Nijn, hoop dat alles goed is maandag Mamabri oooh dat heb ik ook met iemand, aan wie erger jij je? Kaala 2,5 week duurt nog ff hopelijk word ze niet ziek
Haha begint met de...... J..... Beschrijving, komt ernstig aandacht tekort, reageert in de meeste topics wel waar ze aandacht kan krijgen en denkt dat ze grappig is
Daar haal ik niets uit, Mamachantal Maar heb die van mamabri wel gevonden en die topics ohmy hahah Wat zijn we eigenlijk lief tegen mekaar he..
whahaha, ik kan het net zo goed hier met grote letters komen verkondigen en dan hopen dat zij het niet leest! Jij krijgt ook een PB
Maar misschien krijgt ze een notificatie zo van "Uw naam is genoemd in dit topic *link*" Oh wat ik kwijt wil ook: EINDELIJK MIJN PARTNER ZO VER GEKREGEN OM EEN HUIS TE BEZOEKEN Volgende week vrijdag bezoeken, misschien over 3 weken EINDELIJK ons eigen huisje
Wwjk : Ik moet nog boodschappen doen.. in de regen En zondag laten we foto's maken van de kids ♥ en zit nu heeeeeel hard te denken wat ze aan moeten. Weet ook niet of wij erbij op de foto gaan.. twijfel twijfel Hou niet van foto's en ml al helemaal niet..en dan moet ik wel ff wat nieuws halen.
Ja, vies weer he? En leuk, foto's. Ik zou een paar met jullie erbij en de rest van de kinderen doen, denk ik.
Engeland heeft meer dan Londen haha. Het is niet in Londen haha maar het is een mooi appartement met 2 bedrooms en is aardig ruim, voor 525 pond per maand
Leuk! Hoop dat het door gaat. Wwjk: dat ik NOOIT, maar dan ook echt NOOIT meer mag zeggen dat ik niet van roddelen hou. (normaal roddel ik echt nooit namelijk) Maar ik zit prive toch een bult af te roddelen nu, niet normaal. Eigenlijk schandalig
Mamabri: nu ben ik ook wel nieuwsgierig wie er zo irritant is hier haha. Of ben ik het Kaala: zou top zijn eigen huisje! Eindelijk bij die oom weg. Mamachantal: lekker gaan foto's maken. Als leuke fotograaf is heb je het niet eens in de gaten vaak. Echo: hoop ook dat het goed is maandag. Ze zeiden dat het meestal niets is maar ja blijkbaar gaat bij ons toch alles al anders als normaal haha. Ook gelijk over sterilisatie gesproken en als beide kinderen gezond geboren worden (dus niet te vroeg enzo) doen ze het gelijk tijdens de keizersnede anders niet. Toch wel een opluchting. Wil die spanning echt niet nog een keer en hoeveel keer kun je gokken heh met zn risico. Ow en darkangel: het zijn twee jongetjes! Dus als ik me goed herinner had Marnatman gelijk met zn voorspelling