ga je toevallig naar schoenen reyskens? klinkt wel zo, daar is het altijd superdruk vorige keer moesten we 2u wachten voor we aan de beurt waren nijntje 1991: goed dat ze je zo goed in de gaten houden en geen risico's willen nemen marnatman beterschap marnat verwen je mannetje maar eens goed, 3 weken niet slapen houd niemand vol voor de rest weet ik het even niet meer wat ik kwijt wil mijn ongi vandaag dag 6 waarvan 4 heel fel straks efamol pmp afhalen in de apotheek, benieuwd of het helpt
Vorig jaar had ik een gevaren driehoek met een voetafdruk gemaakt en daarbij de tekst pas op! liefste papa aan boord en dan geplastificeerd en een plakhaakje eraan
wwjk: Dat ik me aan 1 iemand hier op zp dood erger.... Bij elk berichtje dat ze plaatst krijg ik al de kriebels, brrrrr. En uiteraard toch haar niet op negeren zetten (weet niet eens hoe dat moet trouwens haha) Want wil wel lezen wat voor stomme berichten ze nou weer plaatst..... Erg he?
Ja Een collega vertelde daar altijd over. En met zoonlief maar naar daar gegaan voor de eerste stapschoenen, dag erna liep hij los. Hij heeft een hele smalle voet, dus altijd het smalste breedtemaatje van de collectie. En dochter heeft een smalle voet en een hoge wreef blijkbaar, zie dat niet maar is wel zo. Schoenen zijn dan in de lengte vaak niet te klein maar voet kan niet verder naar voren omdat hij vastzit bij de wreef. Kan ook wel naar Brantano ofzo gaan, maar bij Reyskens weet ik dat ze de juiste schoentjes voor hun voetjes krijgen. En de prijs valt redelijk mee (behalve als zoonlief de blauwe Piedro's het mooiste vindt - 't waren de duurste die voor hem stonden... ) De laatste keer met zoonlief had ik geluk: 23 nummertjes en binnen het uur geholpen. Keer ervoor met dochter 1,5u en een doodmoe meisje... Dat is het nadeel daar altijd. En 't is toch een dik half uur rijden van thuis uit. Ik snap ook niet dat het daar altijd zo druk is, ongeacht welke dag en welk uur. In de Vennestraat had je dat precies minder, of is dat een gedacht?
Ah die is ook leuk! Die gevarendriehoek wordt ook meer gedaan. Heb ik ook al in verschillende wagens zien hangen. Zo leuk als ze er dan ook effectief iets mee doen he. Wat heb je nu voor moederdag gedaan? Ben je eruit geraakt met de doosjes te vullen?
Hihihi, hoezo, nieuwsgierig? Heb ook geen idee hoe je iemand moet negeren, wist zelfs niet dat dat kon.
hahahah ja dat is het ergste: reageert ze in een topic, of heeft een eigen topic en dan lees ik dat en denk ik: daar gaaaaaaaaaaaat ze weer met haar rare reacties.... En uiteraard toch lezen he? ik weet dat je iemand op de negeerstand kan zetten, maar geen idee hoe.
oh en ik wil ook kwijt dat er "iets" vastgeplakt zit op de ruit van mijn gaskachel.... Het lijkt een soort beest van wel 4 cm met lange sprieten en zwarte ogen...... maar het kan net zo goed gesmolten stroop zijn (wat ik niet in huis heb haha) ziet er heel vies en eng uit. Man mag vanavond uitvinden wat het nou is.
Het spijt me dat ik zo raar reageer... Wat ik kwijt wil: vandaag heeft dochter de BMR prik (is hier tussen de 12 en 13 maanden) en ik ben heel bang dat ze ontzettend ziek gaat worden en over 2,5 week gaan we op vakantie maar denk dat dat niet door kan gaan
Mijn ervaring: mijn kindjes hebben nooit echt gereageerd op hun spuiten en zijn na de BMR prik alleen na een dag of 10 een dag of 2 wat hangerig geweest, niet goed weten wat er scheelde. Maar voor de rest niks. Dus moest je meisje nooit op de andere spuitjes gereageerd hebben, zou ik me niet teveel zorgen maken. Maar is het niet tussen dag 10 en 12 dat ze last kunnen krijgen? Dan gaat ze er normaal geen last meer van hebben op vakantie. DA: jij ook al zo nieuwsgierig??? Ik ga weer even terug aan het werk. Mag nog een hoop fiscale attesten afdrukken en begint te dringen. Dus tot straks meiden!
dat gevoel heb ik ook dat ze het nu drukker hebben dan voor hun verhuis dochter heeft steunzolen en een smalle voet vandaar dat ik ze kende en idd niet duur voor speciale schoenen
Ik las tussen dag 5 en 15 last, bij de andere prikjes was ze wat huilerig maar ik lees ook dat praktisch elk kind heel ziek wordt, overgeven en koorts etc.
Hahaha, ik ga helemaal stuk hier.... Nee jij bent het niet! Mijn kinderen hebben allemaal de BMR gehad, en alleen de oudste had een week erna wel koorts. Stelt je dat alvast gerust?
hahaha, ik zal kijken of het berichtje wat ik naar DA heb gestuurd naar jou kan versturen, anders moet DA dat maar even doen, als zij dat kan! Volgens mij heb je hem!