Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @mamachantal pff spannend meid,, En mannen pfft ik zou hetzelfde gedaan hebben..

@Nijntje arggh dat schiet ookniet echt op nee.

@Dani of kwarrt voor 7 is wel vroeg ja..

@hier Kindjes weer thuis en vandaag lekker binnen,

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Njaa nijn dat slaat nergens op toch nog maar eens om de tafel..

Mamachantal jee ik zou ook t zelfde gedaan hebben! wat moet je bij je s moeder? ;)

Spikkel jah heb nu wel dipje ;) haha
    geniet van je kids!

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: Dan proberen even een dutje te doen samen met de kindjes? ;) Of gewoon even rustig zitten, kan ook al goed doen. Zijn lange dagen zo voor je. Werk jij eigenlijk elke dag of heb je een vaste vrije dag in de week?

Spikkel: Batterijtjes weer opgeladen? Kindjes zullen het vast erg leuk gevonden hebben om te logeren ;) Fijne dag!

Het is gewoon echt herfst nu! :) Vanmiddag te voet een reeks boodschappen afgewerkt, was heerlijk zo uitwaaien. Zeker omdat ik nog kwaad ben was het zalig :)
    Nu wok van manlief aan't eten, is echt lekker. Moet vanavond om 18u nog naar een vergadering vertrekken tot minstens 20u, dus hier ook een lange dag. Wordt een broodjesmaaltijd voorzien op de vergadering. Zie dan wel de kindjes niet meer :( Vanmiddag maar even gebeld en straks na school ook nog even. Volgende week hopelijk 2 dagen verlof, kijk er al naar uit!

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nee ik werk echt 5 dagen merk dat t wel echt veel is
    ben een heleboel kleertjes om mp aan t zetten vanaf mt 50 - mt 74

ja hier ook echt herfst brr
    wind en regen
    2 dgn verlof echt om naar uit te kijken dan idd
    eetse ;)

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier hebben de meeste onthaalouders 1 vaste vrije dag. Niet allemaal maar de meeste die ik gebeld had voor ons meisje werkten of niet op woensdag of niet op vrijdag. Nu, als je elke dag van die lange dagen maakt snap ik het ook wel. Want met kinderen in huis is het nooit rustig (tenzij ze slapen natuurlijk ;) )

Heb net al even gesnuiterd op pinterest om wat te knutselen voor Halloween in het weekend en volgende week. Gisteren had zoonlief de klas versierd vertelde hij, juf had pompoensoep met spinnen (geen echte he mama, gehaktballetjes met spaghetti erdoor, dat zijn de pootjes van de spin :D ) gemaakt.
    Wilde thuis vlagjes maken, oranje en daar dan spinnenwebben op tekenen, of van die pompoengezichtjes. Als ik toch zo vroeg op het werk moet zijn, stop ik 's avonds vroeger. Kan ik dat morgenavond misschien doen.
    Misschien komt volgende week nog een vriendje spelen. De dagen zullen wel goed gevuld worden :) En volgende week zaterdag komt de Sint hier al aan in het Sintpaleis. Daar gaan we ook naar kijken, naar de intocht. Eerste keer voor ons meisje, spannend! :)
    Hou wel van het najaar, zo gezellig dingen samen doen.

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Toen ik gastouder werd zei ze als je direct aan de slag wil dan moet je flexibel gastouder worden daar is heel veel vraag na omdat dus de meeste 1 dag niet kunnen.

maar nu ben ik dus zelden een dag vrij .. ma of vrij als t ene kindje niet komt :)

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Als het een troost kan zijn, ik werk ook voltijds... Maar dan wel buitenshuis. 't Is momenteel niet anders.

Mijn tweede verlofdag wordt nu alweer moeilijk over gedaan door mijn back-up collega. Toch fijn, collegialiteit... ;)

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Jee echt? 5 dgn buitenshuis pff dan zie je je kids helemaal weinig...
    Ik heb voordeel (daarom ook gastouder geworden) da ik thuis werk en mn kids tenminste zie

nou lekkere collega s dan
    gewoon zeggen dat je al afspraken hebt gemaakt die niet af te zeggen zijn ;)

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    's morgens even en dan 's avonds een uurtje of 2. Maar dan zijn ze meestal super druk, doordat ze veel aan mama willen vertellen en laten zien ed. Op vrijdag werken we een halve dag, dat is wel leuk. Kan ik zoonlief toch 1x zelf aan school gaan halen. Op dinsdag dan wel tot 19u. Gaan nu nog kijken of het financieel haalbaar is dat ik terug 20m 4/5 ga werken als meisje in februari naar school gaat. Dan zou ik terug de hele vrijdag thuis blijven.

10. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Hoi meiden, hier ben ik weer. Vinden jullie het goed als ik weer kom meeschrijven? Heb me een tijdje flink in mezelf gekeerd, maar zou graag weer meekletsen hier!

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.565
    3.067
    113
    Nou...... zullen we stemmen ?😄
    Ik zeg. ...............
    .....
    .....
    .....
    .....
    ....

.... Ja! 😆

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Heb je gemist Mitsy, welkom terug!

Ps: ik stem dus ook voor ;)

13. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    O wat lief bedankt! Ik zit helemaal te smilen op de bank hihi! ik ben weer van de partij :D

14. minon

minon Niet meer actief

Mitsy welkom terug :) ja dus

Spikkel en mamachantal ik had me jullie toch anders voorgesteld hoor hihi. Grappig wat voor beeld je bij iemand kan hebben. Rest van de foto's gemist.

Laatste flesjesronde achter de rug + twee uitgebreide sanitaire verzorging. De heren hadden het afgesproken denk ik om lekker langs hun pamper te poepen allebei :) Koen ging gisteren en vandaag weer lekker. Alleen vanmiddag paar uur bij mij op de bank gelegen met krampjes. Samen met marith elke kant een kind. Heerlijk was dat even genieten. Voetjes omhoog en mooie film aanstaan. Best lekker haha.
    Niels is nu degene die aan rommelen is. En ben nu aan opletten toch vaak voordat ze moeten poepen. Dus waarschijnlijk krijsen van de darmkrampen.

Weltruste dames :)

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.565
    3.067
    113
    Krampjes zijn zoo vervelend.
    Had Cay ook veel last van.
    Ook veel huilen, overstrekken..
    Hier hielp veranderen van merk voeding erg, in het ziekenhuis gebruikten ze friso, thuis kruidvat. Weer terug naar friso en dat scheelde een stuk!
    En druppels van van en dr Brown fles.

Onweerde het bij jullie ook zo hard?

16. minon

minon Niet meer actief

Ja ging goed tekeer. Diëtiste wil het nog een week aankijken. Zijn namelijk ook dagen dat er niks aan de hand is. Maar nu vanaf 4:30 weer drama met Koen. Tot hij net zn pamper vol poepte. Maar hij maakt zichzelf helemaal gek. Niels huilt dan 'normaal' maar Koen gaat echt vreselijk tekeer. Maar ook bijvoorbeeld als er niks anders is dan zn fop kwijt. Hij heeft nu dan geen krampjes meer maar toch blijft ie doorgaan. Man wordt het ook zo zat. Die zei al kunnen we em niet iets geven dat ie rustig blijft anders ga ik op de boot slapen. Zijn allebei best wel afgedraaid inmiddels.
    Ow en dr brown fles gebruiken we al. Ze zijn nu zeven weken en de eerste vier weken op etos voeding gingen prima dus diëtiste dacht ook niet dat dat het was.

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.565
    3.067
    113
    Lastig :(
    En wat zegt de kinderarts er over?

Jaim was ook echt een huilbaby.
    het eerste haar was draaaama met haar.

Is een draagdoek ook niet goed?

Is hij misschien snel overprikkeld?

18. minon

minon Niet meer actief

#4818 minon, 22 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2014
    Hij is wel snel geprikkeld en gespannen. Dat zei de fysio ook. Alle oefeningen kan hij maar eerst spant ie alles aan (overstrekken armen en benen helemaal stijf) moet dan weer rustig gemaakt worden en dan gaat het wel. Bij mij of mn man gaat ie ook gewoon door. Hij blijf hangen als het ware. Ka houdt stug vast aan kma maar dat kan niet. Kma heb je 24/7 en niet vier dagen wel en dan ineens twee dagen niet. Wat dat betreft lijkt hij wel wat op het cb.
    Hoop toch niet dat dit een jaar zo doorgaat dat gaan we niet trekken. Zeker als ik straks weer moet werken. Man al helemaal niet. Die werkt van 7:30 tot 18:00 en van 19:00 tot 22:30. Als hij een keer zit te suffen dat gaat niet dan knoept ie een keer de auto in elkaar.

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Mitsy welkom terug! JA! ;) gezellig dat je er weer bent!

Nijn1990 wat slopend zeg snap dat jullie de slechte nachten opbreken, alles is al gezegd dus geen tips voor je helaas

omweer hier rommelde het geen harde klappen

oh 2e oppaskindje komt eraan
    x

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nijntje: Hier had meisje ook zo'n last van krampen, maar na een aantal weken is dat stilaan vanzelf weggetrokken. Maar is erg he, je kan niet veel doen.
    Wij hadden collikind druppels. En als zoonlief moeite had met poepen, kreeg hij die druppels en binnen de 5 min kon hij. Dochter had er ook meer moeite mee. Helpt ander water misschien om de flessen te maken? Wij zijn van Evian moeten overstappen bij ons meisje op het Louise water van de Aldi. Was al een verschil in krampen.

MamaChantal: Ik heb geen onweer gehoord bij ons, maar denk een fikse hagelbui omstreeks 2u. Jeetje wat een lawaai! (wij hebben de bovenverdieping allemaal dakkamers) Zoonlief was bang, manlief en ikzelf wakker. Meisje sliep gelukkig door. Die had mama gemist, was pas om 21u van de vergadering terug en heb ze dus alleen 's morgens gezien. Dus die was omstreeks middernacht al aan't roepen en wilde bij ons slapen (heeft ze nooit gedaan dus nu ook niet ;) )
    Wist trouwens niet dat het ging stormen gisteren? Wind had ik gehoord, maar storm heb ik gemist denk ik ;)

Deel Deze Pagina