Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    Grr stomme dokter! !!!!!!
    Net gebeld. "Telefoontje was niet gelukt " hmm.. er is (bijna) hele dag iemand thuis geweest en ze hebben mijn mobiele nummer.
    en we hebben maandag toch een afspraak en zouden het dan bespreken

Nou uh er is nogal haast bij. Het gaat niet goed met haar! Er moet NU iets gebeuren!
    "Ja mevrouw ik kan er ook niks aan doen dat u niet gebeld ben "

2. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Oh wat frustrerend!! Ze maken zich er nu wel gemakkelijk vanaf he, bah. Ik zou, denk ik, Jaim in de auto zetten en er mee naar de eerste hulp rijden!! ...
    Succes en sterkte Pluisje

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Als je een ha hebt die wil meewerken geeft je een verwijsbrief mee voor eerste hulp. Dat is het in B toch het geval. Heeft onze ha gedaan toen manlief bij de second opinion van zijn rug aan het lijntje werd gehouden.

pluisje: Ik duim dat de week werken kan doorgaan! Hoef je ook niet zoveel met je sm in dezelfde ruimte door te brengen :) En idd, opvang voor je zoontje is geregeld en zij hebben fijn wat qualitytime.
    Voor de rechtzaak, kan je normaal toch een attest van aanwezigheid krijgen, niet?

Marieke: Duidelijk tijd voor vakantie :)

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij hadden trouwens gisteren controle bij de prof voor manlief. Botgroei in de rug is nog altijd goed. De pijn die hij blijft houden zou wervelkolom gebonden zijn. Half januari staat er nog eens een ct scan gepland en kijkt hij daarop verder. Kan dan wel niet mee op afspraak gaan, staat te laat in de namiddag op en meisje moet op tijd opgehaald worden bij de onthaalmoeder (nieuwe regelgeving van hogerhand... )
    Papieren voor invaliditeitsuitkering heeft de prof ook ingevuld, dus gisteren zelf de rest ingevuld en manlief ging vandaag of maandag langs om alles in te dienen. En dan is het afwachten... Moeten dan ook langs een controle arts gaan die dan bepaald of hij ervoor in aanmerking komt. We willen in de eerste plaats vooral een blauwe parkeerkaart, zodat hij niet meer standaard dubbel hoeft te parkeren omdat hij anders niet uit de wagen kan.

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Dat mijn vader zich goed genoeg voelt om morgenochtend even langs te komen op mijn verjaardag:D

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Super! :)

7. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Wat fijn :) geniet ervan
    Pluisje

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai

mamachantal wat is dat nu voor een reactie dat je niet gebeld werd
    ben je naar de spoed geweest of wacht je tot maandag?
    ik hoop echt voor je dat ze snel iets vinden bij je meisje

hamster: ja ik ben langsgeweest en hij zei dat ik een nieuwe mocht uitzoeken maar ik heb gezegd dat zoonlief ergens anders een leuke had gezien maar dat ik wel hooi kan gebruiken
    nu brengt hij volgende week hooi mee voor me (hij had vandaag alleen kleine pakjes bij)
    hij stond er zelf van te kijken dat het beestje al niet meer leeft

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    morgen gaan we dus een nieuwe hamster kopen en zoonlief mag alles uitkiezen, kooi, speeltjes en een hamster uiteraard
    daarna volgt nog het namen kiezen
    hij wil nu nog geen namen kiezen want hij wil eerst het beestje zien

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zuurtje: wel een mooie geste. En de naam, tja, ik begrijp je zoon :) Een naam moet bij het beestje passen ;) Veel plezier met kiezen alvast!

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    wat betreft de naam ben ik eerder verbaasd, normaal hebben ze al een naam voor we een diertje hebben gekozen

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    wat vinden jullie van mijn nieuwe uurwerk
    ipv 80€ exclusief verzenden heb ik nu net geen 25€ betaals inclusief verzenden

l_14768152.jpg

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    Hier in nl kan je niet zomaar naar een spoed post.
    Je hebt hier de eerste hulp (dat is als je huisarts je Door stuurt daar heen) of huisartsenpost s avonds en in t weekend. Dat is gewoon vervangend huisarts.

Verder gaat alles gewoon via afspraken in t zh helaas

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    Mooi zuurtje

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    jammer dat alles zoveel moeilijker verloopt bij jullie, dat kan je nu eigenlijk niet gebruiken

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi!!

mamachantal jee is toch geen stijl helaas gaat t wel zo in NL he maandag afwachten dus

Zuurtje oh fijn netjes opgelost succes en veel plezier met uitzoeken en namen bedenken :)
    fleurig horloge!

marieke adem in adem uit en geniet van jullie welverdiende vakantie ;)

Elsie wat fijn!!! en ... alvast van harte gefeliciteerd!!

Pluisje hoop dat je extra kan werken
    succes alvast woensdag met de rechtzaak
    en (nogmaals) succes met je smoeder ;)

ja hier een hele leuke vakantie week en helaas alweer voorbij...
    vandaag dus in Emmen geweest leuke dierentuin daarna nog naar de bijbehorende overdekte speeltuin. kids slapen als roosjes nu ;) zijn helemaal op haha denk opa en oma ook wel hihi

xx

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Hier is de vakantie begonnen, vandaag lekker een filmpje aan met wat chippies. Kindjes genieten vollop, vanmorgen lekker buiten geweest,..

Vandaag alles gestofzogen gedweild, opgeruimd ramen gelapt, en verder lekker niks meer doen, Morgen gaan de kinderen een nachtje bij hun peetouders slapen ( echt heerlijk!! ben ze zo dankbaar.

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

SPikkel geniet van jullie vakantie en wat heerlijk dat de kids lekker uit logeren gaan! even bijtanken ;)

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    Hier is de vakantie ook begonnen

Vanmiddag gezellig naar de stad geweest, er was het een en ander te doen.

Ze heeft een graffiti gemaakt van de letter p (ze maakten met alle letters een spreuk van erasmus) en die mocht ze mee nemen.
    die pakken we in voor papa ;)

Ook is ze verkleed op de foto gegaan. Super leuk gedaan in een kerkje. Die kan ik woensdag gratis downloaden :)

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Klinkt leuk mamachantal jullie ook fijne vakantie
    hier gaan ze morgen weer naar school maar woensdag hebben juffen weer studie dag dus zijn ze weer een dag vrij

vandaag een rustig dagje hier ml moet vanavond weer werken
    fijne dag!

Deel Deze Pagina