Grr kinderen.... alles gaat zooooooo traag ze heeft nu nog 20 minuten, ze is nog aan het eten,moet nog drinken,haar doen,puffen,tandenpoetsen en jas&schoenen aan doen. *zucht..tel tot 10.. bijna vakantie..*
@Darkangel : Zitten hier nu in de 2e ronde Dus nog niet zo heel erg lang, we wilden liever eerst trouwen maar dat zit er nog even niet in omdat de datum die we willen dit jaar erg ongunstig viel Dus zomer 2015, en tot die tijd wilde ik niet wachten Qua klachten, reuma zit hier helaas aan beide kanten in de familie, ook erg jong al. Vorig jaar al helemaal door de medische mallemolen geweest maar toen was ik al over de 'piek' van m'n ontsteking heen en daar zat ik nu middenin. Ik hoop dat het weer een of ander gek ernstig vitaminetekort is (ook niet leuk maar dat is aan te vullen) want vorig jaar bleek mijn vitamine D zo laag te zijn dat het mijn gewrichten al aan had getast.. Ik maak het dus niet meer aan ook al zit ik non-stop in de zon.. @mamavanchantal, heb je de televisie aan staan? Hier werkt t uitstekend om eerst te eten en alles te doen wat nodig is en als ze dan nog tijd over heeft mag ze tv kijken tot we naar school gaan. Soms is ze gewoon zo traag dat ze haar brood in een zakje mee naar school krijgt
Zuurtje en streepje Gefeliciteerd beide . Zwaluw: Ligt hij niet goed op je bed mis ? Hier ook 1 van plastic hoeslaken er over en nergens last van. Zo aan het werk .
Vandaag al weer een jaar geleden dat we afscheid moesten nemen van onze grote vriend beckham toch een beetje een vreemde dag hij is 9 jaar bij ons geweest 😢
Meiden ik heb even advies nodig! Vijf jaar geleden kocht ik van een vriendin wat meubels over voor mijn studentenkamer voor een prikkie. Een van die meubels is zo'n retro kast type Deens design. Een paar weken geleden zei die vriendin nog tegen me dat ze wel een beetje baalde dat ze toen die meubels aan mij verkocht heeft omdat je voor retro spullen nu best wel wat geld kan vangen als je ze te koop aanbiedt op marktplaats. Inmiddels ben ik verhuisd naar een appartement en die vriendin vroeg wat ik met de kast heb gedaan. Ik zei dat ik die kast op marktplaats heb gezet omdat ik het geld goed kan gebruiken. Ineens zegt ze dat wij 5 jaar geleden hadden afgesproken dat als ik de kast niet meer wilde, dat ik hem terug zou geven aan haar. Hier weet ik niks meer van en ik zei tegen haar dat ik eerlijk voor de kast betaald heb. Zij beweert dat ze de meubels aan mij gegeven heeft zonder dat ik er voor betaald heb, iets dat echt niet klopt. Een half uur later stuurt ze mij een bericht dat ze de kast wel van me wilt terug kopen omdat ze hem zo mooi vind. Ik had nog geen tijd (en zin) om hier op terug te reageren. Dan belt ze me op met de mededeling dat de kast van haar tante is geweest en ze hem daarom terug wilt. Ik heb in al die jaren nog nooit gehoord dat de kast van haar tante is geweest en ze heeft mij altijd verteld dat de kast bij de kringloop vandaan komt. Ik heb dit ook tegen haar gezegd, maar zij beweerd nu dat alle andere meubels van de kringloop kwamen en dat deze kast toch echt van haar tante is geweest. Nu wilt ze de kast terug in ruil voor 3 gratis knipbeurten (ze is kapster namelijk) Ik weet niet zo goed wat te doen. Dat verhaal van die tante geloof ik niet en ik vind het erg rot dat ze op deze manier de kast terug wilt en ook zegt dat ik niet voor de meubels betaald hebt. Zo ga je niet met vrienden om. Ik voelde me aan de telefoon voor het blok gezet en heb soort van toegegeven dat ze de kast wel kan krijgen. Maar toen ik eenmaal had opgehangen had ik hier alweer spijt van omdat ik de manier waar op ze dit doet ontzettend lullig vind.
Mamafaith sterkte mamie jij ook sterkte memory apart.. je hebt toevallig niet geld overgemaakt toen voor die meubels?
@MamaChantal: ik heb het naar haar overgemaakt dus ik kan het haar zo laten zien. Toen ik tegen haar zei dat ik wel gewoon voor de meubels betaald heb zei ze dat ze dan de kast wel wilde terug kopen. Wat een rot situatie
Mamabri wat een toffe schoonmoeder heb je !!! zuurtje en seepje hieperdepiep hoera! van harte gefeliciteerd! zwaluw onder je hoeslaken doen dat ding
mamachantal lekker naar de stad het is mooi weer lekker van genieten memorylane laten zien dat afschrift en vertellen dat jij het heel erg vervelend vind dat het zo gaat. Ik zou haar gewoon zeggen dat ze em terug kan kopen niet dmv knippen maar gewoon betalen! vervelende situatie hoor! OF verkopen aan een ander pech is weg! mamafaith sterkte! wwjk lekker aan de wandel geweest eendjes gevoerd en naar de speeltuin geweest jaja actief op de vroege morgen nu spelen de kids lekker in de tuin en ik zit met een kopje koffie te genieten..
seepje en zuurtje: Van harte gefeliciteerd meiden! Memorylane: Als er toen niks gezegd is en jij hebt voor de meubels betaald, tja, jammer voor haar dan. Mamafaith: Sterkte en beterschap voor je kindje Mammie: Jij ook sterkte... MamaChantal: Ik zou ook naar de stad gaan, even een frisse neus halen met je mannetje. Dat getreuzel 's morgens herken ik jammer genoeg maar al te goed... Zelden dat het hier eens vlot gaat... WWJK: Vandaag wordt de spinazie uit ons minituintje geoogst voor de eerste keer. Vanavond maar gelijk klaarmaken.
ja idd! maar ik moet het afkloppen, ze heeft er geen cent last van gehad, geen rode billen, geen spuitluiers, geen knal rode wangen, niets. echt super fijn
Ons meisje heeft er ook opvallend minder last van gehad dan ons zoontje. Dat was 6w op voorhand al drama en slapeloze nachten. Zij huilt even in haar slaap, maar wordt niet wakker. Wel rode billen maar smeren goed dat ze er zo min mogelijk last van heeft. Wij moeten nog de laatste 4 kiezen waarvan ik er 1 voel zitten maar voorlopig nog niet door is. Zal blij zijn als ze er allemaal door zijn! Even vraagje: Is er toevallig iemand laatst nog in de action geweest? Vorig jaar lag daar van dat mini strandspeelgoed voor baby's. Was 0,50 ofzo, echt spotgoedkoop. Iemand een idee of dat er dit jaar weer is? Action is een stukje rijden voor mij, dus vandaar dat ik het liever eerst vraag Kwam er gisteren ineens op dat dat wel leuk zou zijn voor de verjaardag van ons meisje voor de traktatie bij de onthaalmoeder. 't Is wel nog even, maar moest er ineens aan denken
Ik ga toevallig vanmiddag even naar de action dus zal ik even voor je kijken nijntje... En die tandjes... Hier komt de wisselperiode er bijna aan... Althans ze is 6,5 dus ga er wel vanuit dat het vlot gaat gebeuren. Gelukkig geloofd te niet in de tandenfee maar gaat er wel vanuit dat papa dan een cadeautje op haar kussen legt Afgesproken dat we dat niet gaan doen, zo'n onzin. Ook als ze diploma mag zwemmen en ze haalt het krijgt ze iets kleins. Laatst kreeg een klasgenootje een spacescooter voor afzwemmen??!?! En dan vinden ouders het gek dat ze strontverwend is....
Toch maar huisje doen Vanmiddag maar even naar buiten. Er komt vanmiddag vriendinnetje van jaim spelen, en mn vader komt misschien ff. Morgen zijn pampers in de aanbieding,moet daarvoor sowieso naar de stad