Ik durf niet meer te kijken als ik op het werk zit... Net weer de laatste pagina gelezen, jeetje! zuurtje: Wat een gesuggel met je cyclus. Vind ik het al vervelend dat ik niet weet wanneer ik bloedingen krijg door de minipil, maar dan is dit peanuts in vergelijking met jou. Want zo schiet het zwanger worden ook niet op he... Pfff, ben het laatste kwartier van mijn werkdag in gegaan. Plan was om vroeger naar huis te gaan voor ons meisje, maar ja, om iets na 17u waren mijn lieftallige collega's hier allemaal weg dus zit ik hier tot 19u alleen...
geweldig toppic ik ben wat gaan googelen ivm lagere lichaamstemperatuur dan normaal en heb een toppic gemaakt willen jullie meelezen, misschien hebben jullie ervaring of ervan gehoord http://www.zwangerschapspagina.nl/gezondheid/510068-slecht-werkende-schildklier-zijn-jullie-achter-gekomen.html#post16925882
Zuurtje wat vervelend, zal even meelezen mn zusje en moeder hebben ook last van traagwerkende schildklier! hahahaah die foto`s zijn geweldig! zit steeds te twijfelen of ik ga reageren maar dan krijg ik ook die onbehoorlijke mensen over me heen liefde is... een scheet durven laten bij je partner.. als dat al niet meer kan ben je niet vertrouwd met elkaar haha nijn succes nog even! inmiddels al naar huis? waarom iedereen weg en mag jij niet?
Shampool: Veel plezier in Nederland en met je familie . Imenssa Hoe gaat het meis? De rest knuf . Hier de Auto voor de keuring weg gebracht , morgen word ie gekeurd. Nu hopen dat ie niet in geruild hoeft te worden, gewoon bij ons kan blijven . Duim me een ongeluk dat ie niet te duur word . Manlief heeft de ww aan gevraagd, balkon netjes. Is wel fijn dat ik niks hoeft te doen in huis, maar had liever gehad dat manlief ook werkte.
Mooi puinhoop laten , het houd er van zelf mee op als we 50 zijn hihi. Ik hou hem niet eens meer bij , eerste dag veel en de rest erg weinig 4 dagen of zo , nog niet eens. Inlegkruisje is genoeg zelfs .
Zuurtje: Wat lijkt me dat super irritant zeg! Hoop dat er iets aan gedaan kan worden. Marnat: hopelijk valt t mee met de auto! Nou vanmiddag bij de KA aangegeven van dat hoofdbonken, dat het echt de spuigaten uit loopt. Maar kreeg t idee dat ze dacht dat ik aan t overdrijven was. Maar echt ik heb t gewoon letterlijk geteld! Meer dan 400x bonken.....Dus ze wil niks na kijken en moet het maar zo laten. Zal vast wel vanzelf weer weg gaan.
wat is dat voor een ka hoofdbonken kan je niet zomaar laten misschien afspraak maken bij de oogarts en uitleggen wat er aan de hand is en dat je het zekere voor het onzekere wilt en oogproblemen wilt uitsluiten
KA is verder heel aardig. Maar ik maak me zorgen. Ik weet heus wel dat sommige kinderen dat gewoon doen. Maar dit is zo extreem veel. HA kan me doorsturen naar de KA... maar ja dan ben ik even ver als nu. KA heeft wel opgeschreven dat ik erg slecht zie en een lui oog heb. Ze zei dat ik dit bij CB aan moest geven en dat Evi daar vanzelf een keer een ogentest krijgt.
Dark: hoe is het nu met de bult? Als je het echt niet vertrouwt dan toch de dokter in lichten . Maar als ze er niks aan doet valt het mee. We kunnen nu niet grote bedragen permitteren , weet wel dat er twee nieuwe banden om moeten . Onze wens voor bankstel wachten we ook mee , eerst de auto maar .
Hoi ladys leuke dag gehad vandaag Boh er ligt een flinke stapel strijk op me te wachten ... zucht Met mijn meisje gaat het gelukkig goed wel wil ze de pleister eraf pulken. .. hopelijk.blijft het nog een dag zitten Heb ook al bio oil gekocht ... @cyclus jeetje kan me voorstellen dat het frustrerend is @ka wat vervelend dat hij je niet serieus neemt Misschien een domme vraag maar kun je dan geen kussen tegen het kopschot doen? ...
De bult op haar hoofd is minder aan t worden, maar ze kan nu ook niet bonken, want ze ligt in het campingbedje. Ze maakt daar die beweging wel tegen t hoofdeinde, maar dat is zacht. Ja ik ga t deze week nog even verder in de gate houden. T enige nadeel is, is dat ik t nu ook net hoor als ze t doet. Boven heb ik geen beeldbabyfoon, dus in de nacht kan ik t niet controleren.
Da: ga anders eens naar de oogarts? Moeten jullie daar ook een doorverwijzing voor hebben of kan het zo? Ik ben met zoonlief op 1 jaar ook moeten gaan ivm mogelijk lui oog. Op aanraden van de ka, k&g vond het niet nodig. Bij ons meisje heb ik op k&g op 12 of 15m al een oogtest gehad en dan op 2 of 2,5 jaar opnieuw. Dat is blijkbaar aangepast in vergelijking met zoonlief. Als jij voelt dat het fout zit, volg je gevoel. Dat is moederinstinct... Ben thuis Van 19.20u. Wij hebben op dinsdag avondopening tot 19u. Normaal blijft iedereen tot 19u, alleen bij uitzondering vertrek je eens vroeger. Maar nu doet iedereen dat en omdat de balie doe verwachten ze dat ik altijd blijf. Maar ja, we zitten straks al bijna 2 jaar zonder diensthoofd, iedereen doet zijn zin. Van collegialiteit is geen sprake meer, sfeer is beneden alle peil...
Nijntje jee ook geen werkoverleg vreemd, volgende keer zeg jij gewoon vanavond ga ik! D.A ik zou toch echt naar de oogarts gaan. doorverwijzing kun je krijgen via de huisarts. of cb icm huisarts. hoef je niet voor naar de kinderarts. lees dat jij je toch zorgen maakt. ik zou morgen bellen naar de huisarts om te overleggen en ook duidelijk je zorgen uitspreken! Marnat hoop dat de kosten meevallen! Porsche hoop dat de wond mooi geneest! fijne avond!
DA; kun je niet eens langs de hans anders lopen ofzo? of werkt dat niet met kleine kinderen? dan zijn de ogen iig uitgesloten. als er dan een sterkte uitkomt, kun je met dat advies weer terug naar de kinderarts!
Ja zal t er hier nog eens over hebben om Evi haar ogen te laten testen. Moet dan idd een verwijzing hebben. Annabel: Nee bij zulke kleine kinderen werkt dat anders