Ik vind t heeeel erg lief hoor daar niet van. Maar heb echt even heeeeeeeel hard moeten lachen :') Bekijk bijlage 394375
Kibbeling: Dankje wel lief van je en kan ik wel gebruiken. Want onze nacht was weer geweldig wat slapen betreft NOT. Manlief bleef maar hoesten gelukkig later in slaap gevallen tot half 11 aan toe . Heb ik lekker eitjes gekookt tafel gedekt en samen gegeten . Wou manlief doen natuurlijk maar ik zij blijf ik volgende week liggen . [als me dat lukt] Fijn dat de mama s weer verwent zijn met tekeningen enz. Ik kreeg ook een cadeautje vanmorgen ongi , maar wel mooi in de zin van makkelijk onthouden nu . Zo meteen lekker douchen en dan broodje eten en na de ouders . Dan hebben zelf ook nog wat aan de zondag . Lig hier in een deuk manlief tekent een hartje , huisje en boompje voor mij. hihihi.
ow ja nijntje1984 is jarig joepie Gefeliciteerd. Miss c : gefeliciteerd met je kleine . Nijntje1990: jij ook een mooie dag vandaag . Hoe gaat het verder met de twee in je buik ? Nog harde buiken of misselijk ? En nog wat moois gehad van je meisje ?
Zeer praktisch cadeau DA! Had Evi ook nog wat gekleurd met je man? Marnat: Bedankt! Hihi, die marnatman Hier van zoonlief een doosje in hartjesvorm om oorbellen in te leggen. Maar iets anders mag ook En van mijn meisje een geverfde krans om op te hangen. Dan kwam mijn zus nog met croissants en een bloemetje namens de kindjes langs. En als verjaardagscadeau: een grote handtas van Oilily! Had ze wel al zelf besteld in januari, was toen 50% sale. Dus een geluk vermis manlief niet de deur uit kan nu
Dark das in elk geval een praktisch cadeau Marnat lief hoor van ml huisje boompje beestje en vooral dat hart! En wat een mooi cadeau zeg...je had t er nog over vd week. Nijn je bent goed verwend leuk hoor. En lie van je zus! Hier net taart voor (o)ma gemaakt namens ons en kleine man. Dani ik doe gelijk de foto van vaderdagkado erbij.
Gelukkig is zoontje wel heel lief hoor! Heb een mooi cadeautje gekregen, en vanmorgen lekker op bed gelegen.
miss gefeliciteerd! dark... wees blij jou vent heeft tenminste wat gehaald leuk kibbeling elsie sterkte hier: foto's laten maken
Elsie sterkte Toch wat 'baby' nieuws vanaf hier!! Onze kippen hebben kuikens! Tot nu toe 4! Hierbij de eerste!
Wat schattig die kuikentjes! Mamachantal: wij hebben dezelfde man haha. Hier ook niets. Wat een onzin je bent toch elke dag mama zegt ie dan. Elsie: veel sterkte!