ach gossie nou lekker rustig aan doen dan maar @mamachantal @nijntje arg dat zijn vervelende fases.. Blegh hier ook hoor dochter luisterd voor geen meter momenteel. @hier wat een dag ben gewoon blij als het morgen is man man man..
Ja echt sneu, vanochtend toen we bij hun thuis waren was ze al moe. Ze heeft bijna hele dag in zo'n leen karretje gezeten. Begin vd middag wilde ze naar huis (kon niet ivm vervoer ). nu ligt ze op de bank, zo eten en naar bed.
nijntje tijd voor bed dus en hopelijk morgen beter consequent blijven en niet toegeven mamachantal is ze nog steeds zo moe, hebben ze nog niet gevonden waardoor ze zo moe is of zijn er geen onderzoeken meer geweest spikkel knuf, zware dag gehad meid de biscuit staat in de oven en de chocolademousse in de koelkast
Ik heb a.s. donderdag geloof ik een bel afspraak met kinderarts staan. Maar ik ga maandag bellen. Dit kan gewoon niet langer zo. Het was zo'n verschil net leeftijdgenoten Zelf vind ze het ook echt niet leuk meer en ze krijgt er steeds meer "problemen " mee. We (jaja zelfs ml nu eindelijk ) gaan ons steeds meer zorgen maken om haar. Er zit gewoon iets niet goed maar wat? ml is nu zelfs al bang dat ze een ziekte ofzo heeft. Het is zo lastig.. en vooral gewoon zielig. Ze wilt kind zijn maar kan het niet.
als zelfs je man ongerust wordt wilt dat al heel wat zeggen knuf en de kracht om nog vol te houden meid
Heel goed , dat je maandag gaat bellen. Ik wil je niet ongerust maken, maar zooo moe zijn is echt niet normaal voor een kind van haar leeftijd. Arm meiske.. Vandaag nog iets gepland? Of toch maar een pyamadagje voor jullie?? Goed op je strepen staan morgen he. succes!! @Nijntje, hier is zoontje ook behoorlijk tegendraads. Snachts niet willen slapen en overdag hartstikke lastig doen..ggrrrr. En als hij zijn zin niet krijgt ( en dat komt nogal eens voor..) meteen op een brullen zetten!! Het lijkt erop dat er een weersverandering op komst is... pfff Jij ook succes... @Zuurtje, veel plezier vandaag op het feest... en die chocolademoussetaart klinkt super!!! Kom maar een stukje langs brengen.. @Spikkel, is dat nu nog niet veranderd met jouw schoonouders?? Zo klein is 1,5 nu ook weer niet he. Ik zou ze, geloof ik, toch eens recht op de man af vragen hoe dat zit. Ik zou me daar ook rot aan ergeren... @wwjk, vanmiddag een verjaardag. Nu eerst ff ontbijten en dan lekker douchen. Zoontje is al gedoucht, hij had vanmorgen gepoept op de wc, jippie!!! Alles onder!!! Kon ik vanmorgen om 8 uur al de wc grondig gaan poetsen en vriend heeft dus zoontje meteen onder de douche gezet. Nou ja, dat is dus al gedaan Afgelopen vrijdag met mijn zus naar een kledingbeurs geweest. Toch ff voor 3,50 een "nieuwe" jas gescoord. Ook nog van mijn zus 2 jassen gekregen.... kan ik weer ff ertegenaan he Iedereen nog een fijne zondag Pluisje
Ik lees dat er nog 4 jarigen zo dwars zijn. Zal vast een fase zijn maar poeh, vind het niet leuk! Om 7u is het hier weer begonnen, dus hij krijgt can mij een koekje van eigen deeg. Hij luistert niet naar mij, ik niet naar hem. Ga namiddag met dochter alleen naar het bos, manlief trekt zijn plan maar met hem. Vind dit zo erg. Van de week zegt hij hoe erg dat hij het vind dat mama zoveel moet werken omdat papa niet kan werken met zijn rug. Steek je er de hele week extra energie in, doet hij nu zo. MamaChantal: hoe erg, die vermoeidheid. Moet toch iets eijn die dat veroorzaakt. Goed dat je gaat bellen, hamer er maar op dat ze haar binnenstebuiten keren. Pluisje: fijne dag vandaag! Zuurtje: jullie ook veel plezier op het verrassingsfeestje!
@mamachantal wat sneu dat ze zo moe is! Hier vrijdag begonnen met medicatie voor angst/paniekstoornis, zelfde die ik heb gehad na sam zijn geboorte, maar Pff dat beginnen is echt niet leuk! Ben al sinds gisterochtend moe misselijk duizelig! Maargoed ik weet dat het vanaf nu beter gaat worden, en gelukkig is het herfstvakantie dus kan ik rustig aan doen.
Ja ik weet dat het niet goed is. t liefst zeg ik :neem dr een paar dagen op in het zh, en onderzoek haar van top tot teen. maar zo makkelijk gaat dat natuurlijk niet. Zouden vanochtend met de stoom trein gaan. Maar beter van niet. Gaan vanmiddag wel even naar de aquarium winkel voor water planten. dat vind ze ook leuk gelukkig en hoeft ze niet veel voor te lopen. Morgen idd zh bellen dat het niet meer kan zo. Hoop dat ze er wat mee doen en anders misschien naar ander zh.
@MamaChantal, je mag best dingen eisen in het ziekenhuis. Is het een academisch ziekenhuis?? Als ze je niet willen helpen in dat ziekenhuis ben je vrij om een ander te raadplegen hoor. Maak ze morgen maar heel goed duidelijk, dat je je heel erg zorgen maakt. Als zij niet inzien , dat een kind van haar leeftijd niet zo moe hoort te zijn, lijkt me, dat je direct een ander ziekenhuis moet zoeken... Heel veel succes en sterkte. @Elsie, jij veel sterkte de komende tijd. Heftig, dat de medicijnen je eerst zo ziek maken. Moet je daar ook nog doorheen. Dikke knuffel, meid... Pluisje
mamaChantal: Ik weet dat hier in B de ha een doorverwijzing voor de spoeddienst kan geven. En via die manier ben je dan binnen voor een hele reeks onderzoeken. Is het vandaag wat meegevallen? elsie: Balen van de nevenwerking van de medicijnen, maar als je weet dat het gaat helpen neem je het er bij he. Ik duim voor je dat je snel weer de oude wordt. Maar het lijkt me wel als je al zo positief over de therapie was. Is het nu al herfstvakantie in NL? Hier is het de laatste week van oktober vakantie. Hopelijk dan een paar daagje vakantie voor mij ook... WWJK: Vanaf vanmiddag is zoonlief zich wat beter gaan gedragen. Soep toch opgegeten ipv over de tafel uit te gieten zoals gisteren. Batterijen van de winkel meegebracht en in zijn auto op afstandbediening gestoken. Heeft hij al 2 jaar maar was er toen te klein voor. Dus vandaag uitgehaald en hij vond het super. Dan te voet naar mijn schoonouders, kindjes in de bolderkar. Was erg leuk, maar poeh, wat een wind stond er! Toch frisjes en blij dat we er waren 't is maar 3 km maar met het tempo van manlief hebben we er iets meer dan een uur over gedaan.
En mag ik nog even showen met mijn pompoen? Ben er echt fier op! Deze staat thuis aan de voordeur, de andere staat op het kerkhof bij mijn grootouders. 't Was wel de enige pompoen op het kerkhof, maar vond het wel kunnen om er daar ook een te plaatsen. Bekijk bijlage 422504
Goedemorgen Zo, wat heb ik lang geslapen zeg. gister weer erge pijn in mn nek, ml was weg dus was op de bank gaan liggen met 2 pijnstillers. Had niet eens mn thee op haha half 8 sliep ik, ik hoorde ml thuis komen.. draaide me om en sliep weer verder. Uiteindelijk om 11 u maar mn bed in gegaan en tot 6.45 geslapen. Toen werd Cay wakker. Nijn leuke pompoen
Goeiemorgen, FFego hier, ik ben zoooo kwaad!!! Ex heeft via advocaat een fax gestuurd naar mijn advocaat met allerlei leugens in!!! . Hij betaald nu nog maar 1/3 van het oorspronkelijke bedrag ( op eigen houtje beslist) omdat hij vindt dat onze dochter daar te vaak is. Volgens hem 3 dagen per week. Nu bellen ze haar zelf vaak om te komen en hebben ze een krantenwijk voor haar geregeld, zodat ze die daar moet gaan vouwen , elke vrijdag en zaterdag moet ze het rondbrengen. Laatst was ze weer daar en zou ze smorgens mijn zoontje naar school brengen. Eenmalig, omdat ik toen moest werken. Maar ze belde dus op zondagavond op, dat ze niet wilde komen. Dus ik ging daar naartoe en vertelde haar, dat ze mee naar huis moest komen.Mijn vriend is in de auto blijven zitten. Ex zei tegen haar ( deed net alsof hij nergens vanaf wist) dat als wij afspraken hebben gemaakt, zij die na moest komen. Nu krijg ik dus die fax, waarin staat dat ik geschreeuwd en gedreigd heb aan de deur en mijn vriend ook!! Ik heb alleen tegen mijn dochter gezegd, dat ze haar afspraken na moest komen en zo niet, dat gevolgen zou hebben... mag dat ook al niet, bah wat zijn die mensen achterbaks:x:x. Zul je zien, dat de rechter hem ook nog in het gelijk gaat stellen!! Ik moet zometeen naar mijn huisarts om mijn bloeddruk opnieuw te laten meten, zal wel torenhoog zijn nu, bah. Sorry, moest het ff kwijt. Straks reageer ik wel weer op jullie liefs Pluisje
Pluisje: Wat een rotstreek zeg! Hoop dat ze ook wat met jouw rekening houden. Kunnen ze hem niet eens aan een leugendetector hangen? Wanneer komt alles voor? MamaChantal: zo dat is lekker geslapen Is ook een teken dat je het nodig hebt he. Hier was zoonlief deze morgen toch goedgezind, hopelijk vanavond ook nog zo. Wilde ook in school blijven eten (wilde hij voorheen niet dus ging m'n papa hem 's middags halen en weer terug brengen). Denk dat het kwam dat ik sprookjesbosworst had meegebracht Dacht: breng ze mee, wil hij eens blijven eten heb ik iets van vlees in huis
Ik ben blij! Mijn vader belde net! De chemokuur doet zijn werk morgen de tweede kuur. En ik voel me al weer iets beter met de medicijnen gelukkig
Pluis pff wat een rotzak zeg wat vind je dochter er zelf van? Kan zij niet getuigen dat het niet zo is? Elsie: fijn! Zh gebeld.. volgende week maandag afspraak staan. donderdag had ik al een bel afspraak en doe is blijven staan. We zullen zien ..
Elsie: Dat is goed nieuws zeg! Nu maar duimen dat de tweede kuur ook zo goed aanslaat. En fijn dat jij je ook beter voelt. MamaChantal: Nog een weekje geduld dus... Hoe was het gisteren met haar gegaan? WWJK: In onze kennissenkring is er iemand waar Münchhausen by Proxy is vastgesteld ... Heb het juist gehoord, hakt er even op in zeg! (had er nooit van gehoord tot ik er een paar weken geleden een reportage over gezien heb) Had dit weekend nog willen mailen hoe het met het kindje was want lag vorige week op intensieve, als je nu dan dit hoort... Zit nog met de bibbers ervan! Gelukkig voor het kind dat het uiteindelijk niks mankeert, maar wat heeft het afgezien al die tijd