Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    DA: Getsie! Ik hoop dat je snel de bron vindt van die vieze beesten..

Mamachantal: Ik had nooit eerder van de naam gehoord dus ik weet alleen jou zoontje dat zo heet, dus daarom is het voor mij een jongensnaam. Ik vind het ook niet heel meisjesachtig klinken ofzo...
    Nog op tijd gekomen ondanks het getreuzel van je dochter?

Mamabri: Je boft maar met zo'n schoonmoeder, mijn schoonmoeder heeft het ook wel eens zo voor mij opgenomen tegen haar kleindochter (dochter van mijn man) ik vond dat ook zooo lief!

Koningsdag: Echt geen idee wat te doen... Zou eerst met vrienden naar een feestje gaan maar degene waarmee mijn man , samen met de kinderen wat zou gaan doen kan niet. Wil hem ook niet alleen laten met de kids op koningsdag dus nu maar een leuk iets bedenken voor ons hele gezin :)

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Abri: Daar ga ik straks gloor in doen! Goeie!

MamaChantal: Hier ook nog nooit eerder deze naam gehoord, dus voor mij automatisch een jongensnaam omdat je hem aan een jongetje gegeven heb. Maar vind het ook eerder een jongensnaam dan een meisjesnaam

3. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Ik vind het een wat vrouwelijke naam. Ik ken de naam ook niet en weet niet precies hoe je het uitspreekt. Maar als ik het zo geschreven zie moet ik denken aan meerdere Amerikaanse vrouwen namen.

Maar je hebt de naam al gegeven, en als jij dit mooi vindt maakt het niet uit wat anderen vinden toch?

4. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.569
    3.068
    113
    Net belde namelijk vrouw voor gehoortest..
    "Ja we hoorde dat uhh seylen thuis is..we willen graag bij haar een hoortest doen "
    Ik onderbrak al door de naam te verbeteren ;)
    In zh zeiden ze ook regelmatig "haar en zij"

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Sorry maar ik zou ook denken dat het een meisje is.

7. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Wat doet je man dan voor werk? Zelfstandige? Misschien kan hij eens kijken in de standbouw sector? Enige nadeel is dat de bedrijven die ik ken in het oosten zijn en dan nog steeds verdomd ver rijden zijn...

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    MamaChantal: Hoe spreek je de naam precies uit?

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Heb 3 dagen mogen genieten van een zwangerschap... Nu bloedverlies, mk... Kaner ook wel bij :( zo verdrietig, zonder kindje het jaar uit, wat worden grenzen verlegd...

10. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    He getverdemme, heel erg veel sterkte *knuffel*

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.569
    3.068
    113
    Keejlen :)

Gehoortest was goed :)

Vandaag heb je bij etos 40% korting op pampers

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.569
    3.068
    113
    Sterkte meijtje :(

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Meijtje: He shit man!

MamaChantal: Oh zo dacht ik al dat je t uit sprak. Vind het wel een jongens naam.

14. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wwjk:

Mijn zus heeft eer-gisteren haar eerste echo gehad met 11 weken.
    Kleintje groeit heel goed, en het hartje klopt lekker snel!

Ik ben zo blij! Ik vroeg nog of ze echt geen piemeltje of plassertje konden zien. Maar nee, nog niet, haha :D

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Meitje wat naar. Sterkte meid!

Shampoo fijn dat alles goed is.

Wwjk ik heb weekend!!! En heb het koud. Lekker op de bank onder mn dekentje blacklist kijken.

16. minon

minon Niet meer actief

Meitje: wat naar! Heel veel sterkte meid!

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Meijtje: wat ... Zeg:(

Hier, ik spring een gat in de lucht! Toetsweken zijn voorbij! Nu een week vakantie en dan 8 weken stage! Hoppa!

Eerste cijfers terug: natuurkunde een 5.7 maar dat vind ik nog knap, snapte d'r niks van:D EN!! Een 8.9 op dieetvoeding! Zo trots! Dat cijfer telt 6 x! Mijn dag kan niet meer stuk:D

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hey meiden, heb niet teruggelezen. Was wat veel en na 2,5u slaap sleep ik me vandaag door de dag...

Ben vanmorgen met ons meisje bij de dokter geweest. Dat het geen pseudokroep was, daar was ik dinsdagavond wel over uit. Maar wat was het dan wel... Nu blijkt ze hele rode amandelen te hebben en dik opgezwollen klieren. Vandaar dat ze gisterenavond niet heeft willen eten, alleen yoghurt uit de koelkast. Moet nu 3 dagen antibiotica geven. Vanmiddag heeft ze gelukkig al weer beter gegeten, dus hoop dat de ab zijn werk al doet. Koorts had ze vanmorgen niet, maar ja, toen ze gisteren ging slapen was er ook niks aan de hand.
    Verder heeft de dokter een keer of 3-4 in haar linkeroor moeten kijken om iets te kunnen zien. Zit helemaal vol oorsmeer :( Dus denk dat ik dan nu maar ga starten met die druppels om de prop eruit te halen. Want met dat haakje durf ik niet meer zo diep in haar oor te gaan. Ka haalt die propjes er altijd uit als ik daar ben, maar ha doet dat niet.
    Normaal ga ik vanavond nog even weg als de kindjes in bed liggen (gewoon een bijeenkomst bij zoonlief in het schoolgebouw) maar moet zien hoe het tegen dan met mijn energieniveau is...

Bubblez: Gefeliciteerd zeg! :)

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Streepje: Manlief is grondwerker van beroep.
    Meijtje: Sterke dikke knuf .

Zo even sporten deze week word het dan maar twee keer voor de weeg dag.
    Had gister er totaal geen zin in.
    Huishouden weer netjes , ramen moeten nog aan buiten kant .
    Wacht even af of manlief morgen thuis is of moet werken .
    Want dan kan hij buiten doen en ik binnen met de keuken aan de gang.

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Bubblez Applausse!! toppie gedaan! 8 weken in vooruitzicht heerlijk!

Meijtje heel veel sterkte he bah!

D.A en gelukt? stofzuiger bij de hand gehad? idd is er geen spuitbus voor? flink spuiten! :D Succes

Caylen: ik vind het persoonlijk geen meisjesnaam..
    irritant zeg dat ze steeds haar en zij zeggen...
    fijn dat de gehoortest goed is!

Kibbeling fijn weekend!

Shampool gefeliciteerd leuk!

Net opgeruimd en schoongemaakt beneden straks nog ff boven en eens nadenken wat we gaan eten vanavond :)

Deel Deze Pagina