info gesprek. Opleiding kan gewoon thuis in 2 - 6 maanden. Maar huis moet wel kind proof gemaakt worden natuurlijk. Ff kijken of het allemaal haalbaar is qua kosten. En of ik dat terug verdien. Ben benieuwd, was een hele aardige meid aan de telefoon.
@mamachantal succes met d'r haar! Hoop dat de foto leuk word! Hier is sam vorige week geweest ben erg benieuwd naar de foto Leuk gastouder worden! Hopelijk lukt het!
mamachantal word jij ook gastouder? Leuk! ja traphekjes, stopcontactbeveiligers, campingbedjes, beddengoed daarvoor kinderstoelen, box, wipstoeltjes haha tip: vraag eens op fb op de weggeefhoeken/marktplaatshoeken marktplaats zelf enz of iemand iets heeft, en misschien heeft het Gastouderbureua wel een uitleenservice en de action heeft vaak leuke betaalbare spullen en ik heb 2 kinderstoelen van de ikea ideaal. maar ligt er natuurlijk aan hoeveel kindjes je gaat opvangen. leuk de schoolfoto is hier al geweest mooie foto`s op de kast
Ja ff kijken of het financieel lukt Moet er wel maandelijks genoeg aan over houden. Hebben toch wel minimaal 1000 netto in de maand nodig en wil dan t liefst 3 of 3,5 dag opvang bieden. Idd ik ga dan alles via mp/fb halen😊
MamaChantal: Leuk, de schoolfoto! Wij hebben die de tweede week van september al gehad en zitten nu vol ongeduld te wachten. Zouden ze voor de herfstvakantie hebben, nog even wachten dus... Gastouder, succes! Onze onthaalmoeder kan ook wipstoeltje, box, ed huren bij de dienst van onthaalgezinnen, maar zij heeft het ook voornamelijk tweedehands gekocht. Omdat je het toch vaak nodig hebt. Vermits je toch eerst opleiding moet doen heb je rustig de tijd om dat uit te kijken. WWJK: Manlief en ik zijn beide niet echt goed van ons eten van gisteren... Hij had een recept in het magazine van de supermarkt gezien: gebraad gemarineerd in Westmallebier. Hij kookt graag met bier, maar het mislukt altijd omdat hij zomaar iets probeert. Dus nu ging hij dat recept eens volgen. Op zich wel lekker, heb niet zoveel vlees gegeten voor mijn 'dieet', probeer meer groenten te eten dan vlees. Hij heeft wel anderhalve kotelet op (hadden we liggen, anders moesten we gebraad gaan kopen), ik een halve en zoonlief klein stukje, dochter wilde geen vlees. Bij mij lag het al van gisterenavond zwaar op m'n maag, goed geslapen. Kinderen ook goed geslapen, maar manlief veel wakker gelegen van zijn maag... Dus denken echt dat het van het vlees is geweest. Zat veel look in, hetgeen we anders nooit in huis hebben, balsamicoazijn idem. Heb nu net mijn ontbijtgranen zonder melk op en het begint te beteren. Manlief gestuurd, die begint ook beter te gaan. Dus dit gerechtje maken we niet meer Wel een prima dieetdag voor me Darmen lagen al van gisteren overhoop, lang leve prikkelbare darm, maar daar had ik geen last van. Alleen diarree maar geen krampen of buikpijn oid.
Mamachantal: onze gastouder krijgt alle spullen van het gastouderbureau. Steeds wisselend wat ze nodig heeft uiteraard. Wie weet hebben ze dat bij jou ook wel. Spannend hoor.!
ja dan moet je echt meerdere kids op een dag hebben ik heb 3 gezinnen 1 kindje flexibel 2e op komst ongeveer 3 dgn is ze er 1 komt di wo do van 7:30 - 17:00 en 1 komt di om en om en elke woe 8-17:30 in de vakantie periodes heb je stuk minder je hebt geen vast inkomen he.. dat is t lastige ervan deze maand zit ik op ruim 1250 maar 2 mnd terug vakantie periode om nauwelijks 600 in de maand spannend hoor succes! Oh nijn haha fijn dat het nu beter gaat met je buik en darmen
Pluisje, is dat sab simplex allen buiten nl verkrijgbaar? Leuk gastouder dani en mamachantal. Ik heb altijd in de kinderopvang gewerkt maar nu ivm de zorg om middelste dochter gaat dat niet meer. GO lijkt me erg leuk maar is niet te doen (woon 4 hoog en heb geen lift).
Goedemorgen dames, ik heb bijgelezen maar vrij weinig onthouden Sorry!! hier na gisteren een gezellige dag gehad te hebben vandaag eens opruimen en lekker met de kleine man keuvelen.. die gaat zo lekker douchen daarna lunchen en naar zn bed...
MamaChantal, wat een schatje,...smelt @Nijntje ik denk dat het ook wel via internet te bestellen is.... zal es voor je kijken... Hier is dochter vandaag thuis gebleven, ziekjes... Ze hangt nu op de bank.hmmm ik heb de neiging om ff te gaan zeuren over elastiekjes @Spikkel, fijn dat je een leuke dag hebt gehad, hoe gaat het zo met je?? Zo, nu eerst ff langs drogist om wat paracetamols enzo te halen voor Dochterlief... hopelijk steekt ze ons niet aan Iedereen een fijne dag Pluisje
MamaChantal: Wat een knappe jongen! Echt een guitig kereltje Kapper moeten wij ook nog eens gaan. Dochter haar froetje (pony is dat in NL zeker? ) is altijd kort geweest, maar nu hebben ze het laatst te fel gedaan. Dus haar froetje gaat tot halverwege haar hoofdje, veel te ver dus. Ga dat nu proberen met een speldje opzij te steken zodat het kan meegroeien. En achteraan moet het sowieso wat bijgeknipt worden, weer mooi gelijk. Weet iemand dit eigenlijk? Als we haar 2 vlechtjes maken dan steken er overal zo haartjes uit op verschillende plaatsen: waar het staartje begint, tussen de vlechtjes door. Zijn dat korte nieuwe haartjes, waardoor haar haar dikker wordt? Mijn mama vindt dat ik ze heel kort moet laten knippen, maar heb als kind zelf altijd een kort jongenskapsel meestal nog gehad en vind dat echt verschrikkelijk... pluisje: Beterschap voor je dochter!
@pluisje wat lief dat je het vraagt, hier gaat het eigenlijk momenteel wel goed Beterschap voor je dochter!! @Nijntje pfoe dat zo ik zo niet durven zeggen..
Bekijk bijlage 422021 Die kleine haartjes die overal uitsteken bedoel ik (vooral rechts zie je het, links zijn ze wat uit haar staart gekomen ). En hier zie je hoe ver haar froetje is. Onze kapster is ziek, dus hadden vervangster de laatste keer... Haal de foto straks weer weg.