Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Lottie succes!!

Wwjk ik ben chagerijnig... 5 uur dl wakker hoesten, valt meestal wel weer in slaap, niet dus, 5.15 wekker vl, aangezien hij gister met slijpen iets tegen zijn oog gehad heeft even nakijken, lampen aan etc etc ik dus klaarwakker 06.30 mijn wekker...

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lottie succes

Tutu: Hier ook al paar nachten slecht slapen.
    Hoop dat je nu nog slaapt , en idd kalm dagje vandaag .

Hier goed geslapen , hoop manlief ook die slaapt nog [ laat ik mooi liggen ]
    Ik ga zo werken en hoor ik van middag wel van hem of die goed geslapen heeft.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Heel veel succes!!

4. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ik lees veel onrustige nachten. Knuffel voor de slechte slapers.

Lottie succes vandaag!
    Marnat werkse.
    Nijn84 geslaagdr dag zo te lezen.
    Nijn90 fijn dat t met de ukjes goed gaat.
    Dani suc7 met je vakantie speurtocht

wwjk gisteren 2 basisscholen gebeld voor rondleiding voor inschrijving. Bij de ene gaan we donderdag aanstaande kijken en de andere pas 6juni. De eerste klonk wel liever aan de telefoon. Afwachten dus maar ff.
    Vandaag weer werken!

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Nijntje: Wat super fijn dat alles goed lijkt te zijn op de GUO!

Nijn: Heerlijk zo'n dagje weg met een vriendin... Hoe is het nu met je meisje?

Lottie: KS? Heel veel succes en probeer er van te genieten!:)

Dani: Binnenland of buitenland? Wensen? Budget? Ga ik vanmiddag wel ff zoeken voor je ;)

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Lottie succes!!! geniet ervan!

Tutu he bah hopelijk kun je nog ff slapen

kibbeling en Marnat werkse!

P&F aah lief jaa heel veel wensen dat is het em juist hahahah
    ten eerste zijn we veel te laat met boeken, ten 2e is in het hoogseizoen alles zo duur en ik heb een zeurende man die nogal wat eisen heeft :( :p
    ml zit vast aan 1 week in juli: ma 21 - ma 28 mag evt ook van vr 18 - vr 25 juli
    liefst limburg of net over de grens duitsland.
    Huisje, bungalow heeft voorkeur, geen tent, caravan oid
    Voor de kids wat te doen, (en t liefst een omheinde tuin met speelgoed :D ) de jongste wil nog wel eens weglopen nl
    geen vijver of recreatieplas naast het huisje
    aantrekkelijke prijzen, zie ze wel mooie dingen maar dat is allemaal 800 euro of hoger pff

cp mysterie weekend, ben ik aan t kijken, en heb een paar reacties particulier via mp gedaan..

hoop dat t droogblijft ga ik ff met zoonlief en oppasdochter ;) naar de markt hihi

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    vandaag was ik uitgerekend :)

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: Kunnen we misschien een huisruil doen? :D Ik wil graag in de zomer naar NL gaan (als manlief in staat is uiteraard) en dan kan je naar Limburg met speelgoed in een omheinde tuin :D
    Hier in B heb je Centerparcs maar die zijn denk ik niet zo goedkoop. Als kind zijn wij ooit in (ik denk) Winterberg geweest. Waren appartementen en huisjes, wij hadden toen een appartement. Was heel leuk toen. En die staat nu nog in de vakantieboeken. Was zo'n wit gebouw met zwarte strepen op (typisch Duitse blok).

PenF: Ze heeft geslapen van 19u tot 7u40, toen heb ik ze wakker gemaakt voor haar fles. Eerste wat ze zei 'njam njam', dus ze had honger. Fles bijna helemaal leeggezabberd, toen heeft ze een boterham van broer afgenomen en opgegeten.
    Stappen ging nog niet vlot, zo aan de salontafel en aan de hand. Ze is nu bij mijn vader, dus ga straks eens bellen. Heb gezegd dat hij moet melden als het niet goed gaat, dan bel ik dadelijk naar de dokter want normaal is dat niet.
    Denk dat ze vandaag nog een slaapdagje gaat houden. Dat 1 avond te laat slapen serieus op haar inwerkt.

Kibbeling: Spannend, een school kiezen! :) Een eerste indruk doet toch al veel he, als je zegt dat de ene vriendelijker was aan de telefoon. Succes met kiezen! ;)

Marnat: Jij ook weer wat beter geslapen. Voel je je dadelijk weer heel wat frisser he.

MamaChantal: Speciale dag voor je vandaag. En ondertussen mag je al 6w van je mannetje genieten...

WWJK: Aaaaggghhhh! Zo dat is eruit :)
    Bel in februari voor een afspraak voor allergietesten voor zoonlief (moest hem op 4 jaar laten testen omdat ik pinda-allergie heb en dat ging volgens de kinderarts niet eerder als ze geen symptomen hebben). Moet begin mei terugbellen voor een afspraak begin juli want agenda gaat maar 2 maanden vooruit. Prima.
    Vorige week gebeld: dokter is met vakantie en we hebben geen zicht op de agenda. Bel volgende week maar terug. Prima.
    Bel ik nu: geen afspraken vrij tot aan het groot verlof van de dokter. Zou pas augustus zijn voor ik terecht zou kunnen, maar heb dan nog geen afspraak! Aaaagggghhhh! Heb nu een afspraak gemaakt bij de ka waar hij onder gewichtscontrole heeft gestaan. Vrijdag (vrije dag) bel ik met de kinderarts van het zh hier korterbij en vraag ik of ik de dokter mag spreken. En anders laat ik hem daar testen, bel ik die andere afspraak wel af. Dat kan toch niet, iemand zo aan het lijntje houden! Heb mij nog redelijk kunnen inhouden aan telefoon maar wel eens mijn gedacht gezegd!

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Jhee nijn! dat is idd aan t lijntje houden nee dat kan en mag toch niet
    Succes hopelijk kun je bij de ka wel testen..

hahaha :D huisruil dan weet ik inderdaad zeker met omheinde tuin en speelgoed ;)
    hier net zo :p

mamachantal jee moet je nagaan anders was Caylen nu pas geboren :)

10. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Jeeeey mijn man wilt ook eindelijk nieuwe meubels:D

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Joehoeoeoo :D gefelci en veel plezier met uitzoeken ;)

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    leuk miss c!

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Leuk missC!

Meisje loopt heel stijf zegt m'n mama. Maar ze loopt wel een beetje en ze mogen ook weer met haar voetje plooien enzo. Daar reageert ze niet op. Dus gebroken gaat het dan niet zijn volgens mij. En ze klautert ook gelijk een aapje aan de stoelen en salontafel op. Heb toevallig laatst zalf van de apotheek meegebracht, euceta. Is goed voor insectenbeten, maar blijkbaar ook voor kneuzingen. Heb de apotheek gebeld en ze zegt dat dat het beste is om erop te smeren. En kan ook perfect voor haar jonge leeftijd. Dus dat er dan maar opsmeren straks.

14. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sterkte Lottie :)

En ach Nijntje wat sneu voor je meisje, gelukkig lijkt het oke..

WWJK: Mijn Nederlandse eten arriveert of vandaag of morgen :D Nomnomnom hahah. Nederlandse kaas maar ook kroketjes en frikadellen

15. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63

nijntje, jij komt uit België toch?

kun je misschien een foto maken van de voor en achterkant van de tube (of doosje met ingrediënten? weet niet hoe het nu verpakt zit!), en me die pb'en?

ik ben al jaaaaren op zoek naar die zalf. in nl niet meer te koop. helpt werkelijk voor van alles. brandwonden, schaafwonden, en het is voor mij een wondermiddel tegen muggen steken. daar reageer ik vrij heftig op.. dat zou me een trip naar België echt waard zijn!

fijn dat je meisje we weer wat beter loopt.. is toch een drama, no'n kleine nog in het gips! zal idd wel flink gekneusd zijn dan..:(

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Kom idd uit B ;) Heb gewoon een plaatje van google: Euceta 50 g gel online bestellen.

Deze is het dus. ;) Wij hebben die als kind ook altijd gehad als we muggen steken hadden. Verkoelt enorm.
    (kan eventueel wel vanavond een foto maken, maar op de link kan je ook naar ingrediënten klikken)

Maar ze is thuis enkel van 1 trapje achterover gevallen, zelfs niet hard op haar hoofdje. Enige dat ik mij dan kan bedenken is dat haar voetje even achter het trapje is blijven haken. Maar het is van toen dat ze niet goed meer stapte. Als er bij de onthaalmoeder iets gebeurd was, stond het in haar schriftje en had ze de onthaalmoeder het ook gemeld. Zo raar!

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat ik een afspraak heb gemaakt bij mijn fa zijn assistente (bij fa kon ik pas in juni terecht)
    ik wil nu wel eens weten waar al die tussentijdse bloedingen vandaan komen en waarom ineens zo lang en zo hevig ongi
    net 1 dag geen verlies gehad en vandaag wel weer

nijntje 1990 had jij dit ook toen je met teunisbloemolie bent begonnen? ik ben nu sinds deze ronde efamol pmp aan het nemen of had je nergens last van

18. minon

minon Niet meer actief

Ik werd om de 14 dagen ongesteld en met die menstruasan niet meer. Maar dat menstruasan bestaat dus niet meer helaas. Hoe die vervanger werkt weet ik dus niet. Maar had ene keer licht en dan twee weken later heftig met allerlei stolsels weer licht weer heftig. Maar kon ook maar zo ineens zes weken duren ipv 2. Was echt geen peil op te trekken. Met die menstruasan was het wel regelmatig (5weken)

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    op de site vermelden ze dat menstruasan niet meer beschikbaar is in het assortiment en dat ze nu efamol pmp adviseren
    dit is dus wat ik neem

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dit staat op het doosje: efamol pmp : teunisbloemolie helpt om een optimaal comfort tijdens de menstruatie te behouden

Deel Deze Pagina