balen zeg Maria! Marnat veel plezier met ooievaars kijken Kibbeling daar mag je zeker trots op zijn! knap hoor! hier ook 2 min stil kids vonden t nog wel moeilijk maar wilden opblijven ach papa is werken dus ook wel zo gezellig ik zelf voel me niet lekker zeurende pijn op mn borst weer en benauwd hopelijk is t gauw weer over.. heb al puf genomen maar t helpt nog niks.. hmm wel heerlijke cake gebakken met kids
Grr mannen! Cay is nogal verkouden, en is onrustig daardoor en door krampjes.. Vannacht werd hij 4u wakker voor zn fles, prima natuurlijk, maar dronk hem niet helemaal op. maar om 6u weer huilen, hij had honger. Dus ik er weer uit voor zn fles. ml vond dat niet nodig en moest hem maar een uur zoet houden. niet gedaan uiteraard hij wou gewoon drinken. maar doordat hij verkouden is drinkt hij langzamer en drinkt hij niet alles op. 8.30 weer wakker voor zn fles, ml moest er 9u uit maar meneer wou dr niet uit. tja t was nog geen 9u natuurlijk ik boos dr uit gegaan. dus had het net met m er over, zegt hij ook gewoon tja schat ik moest er om 9u pas uit. ik zeg ooh en dat half u eerder maakt zoveel uit? dan had ik nog ff kunnen slapen. ja je kon vanmiddag toch slapen? uh wanneer? met huilend kind?en moest naar de stad voor fles.. was van 4-5 en van 6-7 wakker overdag is hij ook onrustig,ben ik bijna continu met hem bezig.. hadden drukke middag en avond gehad, ik was kapot.
Imensa: Als je zo'n melding maakt, vind ik ook ECHT dat je een foto moet plaatsen Mamachantal: Wow ik vind dat echt heel erg lullig van je man zeg! Sorry meiden, heb wel gelezen alles, maar dat was gister haha...
Zo irritant.. Dan heb je een week ov en wanneer er dan een feestdag doordeweeks is kun je gewoon een kaartje kopen.. Zo zwaar waardeloos is dat.. bah.. Verder; @ imensa, ik ben ook nieuwschierig!! @ mamachantal, dat is niet zo leuk van jou man.. Wat maakt dat halfuurtje nou uit..
Het is een beetje rottige foto. No one else will ever know the strength of my love for you. After all, youre the only one who knows the sound of my heart from the inside.
Mamachantal: lekkere actie weer. Wat maakt dat half uurtje nou uit. Misschien maar eens met hem praten? Bubblez: dat is irritant! Imensa: ik hou zelf niet zo van tattoo's maar vind het een mooie tekst!
Dat ik er vrijdag achter ben gekomen door de pil heen zwanger ben geraakt mensen die me misschien persoonlijk kennen mondje dicht!
pff wat een piep nacht van 2 tot 6 heeft hij bij me gelegen in bed, op mn borstkas. elke paar minuten huilde die,speen wilde hij niet en hij had t benauwd. zo ff langs huisarts om te vragen wat ik hem kan geven zoutoplossing werkt niet
Elsie gefeliciteerd Mama chantal, ahh zo sneu zo klein en dan al zo verkouden, beterschap Wwjk ik ben gewoon zenuwachtig, morgen mijn peuter voor t eerst naar de ptz... En vrijdag kno, laat ze net beginnen met hoesten en snotteren, klinkt heel gemeen maar laat masr even doorzetten tot vrijdag
Dat ik weer terug ben van vakantie (en jullie dus weer kan plagen ) en vanmorgen 3 lichte, maar duidelijk positieve zwangerschapstesten in handen had!!! Ik ben dus weer heel pril zwanger, alleen heb ik al een dag of 4 wat bruinverlies. As Vrijdag moet ik eigenlijk ongesteld worden. Ik ga er vanuit dat het een innesteliingsbloeding is. maar vind het enorm spannend!! Ik durf nog niet te juichen........
Oh gaaf, mamabri! Jij en Elsie proficiat! Ik wil even kwijt dat ik stikjaloers ben op sommige mensen. In mijn omgeving krijgen mensen vrijgezellenfeestjes, baby showers, surpriseparty's, een boekwerk vol leuke berichten van familie & vrienden voor de verjaardag en ik doe er allemaal hartstikke leuk en spontaan aan mee; maar er is niemand die zoiets voor mij organiseert of bedenkt. Waarbij ik mijn partner vertel dat ik in ieder geval 'iets' van hem verwacht op moederdag, staan andere mensen allang met een leuk idee in handen terwijl hij totaal niet weet wat hij moet doen, dus ik probeer mijn verwachtingen al omlaag te bonjouren zodat het niet te hard aan komt aanstaand weekend. Maar ik voel me gewoon rot; alsof ik het allemaal niet waard ben en dergelijke. Dat ik zo aan de kant wordt gezet en als gewoon wordt beschouwd. Terwijl ik de ene vriendin waarvan ik dacht dat het mijn beste vriendin was peetouder van mijn kindje maakte, heb ik in haar gehele bruiloft nog niet eens een rol of betekenis of iets. Ik heb geen babyshower gehad, geen verjaardagsfeestjes, niet zo'n zelfgemaakt leuk cadeau van mijn vrienden... En ik moet wel op komen draven op elke shower en vrijgezellenfeest tot aan het einde der tijden. Pffff. Ik vind het zielig voor mezelf en heb vioolmuziek nodig Wat een rotvrienden heb ik toch eigenlijk. A-holes! Ik ga lekker koppig doen en laat ze verrekken. Overigens wel nadat ik de laatste verjaardagsactie-boekwerk heb ingeleverd; want ja, toch blijven proberen... Maar het boeit me op dit moment even geen fluit meer. Ik ben té jaloers! En nu ga ik iets leuks doen!
Dat mijn man is aangenomen voor zijn nieuwe functie.. Jeej! Dat ik waarschijnlijk hand mond voet ziekte heb.. Neej
Joycie en miccan: dank jullie wel Als alles goed gaat ben ik een week na mijn 40 e verjaardag uitgerekend. En dat vind ik best heel grappig, want mijn man en beste vriendin willen (zogenaamd in het geheim ) een groot feest voor me organiseren met allemaal grappen en toestanden, waar ik dus HELEMAAL NIET van hou :x:x:x En dat zal dan niet door kunnen gaan..... wat jammer nou.......