Ik wil kwijt dat mijn dochter baby van de maand is ( ben stiekem super trots. En dat ze al 2 weken het klokje rond slaapt
Hoi Kibbeling nou gister is dus niks geworden. heb maar boodschappen gedaan en gepoetst. manlief is vandaag wel weer aan t werk.. dus gaan we straks even naar de action en vanmiddag bij een oude collega/vriendin koffie drinken en spelen in grote speeltuin succes met je drukke werkweek en je client! Mamchantal waar maak je je druk over dan? wil je t delen? Marlies heel veel sterkte! Annet gefeliciteerd recht om trots op te zijn Lekker van genieten! ladylaila hoe is het nu met je vader?
Dat ik al een paar dagen kotsmisselijk ben en vanmorgen mn ontbijt met dezelfde vaart er weer uitkwam. Ik kan normaal nooit overgeven. En net nu zit mn dochter op me te klimmen, hangen duwen etc.
goedemorgen nijntje wat vervelend hé dat spugen hier aan het wachten op een pakketje testen waarom duurt wachten altijd zo lang
Nijntje: Oh spugen is echt verschrikkelijk he. Ik heb daar ook altijd zo'n moeite mee. blegh Zuurtje: Wachten duurt altijd lang. WWJK dat ik sjagie ben (alweer) gelukkig slaapt evi even. Vannacht en vanmorgen is ze wakker geblaft door honden die altijd buiten zitten. Die blaffen echt zo vaak....
Annet: gefeliciteerd! Marlies: Sterkte! DA: Sterkte met wakker blijven vandaag, wel fijn dat Evi slaapt overdag, wil ik mijn kinderen ook wel weer laten doen En wat vreselijk irritant van die honden! Zuurtje: Sterkte met wachten.... Hier: Ook een pesthumeur, ben blij als deze vakantie voorbij is, de kinderen zijn leuker onder een normaal ritme. Verder heeft zoon geen pfeiffer, nu maandag terug naar de HA om uit te gaan zoeken wat het dan wel is...
helaas negatieve test en roze gespot al wil dat roze nog niet veel zeggen deze maand daar ik het vaker heb gehad zit nu op 10 dpo met een hoge temp
Zuurtje: balen weet alleen niet precies wat dpo betekend haha. PenF: fijn dat het geen pfeifer is maar ja wat dan wel. En vakantie is leuk maar kinderen worden er vervelend van haha. Wij hebben auto gehaald. Duurde allemaal flink lang want die man was zn overschrijfbewijs kwijt. Uiteindelijk 100 euro van de prijs afgekregen nog want de vsnaar is niet helemaal goed. Kost ons 30 euro kan er maandag heen en erop wachten tot ie klaar is Oude auto naar de sloop krijgen we 150 voor terug dus al met al voor netto 200 euro klaar. Valt dus gelukkig nog mee. Voel me verder zo slap als een vaatdoek. Heb vandaag twee crackers binnengehouden en geen drinken (1 glas denk ik hooguit). Dat is doorslikken en gelijk uitkotsen. Dus helaas hulp ingeschakeld die de boot schoonmaakt vanavond. Voel me dan gelijk zn oud zeik wijf bah bah.
nijntje hopelijk gaat het vlug terug wat beter en kan je je eten binnen houden groot gelijk dat je hulp hebt ingeschakeld, denk aan je gezondheid en die van je beebjes dpo wilt zeggen de dagen na eisprong
Oh my... Evi heeft iets nieuws. Ik leg haar in bed, draai t belletje op en zwaai dagdag. Evi zet haar grootste en zieligste pruillipje op. Gevolg dat ik haar aan t wiegen ben, tegen me tot t belletje is afgelopen. Terug in bed en dagdag zwaaien... Evi weer grootste en zieligste pruillip... Ben nu maar gewoon weggelopen hahaha.
Da: oh en dat hebben ze snel door... Zuurtje: jammer van de test... Gun het je zo hard. Nijntje: beterschap! En nu maar cruisen met je nieuwe auto'tje Hier alweer hoofdpijn... Kindjes zijn enorm druk, meisje een enorme driftige peuterpuber geworden. Poeh poeh. Jongens zijn toch makkelijker!
Ik wil even kwijt dat ik super trots ben op mijn lieve vrienden en haar partner en de kleine meid! Gister na een aantal spannende weken is hun kleine meisje geboren, en ze doet het super! Ze is stabiel, doet het heel goed zelf en de hersenscan was vandaag ook weer goed. Vanavond mogen papa en mama haar voor het eerst vast houden. Ben zo blij, zo opgelucht !
Dani balen dat er niks leuks op je pad kwam gisteren. Volgende keer beter. Da ach die meid van je heeft al helemaal door hoe t werkt. Ik hoorde hier net mama kom eens?! Ik zei nee en hij is in slaap gevallen hahaha lekker ding. Marnat ik hoop dat je snel wat leuks weer plant met zus. Ik kan daar ook altijd van genieten. We zien elkaar vaak en veel maar meestal toch met de kids erbij. Echt samen iets doen gebeurt ook niet zoveel hoor. Scheelt wel dat de kids nu groter worden en ze wat zelfstandiger worden. Qua afvallen zit ik op gewicht. Nu dus op gewicht blijven en vol houden. Ik ben ook een tijd blijven steken en ineens zakte ik weer. Er is nog hoop voor je. Nijn fijn dat de kosten voor je nieuwe auto mee vallen. Al blijft t zonde vd centen. Nijn ohjee die peuterpuberteit!! Ben mega blij dat we er bijna doorheen zijn. Zuurtje rot van je negatieve test. Wwjk vandaag een gezellige dag gehad met zus, kleine man en neefjes. We zijn naar de dierentuin geweest, ondanks t weer was t nogbest druk. Volgens mij wilde iedereen zijn kinderen uitlaten?! Nu lekker op de bank voor ik weer 4 dagen mag gaan werken.
Fijn Jmay! D.A balen dat je zo moe bent wat een rothonden.. hahaha idd weglopen ze hebben het heel gauw door! Nijntje balen dat je niks binnenhoud pas je wel op met uitdroging? gefeliciteerd met je nieuwe auto! wwjk: leuke dag gehad nu moe hangen op de bank
Ja! Ze hebben het heel snel door! Heeeeeeeeeel stiekem vond ik het ook wel even lekker om nog te kroelen saampjes hahahaha. Jmay: Jeetje zie in je onderschrift hoe klein ze is. Maar wat super dat het goed gaat! Lijkt me heel bijzonder als je dan voor t eerst je kindje vast mag houden.
Sorry heb helemaal niet op jullie gereageerd maar zuurtje wat balen zeg! @DarkAngel ja echt super.. we hopen natuurlijk dat dit zo goed blijft gaan.. het is erg spannend, maar zo klein en het dan allemaal zo goed doen ! echt super trots
Wwjk: mn oudste dochter heeft haar elleboog gebroken. Ze blijft veel pijn houden en klaagt ook bij liggen dat het gips strak zit. Maar even aankijken, anders ga k morgen maar weer bellen. Heb vandaag flink last van mn buik, kramp en veel harde buiken, maarja na van 9 tot 13 onderweg te zijn geweest van ha naar zkh en tillen en de zorgen erbij is dat denk ik niet zo raar... Zo lekker naar bed.