Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.068
    113
    nijn idd emesefane
    eet je wel genoeg?

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat is lief van je. Dank je wel!

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Jammie!

4. minon

minon Niet meer actief

Ziet er lekker uit mamachantal!

Heb vandaag op:
    Vanmorgen: twee sneetjes brood (normaal eet ik meer smorgens als ik niet misselijk ben. Dan vaak drie sneetjes brood en twee beschuiten)
    Tussendoor ontbijtkoek
    Tussendoor banaan
    Lunch vier boterhammen met kiofilet en komkommer
    Tussendoor ontbijtkoek
    Tussendoor zakje van die euromunt koekjes
    Avondeten was patat ivm werk met kroketje.
    En tussentussendoor :D stophoestjes voor mn zere keel.

Zou genoeg moeten zijn toch? Voor mn zwangerschap at ik als brood twee keer twee sneetjes en tussendoor keer banaan of plakje ontbijtkoek maar meer niet.

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Lekkerrr die taart!

tja spinnen hoe komen ze op je deksel hoe kom je eraf! ;)
    had nog een spuitbus tegen ongediertje heb halve bus erop gespoten die die die :D bah als ik ergens een hekel aan heb brrrr

Nijntje 1990 wel genoeg maar patat is vet daar kun je enorm zuur van krijgen ;) krijg ik ook en ben niet eens zwanger haha

ga ff bankhangen sporten lukt niet manlief zit voor de tv :(

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Heb het net aan mijn man verteld: Schat doe jij de komende maanden de kattenbak, dan ben ik voorlopig de "BOB" :D Hij wist het natuurlijk gelijk hahaha

Oh en mijn dochter heeft blijkbaar vorige week ook aan hem gevraagd of mama een nieuwe baby in haar buik had :$:$:$

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Echt, hoe mijn hoofd soms in elkaar zit: geen idee. Ik had net zoiets stoms :)

krijg hier op zp zo'n reclamebalk waarin staat : dozen op maat. Ik lees dat en denk: dat is ook handig zeg, als je zwerver bent......:$:$:$ Nou vraag ik je: hoe komt zo'n idiote gedachte omhoog????

Zullen wel hormonen zijn of zo :)

8. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ja kinderen hebben nog echt die 6e zintuig, mijn zoontje deed het bij ons ook nog voordat ik had getest.

En hoe reageerde je man op het nieuws?

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

blij natuurlijk :) En toen zei hij dat onze dochter het vorige week er al over had tegen hem, en ik heb hem dus verteld dat ze het ook al aan mij had gevraagd :cool:

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat ik met giga buikpijn in bed lig. :( Had als avondeten een hamburger op en een vreetbui gekregen. Popcorn gemaakt met extra suiker erover... Au au, maar arme maag en darmen... Mijn ongi is er nu net door dus vandaar de vreetbui... Hopelijk kan ik wat slapen.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.068
    113
    whahaha mamabri handig voor zwervers :D
    raar hè dat Kids dat kunnen merken

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Mamachantwl jum jum ziet er goed uit

Ehh mamabri had ik al gezegd gefeliciteerd!!, leuke manier van t vertellen!!

Ehh de rest iemand met buikpijn??!! Knuffel voor de rest ik bent weer kwijt.. Sorry

Wwjk eerste keer ptz overleefd, nee gekheid, ze heeft t heel god gedaan, alleen zit met drinken met een probleem, hun geven ranja, geen roosvice gewoon ranja, en ze vinden dat ze dat gewoon maar moet leren drinken... Ze drinkt geen ranja, geen roosvice, alleen thee met suiker en heel soms appelsap...

Nou gaan E t toch proberen ze moet er wan wennen... En als ze niks drinkt willen ze wel thee geven, alleen zodra ze door heeft dat t geen thee is hoeft ze daarna niks meer... Vandaag dus ook gevolg tussen 08.00 en 12.00 niks gedronken, gelukkig wel netjes der banaan gegeten... Maar nu is ze al een probleem-eter/drinker dus vind best vervelend... Aan de ene kant wordt je aangehoord met je verhaal tijdens de intake, maar hoort ze denken dat is weer een kind dat verwend is.... Die gaan we wel veranderen zucht.. Wat moet ik hier nu mee aan?? Het een tijdje aankijken of ze de ranja wel gaat drinken

(Bla bla bla je moet minimaal zoveel keer laten proeven, ja hallo wat denk je dag ikg edaan heb, nou geen een ouder laat sijn kind dingen tig keer proeven als t niet wil... Ehhh nou ik wel, anders at en dronk ze helemaal niks...)

Beetje warrig sorry

13. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Die stomme belastingdienst. Alles keurig netjes opgegeven krikg je een aanslag van €241 van ze!
    Draai je de brief om hebben ze mijn hele salaris er niet bijgezet, alleen die van mijn man. Die moest inderdaad dat bedrag betalen ja maar ik kreeg zoveel terug dat het verrekend zou worden en wij dus geld zouden krijgen!!!

Hele avond bellen maar je komt er niet door hoor. Morgen dus weer achteraan. Word je zo moe van he.

Zo dat moest ik ff kwijt. Kan het nu nooit een keer in ene keer goed gaan?

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Fidel, nou een beetje thee is toch zo gemaakt? Drinken ze denk ik zelf ook. Ik zou de rest ranja geven en gewoon wat thee maken hoor voor haar.

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Wat ik ben nog zo gek om zelfs een thermoskan op temperatuur mee te geven ( juiste merk thee met juiste hoeveelheid suiker) tis gewoon inschenken... En ik snap wel ze moet ook wel wat anders leren drinken, daar ben ik zelf druk mee bezig, maar tis toch een geduld process

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik wilde vandaag weer gaan werken, ik wil me gewoon niet te lang ziek melden omdat ik geen vast contract heb, maar...

Ik kan niets, de blaren op mijn handen doen zo pijn, ik kan mijn dochter niet eens pakken... Door de blaren op mijn voeten kan ik amper staan en lopen en ik voel me zo naar omdat dit zo besmettelijk is.. Ik werk op een school, ik ben zo bang dat ik straks de hele school aan steek.. Ik heb dan de pech dat het bij mij heel erg is, maar dit gun ik echt niemand...

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dan zou ik toch echt thuis blijven.. Zeer vervelend maar je doet het niet express. Beterschap!

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    In heel veel landen moet je hier mee thuis blijven totdat de blaasjes weg zijn. Hier in nl mag/moet je gewoon gaan werken omdat het meestal een mild verloop heeft.

Dat snap ik wel, maar ik zie ruim 100 leerlingen op een dag, dit is echt prut.. Niemand wil zijn handen en voeten onder de pijnlijke blaren hebben, ik wil dat niemand aan doen en de meeste kans op besmetting is nu er blaasjes zijn...

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Fidel: gewoon drinkbusje meegeven met thee. Ze kunnen haar toch niet verplichten om ranja te drinken? Fijn dat het meegevallen is op de psz! ;)

Moontje: alq je besmettelijl bent zeker thuis blijven! Eventueel een attest aan de ha vragen en aan de school doorgeven. Beterschap!

Hier gelukkig heerlijk geslapen, buikpijn is over :) Nu weer klaarmaken om te gaan werken.

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Beterschap voor de geen die nog ziek zijn.

Hier goed geslapen .
    Manlief was pas om 19:30 thuis de schat en helemaal kapot met tranen in de ogen gegeten en daarna gedoucht en na bed.
    Ik was ook nog kapot kon ook wel janken .
    Vandaag mag die ook werken , hij moet zo de ww afbellen [ moet voor gesprek]

Ik ga vanmiddag na de kapper even weer model er in.

Deel Deze Pagina