Spaar mijn haar niet meer , blijft niks over als ik het nu doe. En er moet gewoon echt even wat af en in model voel mer er niet fijn bij. Tegen half 3 regende het hier wel en nu ook , gaan denk ik niet weg. Zit lekker na een cam van een valk te kijken en ooievaars.
kibbeling we gaan eerst bekijken wat we allemaal kunnen doen zodat hij zo lang mogelijk op deze "gewone" school kan blijven als het echt niet meer gaat zullen we hem uiteraard naar een speciale school laten gaan haken doe ik al heel erg lang, deed ik als kind al maar nu dus ook grotere projecten ( vroeger altijd van die tafellapjes met een figuurtje in of pannenlappen) cakejes zien er lekker uit nijntje1990 hopelijk vinden jullie een goedkope auto die jullie nog enkele maanden kan voorthelpen
Dat ik t zooooo beu ben om zwanger te zijn. Moet met een hijskraan vd bank worden gehaald en uit bed. Heb alleen maar nachtmerries. Slaap maar 4-5 uur per nacht. "HALLO KLEINTJE.... vind de uitgang!!!! A.U.B. En t afgelopen jaar was een nachtmerrie. Wat maar niet uit me hoofd gaat. Hormonen???
Zuurtje ik snap dat je van alles eraan doet om hem op zijn school te houden. Zolang hij het daar goed doet moet dat ook lukken. En leuk al zolang haken. Ik heb als kind zijnde gehaakt en na vele jaren het weer opgepakt. Ik heb tot nu toe alleen maar diertjes gemaakt. Marnat balen dat t toch nog ging regenen gisteren. Wij hadden wisselvallig weer. Het waaide wel onwijs en als de zon dan weg was dan was t wel echt fris. Zwaluw ik hoop dat je kleintje de uitgang snel vind! Wwjk echt echt geslapen vannacht. Heb van half 3 tot 5uur wakker gelegen. Kleine man is ook nog 1x aan t huilen geweest. Vandaag richting brabant op verjaardagsvisite. Zo eerst ontbijten...heb honger!
Kibbeling: eet smakelijk en fijne verjaardag. Voordeeltje vaak als je moe bent vind ik dat er ook tig andere. Op je kind letten Haken: leuk ik doe het ook. Me nog niet gewaagd aan diertjes enzo. Kan geen patroon lezen. Ben nu bezig met een omslagdoek voor de baby's. Of eigenlijk dus twee
Hier vanmorgen samen lekker ontbeten [ doen we nu ieder weekend aan tafel eten ] Lekker gedoucht net , manlief met sudo creme in gesmeerd op de rug , hij heeft veel pukkels. Svader had/heeft het ook een beetje en die had van thuiszorg meiden de tip om het met die zalf in te smeren . Nu kijken of het idd werkt , want we willen in de zomer wel lekker onbezorgd zwemmen . Nu een broodje en dan mis er even op uit fietsen lijkt niet te kunnen erg grijze lucht.
Tis hier ook niet zo heel best weer. Micchan: je vond het rustig op zp? Check het steentjes/burenruzie topic
Hier een stralende dag gehad. voormiddag wel bewolkt begonnen, maar veel zon gehad. Terwijl ze eerst regen hadden voorspeld. Was blij hoor, want moest werken voormiddag tijdens een buitenactiviteit.
Hellow! Hoe is t hier? Hopelijk is het morgen beter weer dan vandaag zeg! Bijna alleen maar regen gehad. blegh
Hier relax dag gehad Nu maar weer slapen, morgenochtend bekken fysiotherapie en wijkverpleging van cb komt langs. Hoop dat we over kunnen / mengen met voeding voor hongerige babys. Voeding is aardig opgehoogd en nog is hij vaak ontevreden na zijn fles. vanmiddag na een uur al huilen, hele tijd bij me gelegen zodat ik zn speen telkens in zn mond kon doen. Uiteindelijk eerder fles gegeven..maar daarna nog niet helemaal happy.
MamaChantal: Dan kan zo'n voeding wel uitkomst bieden ja! Hopelijk mag je t uitproberen. Ik ga ook zo naar bed, heb t super koud, en lekker onder de warme dekens liggen klinkt erg verleidelijk
Dat ik sinds gister niet lekker rustig in m'n woning kan zitten.. Iets na tienen 's morgens heeft er een explosie in een appartementencomplex plaatsgevonden, als ik de straat uit loop, kan ik het gebouw zien, dus behoooorlijk in de buurt.. (Niets gehoord overigens, gewoon doorgeslapen ) Gewonden, overal een puinhoop, politie, brandweer, ramptoeristen natuurlijk, trams rijden niet (fijn, kan vriendlief een half uur lopen naar het station), mensen kunnen hun woning niet meer in, zelfs niet om wat spulletjes te pakken (en mogelijk te redden, want er is nog steeds gevaar dat het verder instort) en waarom? Waarschijnlijk omdat een of andere gek zelfmoord ging plegen en iets bij de gasaansluiting 'gesaboteerd' heeft en er een vlam bij heeft gehouden, hij had de aansteker nog vast toen ie uit het puin werd gehaald.. :x Hij heeft een paar uur onder het puin gelegen tot ie eruit werd gehaald en is uiteindelijk alsnog gestorven aan z'n verwondingen.. Zeg het bijna nooit, maar in dit geval hoop ik dat het behoorlijk pijn heeft gedaan.. En ik voel me erg egoistisch, maar ik ben blij dat hij niet in ons appartementencomplex woonde..
Wow micchan! Aardig zooitje wat bezielt sommige mensen toch he.. dat je zelfmoord wil, prima maar betrek andere mensen daar dan niet in
Dat vind ik altijd ook, alleen betrek je er altijd een ander bij, al is het maar voor het 'opruimen' voor de trein vind ik ook zo erg... Sterkte micchan!! Ik vind je niet egoïstisch, en ben ook blij dat het niet in jullie complex was!!
goedemorgen micchan jeetje wat een puinhoop ik hoop dat de bewoners toch nog enkele spullen kunnen redden hier heeft ff een ei geplaatst waar ik ook dacht dat hij zou komen (alleen gezien van temp, ovutesten heb ik laatste tijd niet gedaan) straks maar even vragen of zoon zijn juf tijd heeft om 10.30u om even de resultaten van zijn tests te bespreken en te bekijken wat we al kunnen doen