Nijntje1990: Hoe gaat ie nu ? nog misselijk ? En de tweeling al weer rustig? Als je wrijft over je buik worden ze dan niet kalm ? HooyoShimbir: Knuf voor je meisje . JMay: Duimen rollen dat het goed blijft gaan voor je vriendin. DarkAngel25: Slimme meid heb jij Kibbeling: Ik sta ook stil maar zag dat ik ook zo maar op 68 kilo kan komen , dat wil ik eigenlijk niet . Wie weet heb jij gelijk en komt bij mij zo maar weer een dag dat er veel af gaat , laat ik dat maar in mijn hoofd houden dan. Ben benieuwt of manlief morgen weer wat kwijt is [ veel thuis en niet genoeg beweging] Als je dit hier nu kon zien , onze kat bij manlief op de arm zo lief smelt . Morgen met de kids na de grote glijbaan hier achter ons , nichtje weet het al en is heel blij . Ze weet alleen nog niet dat ze ook na de kinderboerderij gaat hier morgen [ als haar ouders hun niet op halen om 14 uur .] S avonds komen mijn ouders gezellig langs . Druk dagje morgen maar wel zin in . Zondag misschien fietsen .
Beterschap voor je oudste! Wwjk: ik ben enorm sjaggie! Weer maar eens te weinig geslapen doordat zoonlief weer voor dag en dauw wakker was. Dan nog een hoop gezeur en dochter wakker gemaakt door zijn gezeur. Kom ik beneden krijg ik de mededeling dat de digitale tv kapot is. Manlief laat weer alles aan mij overom uit te zoeken wat we kunnen doen, heeft nochtans ook een smartphone met internet verbinding. En dan wil hij het nog beter weten ook. Grrr! Zoonlief luistert voor de rest weer niet, dochter heeft weer puberkuren. Dus uitje naar de rommelmarkt hier een straat verder gaat niet door. Zo, genoeg gezeurd en hopen dat de dag beter wordt...
HooyoShimbir: dat zal flink pijndoen! Misschien doordat het op gaat zwellen dat het gips te strak zit? Nijntje: o heerlijk zn dag. Niet dus. Dan gaat ook alles mis heh. Ik heb gisterenavond bijna een flesje drinken op van 0,5 liter. Dat bleef erin. Vanmorgen een cracker en een klein slokje drinken en zit nu heel stil op de bank want komt achter elkaar omhoog bah. Vraag me af waar het ineens vandaan komt.
Hooyosimbir toch even na laten kijken hoor als ze er nog zo n last van heeft. fijn dat ze goed heeft geslapen! nijntje 1990 fijn dat er wat inbleef nu aansterken Beterschap! de rest sorry ben t vergeten .. wwjk: ik kan me zoooo ergeren aan automobilisten die denken dat de hele wereld van hun is pffff rijd ik net van zwemles naar huis hier t dorp weer in gooit een man een auto ervoor echt heel zahtjes rijden wat all eigenlijk niet meer kon dus ik klapte er bijna op stuur omgegooid zat/reed er naast en ik toeteren wuift ie me weg van doe eens rustig aaaaaah ik ben zooooo giftig! maar goed dat ie door reed! :x :x k^*%@^&%^#k bah! gister bij de action leuk dartbord voor de kids gehaald met die ballen met klitteband die plakken en pijltjes met klitteband, valt nu al helemaal uit elkaar 1x mee gespeeld zoooo jammer
Dat ik helemaal gek word van dochter die gewoon niet luisterde al een paar dagen lang ben alleen maar politie asgent meer niet pfff wil zo graag MN lieve meisje terug. Pff
Tijd dat de school weer begint spikkel?? Hier wil ze niet slapen. Gisteren heeft ze ook niet geslapen vanmiddag komen mijn ouders dus is ze ook weer druk en slaapt ze al helemaal niet en mn schoonmoeder is jarig. Die belde net dat ze het vanavond viert dus wordt het ook weer laat. Aankomende dagen zit ik dus met een boos meisie ben ik bang.
Is de leeftijd. Zoonlief is van hetzelfde. Na zijn laatste kuur om 11.30u heb ik hem bed in gestuurd met rolluik omlaag. Eerst het nodige geschreeuw, daarna is hij in slaap gevallen. En nu valt het iets beter mee... Hebben een nieuwe digibox voor de digitale tv. Dus Dora speelt ook weer Alleen moet de utp kabel aangesloten zijn... Dus nu is manlief naar een vriend om te vragen om wat gaten naar de kelder te boren. Kabel ligt nu door de bureau, gang zo naar de woonkamer. Waardoor wifi ook niet werkt. Bij de vorige moesten we dit enkel doen als we een film wilden huren
En de oplossing voor geen fruit willen eten: wafeltje gegeven en een sinaasappel uitgeperst. Vindt meisje heerlijk en ze heeft vitaminetjes binnen En ik ben zelf ook wat beter gezind ondertussen.
Ik lees een hoop dwarse kindjes vandaag. Denk dat het aan het weer ligt. Op mn werk vandaag 1 dwarse client. Was blij dat ik naar huis kon. Zo stoer kleine man zit eindelijk weer beter in zijn vel (de dwarse buien zijn weer even overgewaaid) en hij gaat nu uit zichzelf op de loopfiets en het gaat ook steeds stabieler en sneller. Trots op mn manneke.
Dat ik blij ben als Moederdag weer geweest is... Word helemaal gefrustreerd en verdrietig van alle reclames e.d. over wat jij je moeder geeft, hoe jij je moeder gaat verrassen en of jouw mama ook de liefste is etc. Nooit gedacht dat ik Moederdag nog eens zou willen overslaan... Wordt de eerste zonder m'n lieve mama...
thnxx! deze moederdag wordt voor mij met gemengde gevoelens met een lach en een traan! op moederdag wordt mijn meisje 1...
Knuffie voor de meiden die hun lieve moeder missen . Dwarse kids lees ik . Geen last van met de kids van mijn zusje , toen nichtje s avonds moe werd werd ze zeurderig . Hier kalm aan vandaag tante en oom moeten even weer bij komen hihi. Was erg leuk weer en lekker buiten gespeeld kinderboerderij geweest. meer in mijn topic voor de geen mij volgt .
Moniki dikke knuffel meid! Miss C jij ook een dikke knuffel. Marnat lekker uitrusten voor jullie! WWjk dat ik mega trots ben op mijn kleine man! Hij wilde vanmorgen geen luier aan en is al de gehele dag droog. Alles netjes op het potje en op de wc incl grote boodschap! Hij is ook erg trots op zichzelf. Hoop dat hij het straks bij papa ook zo goed vol houd. Mama mag zo gaan werken...bleghhh
Wwjk: dat het bij ons nooit eens normaal kan gaan Al vrij grote uitgaven deze maand. Extra kosten; Van de week auto naar garage ongeveer 750 euro aan kosten. Vandaag tot de ontdekking gekomen dat de stank in de gang veroorzaakt wordt door een kapotte riolering onder de vloer. Morgenochtend gelijk maar bellen voor reparatie, zal ook wel dure gein zijn, want we verwachten dat ze aardig wat pijp moeten vervangen Heb even een flink baalmomentje.
Kibbeling: Daar mag je ook zeker trots op zijn . Geef maar dikke kus van mij ook heeft ie verdiend . Hier idd kalm gedaan films gekeken . Net om 20,00 stil geweest , morgen fietsend na de plek waar de oorlog auto s te zien zijn . En naar bevrijdingsfestival morgen ook op de fiets . Verder beetje surfen op de pc vanavond , en ooievaar s kijken .