Morge allemaal! Dark: gefeliciteerd met je meisje. Hier al vroeg wakker. 6:00 uur maar wel lekker geslapen met mn codeïne pilletje.
Goedemorgen Wauw caylen alleen om 3u wakker geworden en om 7.30 Hij had 21.00 laatste fles gehad gister.
Mamachantal, Knappe vent die Caylen! Dark, Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je meisje! Fijne dag vandaag...
Weet iemand toevallig waar je rompers maat 50 kan halen? Hema en h&m weet ik.. maar verder? 50-56 is nog veel te groot Wil ff wat rompers korte mouw/mouwloos halen Maar hema heeft hier bijna nooit maat 50, hema heeft volgens mij alleen lange mouw maar ga wel ff kijken.
mamachantal wat goed van je prinsje hema kan je geloof ik ook online bestellen mocht je ze nergens vinden darkangel gefeliciteerd met je dochtertje
Mamachantal: prenatal en babydump rompers vallen klein uit vond ik altijd. 50/56 was dan net zo groot als 50 van de hema. En de hema heeft ook losse rompers. Zijn wel 4 euro per stuk maar daar ligt wel 50 bij denk ik? Ik had ze altijd van 5 voor 8 euro mouwloos maar dat is ook 50/56. Heb nooit rompers 44 gehad terwijl dochter wel 44 kleertjes aan had. En anders op 90 in de wasmachine
Hij past nog rompers 44 50/56 zit erg raar bij hem,zn armen en benen kunnen er 3x in haha en bij zn nek zit het ook raar. Ohja online kan natuurlijk ook
Die warmte die jullie roepen zal vast niet hier komen . Het is nu wel al lekker buiten , ik ga dus wel buiten zitten met de kat vandaag . Plantjes en moestuintje al water gegeven . Zit nog lekker in nacht kleren , heerlijk. Manlief is aan het werk mag maandag ook weer . Hoef niets te doen kan lekker aan rommelen . Denk dat ik de zomer koffer maar pak straks om in de kast te stopen . Als vakantie geld er is maar even shoppen [ als er geen gekke dingen gebeuren] Dark : Gefeliciteerd. Dani: Hoeveel moet er nog bij je af dan? want snoepen kan wel maar geen handen vol. Nijntje1990: Idd er zit geen druk meer achter , nu op na een strak bikinibuikje . En manlief moet er nog wat af hebben dat gaat ook goed. Mamachantal: Rompertjes bij zeeman al gekeken of wibra? Hier het weekend fietsen als het weer zo word wat ze zeggen . Zaterdag gaan we dat dan doen. Want als Fc Groningen wel wint willen we mee vieren he.
Nee niks gevonden Gelukkig wel shirts korte mouw en korte broek bij zeeman in maat 50 Voor jaim een harembroek gehaald maar vind ze niks..en ondergoed voor dr. Voor mezelf 3shirts gehaald bij vero moda, zag ook een leuk jurkje hangen maar kon niet passen met caylen erbij. Misschien van de week ervoor terug
@mamachantal Lekker zon nacht! Ik heb volgens mij bij babypark ook wel een rompers maat 44 en 50 gekocht. Waren alleen wel best duur @marnat Lekker hoor, buiten zitten! Ik ga zo ook maar even buiten te krant lezen. Het is volgens mij nog niet heel warm Vanmorgen met Luc bij de dokter geweest en hij heeft waarschijnlijk longontsteking. Dus ik ben blij dat ik ben gegaan. Arm ventje. Hij heeft vandaag nog bijna niks gegeten, dus hoop maar dat de antibiotica snel gaat helpen. Nu even snel wat eten voor hij straks wakker wordt, want er is niks met hem te beginnen. Alleen maar huilen en piepen. Dus hij mag vandaag lekker veel tv kijken, dat helpt nog een beetje.
Mamachantal: zeeman geen maat 50? ok dan. Hanneke: Geef hem maar dikke knuf komt vast weer goed. Warm is het met de zon , nu is de zon weg , misschien vanmiddag nog op ons klein balkon zitten [ als de was dan droog is] Moet het nog op hangen straks . De zomer kleren al mooi weer in de kast en deel in de rode zak . Die kan dan ook mooi weg het weekend.Als manlief drie kleding stukken gepast heeft. Zo sporten eerst wassa creakers eten . ow mijn wasmachine piept die is klaar . Zo ophangen buiten.
MamaChantal: c&a? Vallen iets kleiner uit. Zoonlief had in de rompers steeds een maat groter dan zijn kleren.
mamachantal: Zeeman idd die heeft wel 50 toch? ik wil wel eens kijken wat ik nog voor je heb of wil je ze liever nieuw? Marnat mijn eerste doel is nu nog 5,5 kilo dan als t kan nog 3, dus ik mag niet snoepen HannekeG oei is niet niks. Beterschap met em! hier aan het opruimen morgen gaan ze straten eerst met Jar naar zwemles wil hier nog ff dorp in maar moet oppaskindje eerst wakker zijn hoop gauw want moet Jar straks ook weer ophalen bij vriendje
Dani: Dan moet jij idd van het snoep afblijven. Neem fruit [geen banaan] zilver uitje cerry tomaten radijs. Drink veel water kipfilet op brood . Succes ik het is mij ook gelukt. Hier de buikspieren weer getraind voel ze wel hihi. De witte was aan de kant lekker buiten gezetten . Manlief is weer thuis mag maandag weer werken. Mis vanavond nog wandelen en morgen fietsen .
Goed bezig marnat Dani zoeg ervoor dat je niet gaat crashdieeten, want zodra t eraf is en je gaat weer gewoon eten komt t er net zo snel aan....
fidel2010: Goed bezig ik idd ik wil alleen nog even zien hoe vaak ik de buikspieren moet gaan oefenen . Ik weet even niet of dat ook 4 /5 dagen moet . Ik hoef niet meer af te vallen , maar mijn buikje mag nog wel wat platter . En dani moet gewoon eten en portie aan passen , niet echt op dieet gaan.
wikw: dat we verdrietig zijn omdat onze hamster haar kooi voor de hamster hemel geruild heeft na 2.5 jaar