ShampooL: Fijn dat je zus een goede echo had! Kibbeling: Niet ziek worden he, want t is eigenlijk helemaal niet zo koud. Maar lekker joh op de bank hangen!! Bubblez: *klapklapklap* goed gedaan! Nijntje: Fijn dat je dochter weer wat beter eet. Je hebt trouwens van die spuitbusjes speciaal voor oorsmeer. Marnat: Haaaai Dani: Ik ben geen wormpjes tegengekomen gelukkig. Ben vandaag ook geen motje tegengekomen, misschien heb ik ze gister wel uitgeroeid met de vliegenmepper. Zo moest 2x typen, 1e x was ineens alles weg, drukte op een verkeerd knopje. Gister een fietspomp besteld, en net (nadat ik al het gereedschap van mijn man heb opgeruimd, anders kon ik niet eens bij mijn fiets) mijn banden opgepompt! Als t morgen niet gaat regenen misschien even stukje fietsen met mijn meisje.
Wat voor spuitbusjes zijn dat? Die waar ze op tv reclame van maken voor oor te reinigen is geen optie omdat het echt een vaste prop is die week gemaakt moet worden. Wat een miserie met de beestjes! Als ze terugkomen, idd even met de spuitbus erdoor en gezellig met Evi even op stap. Marnat: Pfff, ook weer een hoop extra kosten... Komt nooit gelegen he... Meitje: Sterkte!
Nijntje: ik weet even niet meer hoe het heet, zag t laatst op de reclame. Speciaal een voor volwassenen en 1 voor kinderen Edit: Volgens mij audispray.
pfff ik dacht wil nog wel een 50 min sport maar dat valt tegen [ niet gedaan ] Twee uurtjes is genoeg , twee en half net te veel. Nu eerst douchen zweet drupt van mij af. Misschien vanavond de auto halen dan moeten we ook een best stuk lopen kilometer of 5 geloof ik. Neem nu maar rust.
Zo.. hij is goed gegroeid 300 gr in 9 dagen. normaal zou hij 100-150 gr per week moeten groeien. verklaard wel waarom hij honger heeft. Audispray werkt hier niet..
Evi bood net haar soepstengel aan, ik wou er een ''hapje'' van nemen, propt ze dat afgekauwde en bekwijld ding in mijn mond. Inclusief nat bekwijld handje.... mmmmmmmmmmmmmmm
Hmmm heerlijk DA genieten he mamachantal super goed gedaan hihi hongerlapje Hier morgen koningsspelen op school net nog ff gauw oranje shirt gehaald had eigenlijk net als vorig jaar verwacht dat ze wat kregen ja kregen ze ook een shirt zonde r mouwen nog te klein ook vorig jaar leuk shirt met 2013 erop. ach voor 4 euro een shirtje ze gaan morgen ook lekker ontbijten op school. gz ze in bed stoppen en nog ff de boel netjes maken straks gesprek!
Wwjk: Dat als het nog lang slecht weer blijft, we straks in het noodweer de accu van m'n auto (die wéér leeg is) moeten opladen, Brrrr. DA: hmmm, lekker
Ooh lekker...... En bedankt ik hoop dat de rest ook goed is @poohbear, dat is balen, ik blijf liever binnen met dit weer kun je geen accu op de sloop vinden? scheelt weer de helft van een nieuwe @dani, veel plezier morgen! lekker dan van de school, zeer handig.. @mamachantal, wat goed van Caylen!! @marnat, lekker rustig aan doen, met dit weer kun je toch niet zoveel
Dat ik vandaag een mega mega meevaller van de belastingdienst heb gehad *dansje doet* Dat ik mijn knuffeldoekje afgemaakt heb en dat het heerlijk weer is
Gesprek ging goed ze geven aan hun dochtertje bij mij te brengen! jippie! Eind mei de box weer in de kamer .. ik ga altijd zo op in t gesprek nu weer en dan vergeet ik gewoon drinken in te doen oops.. nu weer heb koffie/thee ingedaan en daarna niks meer komt omdat ik zelf geen dorst heb keek op de klok zag ik 21:30 dacht echt k******************t voel me dan zo n kniepert
Vanochtend stad in geweest.. vanmiddag zh geweest,boodschappen gedaan, dierenwinkel geweest,jaim opgehaald bij vriendje en eten gemaakt. Na t eten jaim gedouched en weer naar stad gegaan. kwam met het briljante idee dat ze haar shirt maar ff moest passen vanavond..die was dus te klein. dus ze moest een nieuw shirt hebben en open schoenen Uiteindelijk wel geslaagd.. t is ee basic oranje shirt geworden zonder plaatje. morgen ga ik helpen met koningsspelen
Dat ik ruzie met mijn baas heb gehad wat nergens op sloeg ... Hij gooide van alles naar mijn hoofd en toen ik alles onder bouwde dimde die in en zei hij sorry je hebt gelijk Alleen nu zit ik met het k×t gevoel Boh ben er zo klaar me met mijn werk maar ja ...
Bubblez: Ik doe wel rustig aan , wat sport betreft , vandaag ook weer sporten . Sport 3 / 4 in de week normaal, maandag niet gesport daarom vandaag wel. Deze telt voor de volgende weging . Sta op 67.5 kilo blijf mooi zo af en toe een ons er op of dan er weer af. 9 mei weer na de dokter assistent voor de bloeddruk we zullen zien. Lopen om de auto te halen ging niet door hij was nog niet klaar , hopen op vandaag. Manlief en ik samen huishouden doen vanmiddag , schuur moet nog keuken ramen . Dus wij vermaken ons wel , was nog vouwen.
Dat ik me kapot erger aan mijn buuf. Zij loopt om 06.30 al op dr hakken door het huis, op de plavuizen. Kijk als dat nou voor een half uurtje was, prima... maar zij is een huismoeder... en het gaat door tot 23.00. Ondertussen stofzuigt ze 5 á 6 keer per dag. Ik vind het gewoon irritant dat iemand echt de heeeeele dag op hakken moet lopen. Elke dag!! *Tik tik tik tik*. Bah. Ze heeft 2 kleine kinderen, daar is ze de hele dag mee in de weer. Dus ze loopt heel wat af. Mijn man werkt alleen snachts. Dus overdag slaapt hij. En ik probeer ook nog wat mee te dutten, aangezien ik snachts maar 2 á 3 uurtjes slaap. Sorry, ik moest even klaaaagen!!
oeh zwaluw! kun je niet eens een hint geven? of ga zelf ook op hakken lopen! hier is het ook gehorig en wij lopen altijd op sloffen, blote voeten of sokken buurman had visite en daar had ook iemand hakken aan vond ik zooo irritant vandaar.. en ik vind het fijner achter de kids aan rennen D.A goedemorgen! Marnat succes met poetsen! Porsche jee zeg! ook niet leuk! hopelijk krijg je weer gauw een beetje lol in je werk. wwjk ik ga vandaag eens flink opruimen morgen op de koningsmarkt staan. weg met alle rommel straks als manlief uit bed is en oppaskindje is opgehaald nog boodschappen doen. of als ze in bed ligt dan kan ik zondag en maandag lekker van mn mannen genieten! manlief heeft nl eindelijk weer eens een keer lang weekend!! zoonlief vakantie love it! <3 fijne dag allemaal!
Porsche: jeej niet leuk zo werken! Zwaluw: zelf keertje op hakken lopen of anders keertje aangeven? Dani: lekker lang weekend en vakantie! Geniet ervan. Ik zit vast op de bank. Heb er eentje op mn schoot hangen met de ipad haha. Heel onpedagogisch misschien maar vooruit ze mag het eigenlijk nooit.
Nijntje: Hier ook vast op de bank , lekker alles weer fris en fruitig! Dani: Heb je veel spul om te verkopen?
Nijntje af en toe mag dat toch?! heerlijk ff lekker bij mama op schoot D.A baby/jongens kleertjes vanaf mt 56 tot ongeveer mt 80 wat speelgoed wat huisraad baby badje met standaard, spellen enz de buuf heet heel veel vazen en spul wat visspul geloof ik van haar man enz dus ja met zn 2en beste kraam vol denk ik het word nog mooi weer ook 18 gr en zonnetje heerlijk! hoorde vanmiddag zo rond de 24 graden?!?!?!? lekkerrrrrrr