Alle planten in huis zijn nepperds De la waar etenwaren liggen is al gecheckt... ben echt bang dat ik ergens larven tegenkom. Brrrrr
Ow okay haha. Mijn man zat hier ff te lezen haha die zit zich te ergeren Zei al is een vrouwenforum haha (marnatman niet meegerekend )
PIEPPPPP mijn oren piepten en ja hoor er wordt over me gel*lt Wat wil ik kwijt: Dat de keuring van de auto vies tegen valt. Kost ruim 2x als begroot. Daar gaat ons spaargeld weer in rook op. :x
Je hebt uitstekende digitale oren!! Maar jeetje wat balen! Zitten jullie niet op te wachten nu met weer geen werk voor jou!
Stomme mannen.... GRRRR. Man wil volgend weekend, in onze vakanties, 2 of 3 dagen naar vrienden in het zuiden van het land. Prima ( gezellig, hebben we samen vakantie... maar goed, moet kunnen ). Maar nu wil hij met de auto. Ja en ik dan?! Ik zit met 2 kids en ik wil gewoon onze auto tot mijn beschikking hebben. Ik ga niet 3 dagen thuis zitten op hem wachten. Ik ka voor 1 dag wel een auto lenen van een vriendin, en vast ook wel van de buurvrouw, maar dat wil ik liever niet vragen. Dus, dan huur ik wel een auto 'wat denk je wel niet dat dat kost?!' Ach, donder op. Dan gaat hij maar lekker met de trein. En anders huur ik een auto en krijgt hij het heen en weer. Bah. En hij heeft zijn zusjes ook uitgenodigd voor 2 dagen hier, dus zeg maar daaaaag tegen de vakantie. Zo, ik ga even verder mopperen.
@ DA: komen ze niet uit de afvoer? Hier weleens gehad, maar altijd alleen in de badkamer (doucheputje) en keuken. Soort mot-achtige kleine beestjes. @ marnatman: altijd zo enorm balen als dat tegenvalt! Auto's: dure dingen, maar zonder is ook weer iets. @ assz: mannen.. Af en toe kan je ze wel schieten!
Check je voorraad kast even.. hier ook last van gehad en zijn dol op rijst - pasta etc zodra je draden erin ziet zitten er wurmen in. Om gek van te worden
Aszz balen! mannen *zucht* overleggen kenne ze niet! haha die nieuwe reclame van de ah jokertje vind em wel grappig al die reclames van de ah wel! Marnatman vervelend!!! balen zeg!! bij de garage? kun je niet particulier scheelt altijd iets .. D.a. ieuw beestjes! van die zeep idd een goeie! mottenballen? weet verder ook niet jasses.. ml weer nachtdienst film op rtl5 leuk leuk! en die reclames zijn lang genoeg om wat te doen vaatwasser uitpakken, opruimen en dingen voor morgen klaarzetten en zelfs douchen ! haha fijne avond! mamachantal succes morgen! kun je de hond geen luier om binden?
hebben de motjes aan het einde van hun lijfje dat het een stukje omhoog gaat dan zijn het voedingsmotten daar bestaan speciale zakjes voor in de kast ja ze gaan ook in gesloten verpakkingen heb dat ook ooit gehad en heb alles kunnen wegdoen enige oplossing is om alles in goed sluitende plastic voorraaddozen te steken, daar kunnen ze niet in
nijntje1984: Knuf voor je meisje . Dani: de auto is bij een particulier. Manlief mag een dag werken joepie tenten bouwen of iets. Zelf straks ook werken.
Nijntje: beterschap! Ik heb alles wat open was, aan rijst, pasta.. hagelslag e.d weg gedaan. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze in de voorraadkast kunnen, dat zijn nog 2 deuren verder. En ze zitten echt alleen maar in de woonkamer.
Goeeeeedemorgen D.A sterkte met de beestjes brr Nijn1984 ah sneu hoe is het nu met je meisje? Beterschap! Marnat oke dat scheelt toch iets bij een particulier Succes met werken allebei! fijn dat er weer iets is! wwjk: ik moet de vlag nog eens opzoeken en krijg bericht dat ik op de koningsmarkt om 8:15 a 8:30 op kan (is van 10:00 - 16:00) dus niet om 6 uur mn bed uit eens kijken of ik wat kan verkopen. ik denk niet dat ik er prijsjes op zet.. Was al een heel topic over zag ik meesten zeggen wel prijzen... hou dr zelf niet van als ik zie dat t heel duur is loop ik gelijk al door zonder iets te vragen oid.. vanavond een kennismakingsgesprek met ouders. dochter van 3 mnd voor gastouderopvang. zin in!
Dani: Dank je. Ik ben er letterlijk helemaal panisch voor. Durf bijna niks meer aan te raken, of ergens in te kijken thuis. Net met moeite een broodje gegeten, en bij elke hap t hele broodje inspecteren of er echt niks in zit. Dalijk moet ik de was vouwen, en een mand die al klaar is in de kast leggen. Dat word ook wat ben ik bang....Ben zo bang om iets tegen te komen. Voel mij hele lichaam kriebelen continue.
Nijntje beterschap! Marnat: fijn weer even werk. Da: is er niet zn spuitbus tegen motjes te koop dat je daar flink mee rondspuit en ff paar uurtjes je huis uit gaat? Koningsdag: leuk op de rommelmarkt staan. Ik heb er zelf juist een hekel aan als ik moet vragen wat het kost. Ik ga naar de ikea zarerdag haha. Ik hoop dat het dan juist heel rustig is. Even wat kastjes halen voor zolder. Kan ik weer door met babykamer leeg te ruimen.