@nijntje1990 en Dani84: ja er zit garantie op al gaat het niet via een officiele garage, maar dan moet manlief de monteur wel bellen (ik heb z'n nummer niet). Omdat zijn auto vandaag naar de monteur was geweest sprak ik hem meteen aan toen die de auto bij ons thuis kwam brengen. Hij gaf aan dat dat idd niet hoort en dat er waarschijnlijk iets de accu leegtrekt. Hij gaat er naar kijken. Vroeg of het haast had, dat niet maar wel voor ik weer ga werken. Nu afgesproken dat hij over 2 weken de auto gaat repareren. Monteur is gelukkig een goede en eerlijke vent, die ervaring hebben we al met hem. Maar ben blij dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren @zuurtje: aan de ene kant natuurlijk balen, maar toch ook wel fijn dat je nu weet wat er aan de hand is. Sterkte. @iedereen die morgen op de vrijmarkt staat: veel succes met de verkopen @iedereen: fijne koningsdag morgen
Da: geen idee of ze later ontwaken... Zou toch met een spuitbus ofzo even spuiten en zelf even huis uit. Want anders vrees ik dat ze blijven komen. Misschien vind je de oorzaak nu je weet waar ze vandaan komen? Marnat: Vanmiddag had ze 38, nu voor het slapengaan vergeten te nemen maar ze voelt niet echt warm. Ben net nog boven geweest. Ze slaapt al moet ze veel hoesten... Avondeten heeft ze ook niet veel van op, yoghurt ook niet... Groentenpap en fruit heeft ze dan wel weer goed gegeten vandaag. Maar ze drinkt ook wel goed. Lief dat je er naar vraagt
nijntje1984: Ik ben lief als ze goed drinkt en wel wat eet is het goed meis. Drinken is nu juist belangrijk eten komt wel weer. En als ze nu niet warm aan voelt laat haar dan mooi slapen. Als ze wel wakker word even meten voor de zekerheid. Hoop dat ze gauw beter word en zo wel zij als jij lekker slapen vannacht.
*zwaai* sorry niet echt mee/terug gelezen Lekker dagje gehad vanochtend op school geholpen. vanmiddag heeft Jaim ff geslapen en zijn we naar speeltuin geweest.. en vanavond even in de stad geweest bij oranjenacht. tim douwsma en monique smit waren er kind helemaal gelukkig♥ zo leuk om haar zo blij te zien. Ook lekker ijsje gehaald. terug naar huis onweerde het en begon heel hard te regenen, wel zielig want ze was heel bang en wilde niet meer fietsen Ze was heel erg overstuur erdoor, thuis ook nog
Oja Vandaar dat ik zoveel lawaai hoor . Manlief zegt we maken ons eigen konings nacht met een biertje .
Mamachantal: Fijn dat jullie zo genoten hebben gisteren en wat sneu dat ze zo bang was voor het onweer! Zuurtje: Fijn dat je weet wat er aan de hand is, maar lijkt me wel moeilijk zeg... Hoe uit dit zich bij je zoontje? DA: Oh heel die berging maar gaan uitzoeken dan, maar dat had je al gedaan toch? Hopelijk vind je snel waar ze vandaan komen, dan kun je ze mogelijk definitief uitroeien! WWJK: Kinderen gisterenavond de halve boel afgebroken samen, slapen op 1 kamer. Maar ze hadden er totaal geen zin in. Dus 22:00 uur vielen ze pas in slaap en om 06:00 uur besloten ze al wakker te zijn. Spanning voor koningsdag, nu allebei al super chagerijnig, dat beloofd wat voor vandaag....
Ik ook..de kinderen zijn er niet, ik kan niet tegen die drukte..dus ik blijf lekker thuis. We zijn ontzettend happy met ons eigen plekje, dus daar ga ik volop van genieten!
Ik keek na buiten en zij meteen ga dus echt niet staan op koningsdag. Erg grijs hier , we gaan ons niet nat regenen. We gaan met de bus na de stad en met auto door de wijken. Anders deden we dat altijd met fiets maar als het noodweer word mij niet gezien op de fiets. [ ja als ik werken moet maar voor plezier echt niet]
Goedemorgen allemaal! Marnat echt grappig om te lezen dat t bij jullie zo grijs is. Hier schijnt de zon volop. Nijn hoe is de nacht gegaan met je mopje? PenF succes vandaag met je chago kids. @motjes hier word ik helemaal gek van die vieze zilvervisjes!! Heb ook echt geen idee waar se vandaan komen. Dani succes vandaag met je verkoop. Wwjk hier zo uit bed en dan ff rondje struinen hier op de vrijmarkt. Later naar albasserdam waar ze met de bootclub van ml staan. Kan kleine man ook nig ff varen is ie ook weer blij. Allemaal een fijne koningsdag!
Hier schijnt het zonnetje, geen wolk te bekennen Zijn alleen beetje laat wakker geworden. Moet over 10 min weg, jaim gaat nu eten, caylen is nog aan het drinken. nog spullen pakken enzo.. dat gaan we niet redden
Kibbeling: Dan woon jij heel dicht bij mij denk ik zo Mamachantal: Succes met dat allemaal gedaan te krijgen in 10 minuten
Kibbeling: Grapjas ik vind het anders minder grappig . Wij gaan zo aan kleden broodje eten en er een leuke dag van maken .
Kibbeling: vanaf 22u weer veel huilen Temp genomen: 38,5. Dan toch maar pcm gegeven tegen 22.30u. Maar een uur later was ze nog aan't huilen en moest ik haar hele tijd pakken. Heb ze toen haar slaapzak terug aangedaan (ze slaapt al een tijdje zonder) en toen is ze gaan slapen. Vannacht 1x tutje gaan geven. Nu slaapt ze nog, laat ze nog even liggen. Marnat: oei, noodweer... Waarschijnlijk hetgeen hier gisteren voorspeld was maar niks gezien. Eergisteren wel zwaar onweer gehad. Nu een stralende zon. Fijne dag aan alle NL meiden die koningsdag gaan vieren PenF: veel succes met de kids! Straks maar op tijd bedje in dan MamaChantal: heerlijk, zo wat langer slapen. Hier is de klaspop sinds gisteren op bezoek en zoonlief wil cakejes bakken. Dus ben aan't denken cakepops te maken en die hele chocolade van Pasen wat op te werken om ze te versieren. Dan neemt zoonlief ze maar mee naar school.
Nijn : Noodweer noem ik het wel , maar vaak valt het hier erg mee. We zullen zien wat het word . Knuffie voor je meisje
Ik was mijn haar aan het sparen voor stichting haar wens . Maar ik geef het op , ponny groeit niet hard mee . En ik ben mooi afgevallen [ al mag er nog wat af] en wil daarom toch mijn haar laten knippen. Me weer vrouwelijk voelen , haar is erg dun en draderig.
Ben je alleen nijn of met je man en dochter? Zo, vrijmarkt weer gehad. Wat een hoop zooi verkopen mensen toch. Jaim weer blij.. een babyborn paard voor 5,- ,2 barbie boekjes voor 1,- en een pop die kan huilen voor 0.50 geloof ik Ik ook weer blij met kleertjes voor caylen