Idd heel grappig haha. Hij heeft het nooit behalve als hij echt heel druk is geweest en lang wakker. Geniaal. Volgende keer moet ik het filmen.
Haha grappig toverbal Hier man een keer gefilmd omdat hij keihard snurkte. Hij zei altijd echt niet ik snurk niet. Nou is dat hij zag dat hij het toch echt zelf was en dat ik niet kan monteren met geluid ofzo want eigenlijk geloofde hij het nog niet haha. MamaChantal: als ze er maar blij mee is haha. Ik zit nooit meer op mn laptop eigenlijk. Doe alles (zakelijk en prive) via mn ipad tegenwoordig.
Ik voel me wanhopig en paniekerig terwijl er helemaal niks aan de hand is. Ik lig gewoon in bed en moet gaan slapen want de wekker gaat om zes uur. Ik word echt krankzinnig van mezelf
Toverbal: Hahaha, geweldig! Hier ook een man die zo praat in zijn slaap. gEwoon, niet om een speciale reden ofzo. heb ook wel ooit een vuist in mijn gezicht gehad... Meneer was aan't dromen nijntje: Hahaha, ook zo geweldig! En maar blijven ontkennen moontje: Succes voor je man! Marnat: Zo, klinkt als een erg gezellig dagje! Kan toch goed doen he, er zo eens op uit trekken met de zus. PenF: Oei, dat is minder... Gelukkig zijn de glazen nog heel. Hoe is het met je zoontje? WWJK: Dat ik wel fier op mezelf ben. Vandaag jaarlijkse controle van de hond bij de dierenarts. Is ze op een jaar tijd (na een jaar gelijke stand) 2 kg afgevallen!! Ze zou er nog 2 kwijt mogen om ideaal te zijn, dus dat is mijn doel voor volgend jaar Probeer wat vaker te wandelen of te ravotten in de tuin. Leer zoonlief nu ook te gooien met haar speeltjes enzo, zodat ze toch goed wat metertjes aflegt. En ze krijgt sinds vorig jaar maar 1/2 pot eten 2x per dag ipv 2/3 pot. Op aanraden van de dierenarts omdat ze gesteriliseerd is. En manlief zaagt elke dag dat ik te weinig brokken geef. Maar dierenarts zegt dat ik goed bezig ben. Joepie!
Toverbal: hahahaha geweldig! Aylen: Nog kunnen slapen?! Mamachantal: Zulke dingen gebeuren hier ook vaak 'snachts, of ze kruipen bij elkaar in bed, moet er vaak ook erg om lachen. Wendy: Dat is een fijn cadeau! Nijntje: Oh fijn dat het dus goed gaat met de hond! Hier: rotdag vandaag, sterfdag van mijn moeder. Een jaar geleden overleden aan een hartstilstand terwijl ze op mijn kinderen aan het passen was. Ze belde me dat ze niet lekker was, ik was er een kwartier later en toen waren er dus 2 kleine kindjes om mijn reeds overleden moeder aan het spelen. Die beelden, dat gevoel raak ik denk ik nooit meer kwijt... Maar op zulke dagen is het gevoel echt helemaal terug. Heb het vannacht wel 10x herbeleefd...
Marnat: Jawel, dochter kon erna al vertellen hoe het was gegaan... Ze hebben het er ook nog heel vaak over.... Gelukkig is er nu een plekje om naar toe te gaan, dan maken ze iets van strijkkralen of een tekening en ik merk dat hun dat ook rust geeft
Penf: sterkte vandaag. Vandaag is ook de sterfdag van mijn vader (wel al een paar jaar geleden), dus ook hier een rotdag. Het wordt gelukkig wel ieder jaar minder heftig.
Penf en pooh sterkte! Vienna is de 14e een jaar overleden Een jaar geleden zaten we op de ic, te hopen dat het nog goed zou komen.. rot maand
mamachantal wat vliegt de tijd! ... P&F ai sterkte vandaag brr idd kippenvel wat zul je geschrokken zijn zeg! Poohbear ook voor jou sterkte! - wwjk we willen eigenlijk wel even wat leuks doen met de kids, alleen manlief is niet helemaal fit... en die moet morgen weer werken.. nu kunnen we dus niet echt wat verzinnen hahaha zwemmen en ballorig is geen optie alles is nat.. denk denk denk ...
Ik ga zo naar de stad, alleen kinderwagen ligt nog in de auto heb gelukkig mn draagdoek wel, maar vind dat onhandig met boodschappen doen. Dani misschien kinderboerderij?