Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

je schreef dat ze niet zo n grote eter en drinker was toch?
    dan vind ik dat ze haar helemaal niet moeten pushen
    goed van je dat je in t gesprek gaat aangeven hoe je er over denkt! succes en laat ze maar goed horen wat je vind ;)

marnat mannen.. *zucht* ;)

D.A. och jee die droom. sterkte!!

mamachantal fijn dat het beter gaan met Caylen!

bubbelz fijn dat het zo goed gaat op je stage!

wwjk hier erg druk geweest. schuur is weg schutting is eruit zitten nu flink op de kijk haha iedereen kijkt hier nu recht naar binnen die door t gangetje loopt.
    wonen op een hoek met een doorgang, ach we krijgen er iets moois voor terug
    doe zo t gordijn wel dicht :)

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mamabri leuke manier om het te vertellen. Grappig dat je dochter het ook al aan ml had gevraagd.

Nijn hopelijk ben je snel minder misselijk. Kan het niet ook door de vermoeidheid zijn?

Dani die spinnen bah....

Marnat fijn dat ml zo veel kan werken en dat moe zijn zal vast ook komen door weer in het ritme komen.

@drama kind hier vandaag geen last van gehad. Gelukkig zitten we in een happyfase :)

Ik heb het gelezen maar weet het echt niet meer.............
    Sorry!

Wwjk vandaag een leuke dag met kleine man gehad! We zijn vanmorgen naar bungelland geweest met zwager en neefjes. De kids hebben zich lekker uitgeleefd en waren allemaal moe bij thuiskomst. Vanmiddag lekker samen op de bank met een filmpje.
    Ml had vandaag een sollicitatie maar dat gaat hem van onze kant niet worden. Hij zal dan ook een week storingsdienst hebben en dat is niet te combineren met mijn onregelmatige diensten. En het salaris is ook veel minder, daarbij is het vervoer ook nog een ding dus wordt t verder zoeken.

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Nout zit iets gecomliceerder in elkaar
    Dit is een oud topic van t probleem wat dus nog steeds hetzelfde is
    http://www.zwangerschapspagina.nl/voeding/459522-afwachting-de-oproep-eetgedrag.html

We zijn inmiddels bij 2 ka geweest, dagopname bij pedagogisch medewerker, pre logopodist.. En niks opgeschoten
    Er wordt gezegt vaak ze is verwend door de bv, teveel/voorkeur
    Peuter gedrag, onderontwikkeling van de spieren in der mond en keel (niet volgens logopodist)

Ik wil vanaf t begin al naar de kno, omdat bij mijn beleving het probleem zit in het doorslikken van voedsel ( vergrote amandelen, deze heeft ze licht maar zijn volgens de ka niet rood of ontstoken) maar kreeg dus gewoon nergens een doorverwijzing omdat ze t niet nodig vonden, door de bv zag ze er rond en gezond uit...

Sindsdien is ons opgevallen dat ze veel verkouden is, dat terwijl ik thuisblijmama ben, dus geen infecties van de kdv,
    Snurkt, luidruchtig slikt, kwijlt veel terwijl ze met 18 mnd gebit kompleet heeft, en stopt speelgoed in der mond, kauwt/sabbelt erop, net alsof ze last van tandjes heeft ( maar dat kan dus niet)

Bij de laatste keer bij de ka (eind maart) nogmaals de nadruk gelegt op kno, en na wikken en wegen heeft hij rontgefoto laten maken voor de neusamandelen en zou deze kwestie bespreken met de kno arts, en zal indien nodig een afspraak binnen krijgen.. Nou de brief kwam binnen dus a.s vrijdag dus de " hoop" is dat de kno iets gezien heeft op de foto oid, dqt we iig een stap verder komen

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Fidel: wat een moeite moeten jullie doen om een doorverwijzing te krijgen! Dat wordt dus duimen voor vrijdag. Mijn zus had sponsen van amandelen waardoor zij niet kon eten. Waren ook nooit ontstoken of rood, dus die dingen kunnen wel voor de nodige problemen zorgen.
    Hoop echt dat ze een oorzaak vinden...

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #1085 Marnat, 8 mei 2014
    Laatst bewerkt: 8 mei 2014
    Kibbeling: Manlief werkt niet hoor , maar twee dagen nu weer thuis,
    En dat moe zijn komt niet van in ritme komen , komt van helemaal niet slapen.
    Nu twee nachten goed geslapen hopen dat dat zo blijft.

Straks werken en vanmiddag sporten en koelkast schoon maken .
    Licht er aan hoe manlief is vanmiddag anders even lopen of fietsen .
    Denk zelfs dat manlief nog op bed licht als ik thuis kom , dan maak ik hem wel waker .

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

jeetje dat ligt idd iets ingewikkelder
    wat een moeite voor een doorverwijzing
    onze oudste was nog geen 2 en stopte als ie op zn rug lag snachts wel eens een paar seconden som 30 sec met ademhalen doodeng haha maar maar wel gelijk ha gebeld kreeg gelijk doorverwerwijzing en hij was nog geen 2 maar de kno zegt we wachten niet eruit die dingen!
    hij was daarbij ook heel vaak verkouden en veel oorontstekingen..
    hier gaat dat dus vrij makkelijk!

daarbij vind ik helemaal als kdv dit weet dat ze niet moeten zeuren kom op ;)
    ik wil je heel veel succes wensen en hopelijk doet de kno wat!!

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: Kan manlief vandaag eens goed uitrusten. Jammer dat het weer maar 2 dagen werken was...

WWJK: Dat ik morgen even met dochter langs de schoenwinkel rij. Ze loopt sinds vorige week met momenten erg op haar tenen (maar ook als de schoentjes dan uit zijn), linker teentjes zijn rood als we de schoenen uitdoen. Haar voetje puilt nog niet uit in het open gedeelte (ze zijn vanboven zo wat open met een riempje), maar dit lijkt me toch niet echt goed. Gisteren ook 2x gevallen zonder aanleiding. Dus dan maar even laten opmeten. Ze heeft deze schoenen net 2 maanden...

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn: Manlief uit rusten ja ja zeg maar nee.
    Hij is met mij uit bed gegaan en heeft niet meer kunnen slapen .
    Hij is allemaal jeugd sentiment series enz aan het zoeken .
    Maar stuur hem zo de pc kamer uit zodat ik kan sporten en hij op de bank liggen .
    Straks dan even hoestdrank halen voor hem . bij deze spray moet ie veel hoesten gek word je er van.
    Morgen het nog niet goed is bellen we weer op, dit houd ie geen drie week vol.

De voeten van je dochter weer gegroeid lijkt het.

9. minon

minon Niet meer actief

Even ego:
    Twintig weken echo gehad en alles zag er in principe goed uit. Een baby heeft een flink groot hoofd andere baby vlekje op het hartje. Dus zijn we doorgestuurd naar Utrecht waar we een GUO krijgen. Echoscopiste zei dat er niet echt wat aan de hand zou zijn dacht ze. De gyn heeft niks gezegd en zei gelijk ik wil je doorsturen dat je die echo doet gezien de problemen die er spelen en wat er met onze dochter is gebeurd. Maak me dus toch wel zorgen nu. A.s maandag 11 uur moeten we al komen ook. Of dat een goed teken is weet ik ook niet.

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

oeh ik zou hier ook van schrikken.
    misschien is het niks
    wel fijn dat je maandag gelijk al terecht kunt!
    sterkte met wachten *hug*

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Nijntje schrikken zeg!

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Fidel: Wat lijkt het me verschrikkelijk frustrerend als je WEET dat er meer aan de hand is, en er niet naar je word geluisterd...... Zou daar zo niet tegen kunnen!

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Nijntje: Hebben ze ook nog naar t geslacht gekeken?

WWJK: Evi vannacht paar keer wakker geweest. Toch maar wat melk warm gemaakt, en merkte al dat ze steeds stopte om adem te halen. Vanmorgen haar verkouden uit bed gehaald, en net had ze wat verhoging 38.4..

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

vraag: wat kregen jullie mannen vorig jaar voor vaderdag van jullie kids? :D
    ben al ideeen aan het verzamelen voor mn gastkindjes..
    alvast bedankt!

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

nou daar zou ik ook van schrikken hoor, sterkte met afwachten!

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nijntje: Zou ook wel schrikken hoor. Gelukkig kunnen jullie maandag al terecht. Zoveel te sneller is er wat meer duidelijkheid. Hopelijk is alles in orde met je 2 ukjes.
    Denk wel dat het een fijn gevoel is dat ze niet afwachten nu, gewoon dadelijk doorsturen gezien de situatie en voorgeschiedenis. Ga duimen voor je!

Marnat: 't Is toch een kanjer, die Marnatman :) 3w hoesten hou je idd niet vol, is erg vermoeiend.
    Heb het ook in het boekje van de onthaalmoeder geschreven, van op de tenen lopen. Ze ging het vandaag ook in de gaten proberen te houden. Straks nog maar eens haar teentjes thuis controleren. Is wel een half uur rijden naar de winkel, daar zie ik altijd tegenop... En het is daar altijd pokkedruk! Maar ja, manlief staat erop dat we degelijke schoenen halen (hij heeft al van kind zijnde steunzolen en moeilijke voeten) dus dan heb je het er voor over. Dan vertrek ik dadelijk als ik zoonlief op school heb afgezet, zijn we hopelijk de drukte voor... To be continued! :)

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zoonlief had op school een houten deurhanger geschilderd (zo'n dunne plaat hout in de vorm gezaagd, door de man van de juf denk ik) en daarop hing een geplastificeerde tekening van 'niet storen'.

En dochterlief... hmmm, geen idee meer. Ga even nadenken want die had ook iets gemaakt bij de onthaalmoeder.

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Dani: Vorig jaar kreeg mijn man een sleutelhanger met mijn dochters foto erin gegraveerd en aan de achterkant haar geboortedatum. Maar dat gaat denk ik een beetje te duur worden om dat voor je gastkindjes te doen hahaha...

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ah ik weet het weer!

Een peertje op een schildersdoekje getekend en daarin de voetafdruk van ons meisje. En als tekst: 'papa, ik vind je een toffe peer!' :) Was erg leuk, manlief was er erg blij mee. Moest je er niks bij kunnen voorstellen kan ik vanavond wel een foto maken als je wil.

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nijntje84 dat is op zich wel een heel leuk idee

en D.A leuk! idd iets te prijzig ;)

meer tips zijn welkom! :D

Deel Deze Pagina