Dankje kibbeling en dani , mijn weegschaal was in elk geval weer lief : 6 ons er af nu pressies 67,0. Manlief hoest zich kapot heft nu hoest tabletten bij de eto s gehaald zien of die helpen . Anders gaat ie eerder na de dokter .
Dino: sterkte vandaag! Marnat: jeeej goed bezig! En zeg maar tegen marnatman dat hij goed kan voorspellen Wwjk: ik moet te veel doen in te weinig tijd. Help!!! Manlief heeft examens vandaag dus hele dag werken. Ik moet boodschappen doen, naar de bank, naar de stad voor wat spulletjes, naar de boot waarvoor ik eerst nog moet strijken, administratie doen en mn huis is ook ontploft.
Pfff heb heeel veel bij moeten lezen, weet niet alles meer, dus haak hier weer in Nijntje: Wat gaaf 2 jongens! Spannend dat je voor een GUO moet, maar ja ze kunnen maar beter alles goed nakijken. hoop natuurlijk dat het idd niets is! Fidel: Jeetje meis, wat een gedoe allemaal met jullie meisje. Ik hoop echt dat de KNO arts iets gaat vinden. Belachelijk dat je zo lang op een doorverwijzing hebt moeten wachten! Topic over meisje met leukemie: Jeetje wat gestoord!!!!! MAmabri: Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, toch ben ik wel benieuwd of ik het goed heb Verder weet ik het niet meer.... sorry
Sterkte Dino! De rest niet echt gelezen maar een hug voor iedereen die het nodig heeft Hier ben ik chago ): Moet vandaag werken..Bah
Nieuwe koelkast wordt vandaag gebracht, en we kunnen onze nieuwe fietsen ophalen! WOEHOEEEE. En maandag is onze keuken besteld. Wat een feestje!
Ik ben gastouder ik ben aangesloten bij 2 gastouderbureaus ik verdien met 2 kindjes meer dan 900 in de maand maar het ligt eraan hoe vaak ze komen je mag incl je eigen kinderen 6 kindjes in totaal (dus eigen meegerekend) het ligt ook aan je uurprijs dat mag hier tussen de 4 en 5 euro zou niet te hoog gaan zitten maar wel brood en warme maaltijd er bij in rekenen. ik heb dat nog los heel irritant als je meer wil weten roept u maar of pb me maar
Elsie sterkte! hopelijk is het iets onschuldigs zoals een geknapt adertje oid. Marnat goed van je! beterschap voor je man idd als t niet helpt naar de ha! Fidel fijn dat ze indimmen! Aszz jeee geniet ervan! haren knippen succes!! Dino jij ook heel veel sterkte vandaag!
Oooo oké, hoeveel kids vang jij op tegelijk? Word je niet gillend gek? En wat voor dingen doe jij met ze? Bv speeltuin, kinderboerderij enz? Ik heb hier niet zoveel op loopafstand helaas, ga je je niet vervelen?
@dani84 dat hoop ik echt! Wil zo graag weten of alles goed is, echt gek bij mijn zoontje had ik echt geen last van zo onzeker zijn.
Zo, geen nieuwe schoenen voor onze meid. Ze zijn qua lengte nog goed maar ze hebben met een speciale tang vooraan de schoen wat breder gemaakt. Waarschijnlijk drukt haar teentje tegen de schoen (heb ik ook, daardoor slijt ik zoveel sokken ). En de rode teentjes dachten ze van de naad van de sokken. Maatje groter was echt te groot.
Ongeveer 5 weken, heb de de vk aan de telefoon gehad en die zei afwachten en mag altijd bellen, mocht het niet doorzetten mag ik in de week van 19 mei komen voor echo.