Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minon

minon Niet meer actief

Spannend mamachantal. Het speelde wel door mn hoofd haar hartje door Vienna, maar durfde het niet goed te zeggen.
    Gluten zou goed kunnen. Wordt je heel moe van. Zwager heeft dit ook. Als hij iets van gluten eet wordt hij heel erg moe.

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Mamachantal fijn dat ze nu doorpakken een spannende tijd voor jullie en voor haar natuurlijk, fijn ook dat ze gelijk even een echo maken van t hart om dit uit te sluiten..

Nijn ooh pff klinkt idd als een maandag hier een luie maandag ;)
    en ook een uitpuilende wasmand ml had nachtdienst dus kon vanmogen niet wassen zal er zo een aanzetten
    de andere 2 heb ik opgevouwen maar nog strijk en t moet de kast nog in blegh haha

Jar zn zomerjas stuk kan em ook niet meer maken rits ging al tijdje niet lekker
    volgens schoonzus moest ik lopertje van rits van de zak overzetten naar jas.. nou dat had dus geen zin en nu is de zak ook nog eens stuk :) vind het te vroeg voor een winterjas
    dus nog ff op zoek naar een zomer/tussenjas voor hem

deze is van de bristol daar al vaker jassen gehaald en ook bij die gaat / ging steeds de rits kapot.. haal daar geen jassen meer

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    Ja weet ff niet wat ik er nu moet
    ze doelde echt op stofwisselings ziekte :(

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik kreeg al geen berichten meer, ik dacht al dat kan niet dat er niets gepost is sinds zaterdag

5. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Uitslagen van de stofwisseling onderzoeken duren idd lang. Hier 3 maanden...

Sterkte met alles echt vervelend dat ze zich zo niet lekker voelt :(

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    Stofwisselingsziekte word je ook niet "vrolijk" van.

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    eindelijk gaan ze onderzoeken mamachantal
    hopelijk iets at gemakkelijk op te lossen is en geen stofwisselingsziekte
    mijn duimen draaien

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    Ben gewoon even verdrietig :(

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    MamaChantal: hoe was het met cay bij de wijkverpleegster?
    Knuffel meid... Nog even die onzekerheid... Kan geloven dat je verdrietig bent, denk dat je op zo'n momenten ook vaak aan Vienna moet denken.

Zuurtje: heb je een cavia gevonden bij de aveve? En hoe heet hij? ;)

Dani: hier ondertussen een mand gevouwen, maar 2 overvolle roepen op me om te strijken... Dadelijk in actie schieten ;) Steekt ook al een in voor vannacht te wassen.

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    als je je hart wilt luchten hier of via pb mag altijd
    knuf meid

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nijntje we hebben een hamster gevonden
    het is een goudhamster geworden, ze hadden geen dwerghamsters meer
    ze is zwart met witte vlekken rond haar middel
    naam: Boef
    de 2 cavia's heten Bandiet en Rover, het konijn heet Piep en onze hond (chihuahua) heet Mipsy en heeft als bijnaam Wolf

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha, leuk! :) Wist zelfs niet dat er verschil was in hamsters :) Veel geluk alleszins met het nieuwe gezinslid!

13. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Zeker niet en die onzekeheid die blijft tot de uitslagen er zijn is ook zo slopend. Verdrietig zijn mag dan wel even ja. Je wilt toch dat je kind gewoon kan genieten van dr leven ipv bezig te moeten zijn met moeheid en niet lekker voelen.

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dikke knuffel voor jou/jullie mamachantal hoop dat het echt geen stofwisselingsziekte is of een hartafwijking. jullie hebben al genoeg meegemaakt!

Nijn goed bezig! ;) haha ik heb t opgeruimd in de kast een uit de machine opgehangen en er staat nog `mand die opgevouwen moet worden en wat strijk maar dat bewaar ik voor later
    geen zin meer

morgen 1e oppaskindje (van de 3) om 6:45 pff ik werk eigenlijk vanaf 7:00
    heb gezegd toen ze t ooit eens vroeg of t een keer kon dat ik wel een keer een uitzondering wil maken maar niet elke week
    nu word het niet meer gevraagd.. ze geeft het gewoon op en deze week zelfs 2x donderdag ook ..
    toch weer eens wat van zeggen zo lastig..

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Zuurtje klinkt leuk beetje gezelligheid in huis met de hamster en cavia`s ;)

16. Mv6

Mv6 Actief lid

9 jun 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik graag kwijt wil
    Vanavond is mijn man er niet dus ik dacht lekker vroeg naar bed! Jongste van 12mnd slaapt bij ons in bed dus om 21.15 lig ik blij sinds maanden op tijd in bed om eens lekker te relaxen tv te kijken of internetten en helemaal happy want de kleine slaapt krijg ik een of andere hoestaanval die ik nooit heb!!
    Zit ik nou minstens twee uur op met mini
    Morgen kan ik er vast om lachen.....

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    #4797 MamaChantal, 20 okt 2014
    Laatst bewerkt: 20 okt 2014
    Dani vind je dat kwartier zo erg?
    Ene kant snap ik het wel, maar toen jaim naar g.o. ging waren we blij als ze eerder kon komen/langer kon blijven :)

Mv6 hopelijk slaapt hij/zij snel weer :)

Welterusten iedereen :)

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

mamachantal tja aan de ene kant denk ik ach wat maakt het kwartier nu uit andere kant ze neemt nog wel eens een loopje met me ;)
    vanacht beroerd geslapen dan ist heleaal zuur er zo vroeg uit te moeten...

Mv6 aah nee nog een beetje kunnen slapen?

fijne dag vandaag

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    Grr mannen..

Ml moest ff naar een vriendin toe
    ,prima. Ik dacht nou gaan we ook mee.
    Dus Cay in de auto en ik pak de kinderwagen.
    "Ja ze hebben geen lift hoor, ik wou je bij mn moeder afzetten"
    Huh wat?!
    Geef Cay dan maar dan blijven we thuis.
    "Weet je het zeker?"
    Uh ja.. wat moet ik bij jou moeder dan?! Dag!!
    En ik gooi de deur dicht.

Zucht.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    MamaChantal: Zou hetzelfde gedaan hebben... Knuf, niet leuk.

WWJK: Dat ik om te ontploffen ben op het moment. Net bij ons (nieuw) diensthoofd moeten komen. Moet elke dag om 8.30u op het werk zijn. Dinsdag tot 19u, andere dagen tot 16.30u. Moet samen met een collega afspreken, maar dat werkt niet. Heb ik 's middags een afspraak, vergeet zij de deur open te doen.
    Hebben verdorie glijtijden dat we tot 9u kunnen beginnen. Maar ik ben verantwoordelijke balie en andere collega is mijn back-up. Heb weer gezegd dat ze mijn glijtijden dan maar moeten afnemen en mij vaste uren geven. Want wat heb ik aan glijtijden als ik ze niet mag gebruiken?
    Ik sta er elke morgen alleen voor omdat manlief niet kan helpen, weet echt niet hoe ik dat gedaan moet krijgen. En al helemaal niet als ik dochter naar onthaalmoeder moet brengen. Heb 17km te rijden, in het beste geval 20 min rijden maar in de spits loopt dit tot 35 min op.

Deel Deze Pagina