Dat was het plan vandaag, had mijn jas nog niet uit vanmorgen of ik kreeg al de mededeling dag er 1 om 18u doorging (was uiteindelijk 17.15u)...
Wwjk : morgen toch maar eens de bekkenfysio bellen Kon net amper de trap op komen.. en ben bang boor bm verzakking. bm zit zoo laag daar hoort ie niet haha Hopelijk dat ie met oefeningen weer op zn plek komt Verder wel gelezen maar weet ff niet meer wat er stond..ben hele dag al doodmoe dus ik ga lekker slapen. Trusten
Ik had 2e paasdag een positieve test tegen alle verwachtingen in.... Zal 3x scheepsrecht zijn? Zo bang, zo spannend... Zal het nu wel goed gaan? Zaterdag weer testen, loopt deze op, of wordt het uiteindelijk weer een vroegtijdig afscheid...
Ai mamachantal ondanks alles slaap lekker. he bah hoop dat je bm gauw weer op zn plek zit of er een oplossing is! sterkte! Meijtje voorzichtig gefeliciteerd, ik duim voor je!!!
Sluit me hier weer bij aan.. Toch wat weer actiever op zp, had niet veel te vertellen Maar heb een " prachtig kadootje" gehad op dochterliefs verjaardag van me eigen lichaam, voor het eerst sinds de zwangerschap ongi..!!! Wat een timing, nu eens zien wat er gaat gebeuren
Wwjk: ik had hier van de week gepost over mijn rottige schoonzus die tegen me uit gevallen was over dat ik was vergeten te bellen.... Vanavond hadden we het condoleren en toen begon ze tegen onze schoonmoeder: Nu had zij moeten bellen ....En schoonmoeder is flink te keer gegaan tegen haar over hun gedrag en kwam ook nog eens voor mij op Ik ben dol op mijn schoonmoeder (was ik al, maar nu extra)
he meiden ik hoop dat het met iedereen nog oke gaat. Ik heb echt serieus de afgelopen weel zoveel moeten werken dat ik gewoon geen tijd voor zp had Daarnaast nog een over dwarse peuter die onwijs de grenzen van papa en mama aan het opzoeken is. Ofwel 1 groot feest soms! Nu deze week weer wat meer tijd dus ik sluit hier weer lekker aan.
Wwjk: eigenlijk ben ik vandaag jarig maar voel het me totaal niet door alle stress afgelopen periode en nu het gevoel sinds kinderwens dat het plaatje niet compleet is nog.... Oh en dat de ha vandaag belde, ik te laat was met opnemen en de assistente absoluut niets mocht zeggen terwijl mijn bloeduitslagen pas over een week binnen zouden zijn ivm kweek... zit er helemaal van in de stress (reuma test)
@ mamabri had ik maar zo'n toffe sm. Ik heb mijn man zijn ouders al bijna 5 Jr niet gesproken. @ seepje lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria hieperdepiep hoeraaaaaaaaa
Gefeliciteerd seepje! Ik had dat een keer toen we aan het wachten waren op de uitslag van de hielprik.. Kwam ik thuis had de huisarts 4x gebeld. Ik dus terugbellen maar de assistente kon/mocht niets zeggen. Echt gruwelijke stress en rotnacht gehad... Bleek de volgende dag dat hij had gebeld om te vragen of hij langs kon komen. Hij moest nog steeds voor de geboorte op visite komen (vind ie leuk) en hij baalde er van dat hij zo laat was dus wilde het meteen regelen.. En bedankt! Wwjk.. Nog twee daagjes en dan vakantie!
Haha kan me voorstellen dat je dan ook schrikt, gelukkig was het kraamvisite Doet de HA hier totaal niet, heb ook altijd een wisselende dokter. Maar omdat het bloedlab zelf zei dat het minimaal 12 dagen op kweek moest staan en omdat pasen etc er tussen zat kon het wel 2 weken duren. Hoezo 24-uurs economie
Dat ik schijt ziek wordt van mn matras beschermer. Er ligt een handdoek overheen maar wordt altijd wakker met dat plastic wat aan me plakt. Tis ook al helemaal kapot gescheurd. Armoedige bedoeling hahaha.
Jarige gefeliciteerd! seepje: Oh zo'n uitslag in natuurlijk wel erg spannend. Ben je al lang bezig voor een kindje? Zwaluw: Ik had hier bij de action een waterdichte hoeslaken gehaald ipv dat plastic gevalletje op bed. Is iets van 7a8 euro.