Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zuurtje dikke knuf daar .

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dank je

3. Porsche

Porsche Niet meer actief

Sterkte zuurtje

Mamachantal zeeman wibra heeft toch ook maat 50?..

Dark gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je dochter :)

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

:) hihi
    Oeh radijs vind ik zooo vies :p cherry tomaatjes en snoep paprikaatjes e.d. eet ik ook wel veel hoor en overdag gaat het prima maar savonds! pfff zo moeilijk!

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nee ik doe gewoon minder eten en mager op brood en niet meer snoepen *ahum* icm sporten
    geen crash dieet ofzo hoor nee begin ik niet aan maar ik schommel zo op moment bah!

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Die hebben alleen 50/56 volgensmij
    Had vandaag niet zoveel tijd om te kijken, morgen nieuwe poging.

Ahh sneu zuurtje

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

oooeeeeeh! manlief heeft eindelijk lang weekend vrij zo sachie al t maar kan kwam hij rond 11:30 uit bed (3 nachtdiensten gehad)
    Wou nog naar zn moeder dus ik bloemetje gehaald, zeg moet je niet gaan? anders zit ik nog de hele avond alleen..
    zit ie achter de laptop tot de kids naar bed gaat en jar flink stennis begint te schoppen staat ie op ik ga... *zucht* en dan vind ie t gek dat ik hem geen kus geef.. pfff dikke doei!..

aaaah en er is me een stuk van mn kies afgeknapt! auwieee jakkie bah! als ik ergens een hekel aan heb is het de tandarts! :(

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

mamachantal ik heb deze 2 nog in mt 50 van prenatal
    verder heb ik geen rompers meer, heb ze verkocht en die er niet meer heel mooi uitzagen heb ik weggegeven :)

mocht je belang hebben laat maar weten, zo niet is het ook prima ;)

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Dani ooo mannen hè :(
    Auw..ik haat ook de tandarts

Vraagje, ik heb setje kleertjes gehad..kaartjes zitten er aan, stukje met prijs is er af geknipt.
    Kan ik dat nog ruilen zonder bon? Is van prenatal.
    Is maat 68..shirt korte mouw en korte broek
    Erg leuk maat dat gaat hij niet passen van de zomer

10. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik ben echt doodop, totall los. Vandaag opgepast. Dus had twee kindjes. En heb veel in huis gedaan en boodschappen. Mn rug doet zo'n pijn nu. Ik ga douchen en kruip mn bed in.
    Heeeeerlijk

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

#1531 Dani84, 16 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2014
    als je gewoon bij prenatal zegt dat je die gekregen hebt volgens mij kun je ze dan gewoon ruilen hoor omdat t kaartje er nog aan zit. heb ik ook wel eens gehad

nou mannen! en nu komt ie vrolijk binnen ... haha

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: Dan doe je het ja goed tja snoepen is in begin ook lastig om af te blijven .
    Als je s avonds zin hebt pak zilver uitje of komkommer .
    Of augurk is ook lekker .
    Of neem een appel weet ik het , maar geen snoep.
    En wat drinken betreft veel vaker water pakken en thee of koffie.

Ik drink in weekend wel fris en soms een biertje .

Wij doen ook minder portie s gaat hier goed , moet bij jouw dan ook goed komen .
    Geduld is een schone zaak meis hoe lang was je al bezig ?

Hier net kleine boodschapjes gedaan hadden geen fruit en optimel meer .
    We hebben bij de lidil nog een bureau dinges hoe je het noemt weet ik zo niet . en een leuk jurkje voor mij stond erg mooi en vrouwelijk . Dat voor 5 euro , kon ik niet laten liggen .
    Daarna nog even gekeken hoe het bij s ouders was , daar was het weer goed , ze voelde wel dat ze niet lekker is geweest.
    Svader ging ook wel weer .
    Woensdag gaan we weer heen dan is ie jarig .
    Mooi dit weekend voor ons zelf.
    Al gaan we wel ook even bij mijn ouders langs die gaan woensdag paar dagen weg .
    We wouden lopen net maar hebben maar gekozen om morgen te fietsen .

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Alles bijgelezen maar weet het niet meer... Sorry!

Vandaag met zoonlief voor het eerst naar de tandarts. Hij was een voorbeeld! Alles was in orde, hij heeft hele sterke melktanden die als we ze goed blijven poetsen, zonder gaatjes zouden kunnen blijven. Mama blij, zoontje blij :)

Nu erg moe. Gisteren was het laat, vandaag drukke dag en als afsluiter etentje met mijn ouders en vriendin. Alles is opgeruimd, dadelijk bedje in ;) Slaapwel iedereen!

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik graag wil weten wat een grote/verdikte uterus en vloeistof in de holte van Douglas terwijl die leeg hoort te zijn, te betekenen hebben, maar nog tot minstens dinsdag moet wachten. :x Bij het onderzoek is er niks van gezegd en nu staat het opeens voor menop een papiertje, handig hoor bij iemand met paniekaanvallen. Stomme dokters ook..

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

dat klinkt niet goed en is zeker niet handig van die stomme doktoren!!! :xsterkte meis hoe moeilijk ook probeer en zo min mogelijk aan te denken
    dikke knuffel!

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Marnat ik ben al een tijdje bezig vorig jaar veel afgevallen van t winter eigenlijk verslonst en weinig opgelet dus ook weer 4 kilo aangekomen..
    nu vanaf januari bezig met ups en downs..

Hier 4 mannen in de tuin die aan het straten gaan, eerst alles vlakmaken en dan de stenen erin.. dus ik mag de hele dag voor koffie, koekjes, broodjes e.d. zorgen ..
    straks eerst met Jar naar zwemles :)

nijnje84 fijn dat het goed ging bij de tandarts!

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Micchan: Ik weet niet waar het pressies om gaat [ geloof wat gemist te hebben] Maar dikke knuf meis.

Dani: Waar lekkere mannen ?? vertel dan komen we straks even langs :D
    Komt vast goed meis die kilo s veel geduld moet je hebben dan gaan ze wel.

Manlief gaat ook langzaam , maar die heeft de pech dat ie niet werkt , dus minder beweging .
    Hij wil al wel hardlopen maar door de neus wil dat niet goed .
    Eerst de kno arts maar af wachten en daarna maar rennen.
    En door ie nu moet snoepen werkt het afvallen ook niet goed mee .

Ik had even een misser vanmorgen met manlief over afvallen maar is al weer goed.
    Maakte me zorgen omdat het leek of die veel aangekomen was , maar bleek stil te staan oeps mijn fout.
    Ik wil te veel en heb bij hem geen geduld .

Snoep en koekjes chips is wel in huis hier maar veel snoepen we niet .
    Chips komen we op moment helemaal niet aan .

Hier zo lekker fietsen manlief is nu aan het douchen , ik ga daarna me aan kleden en wassen .

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Pff ik haat kleding en schoenen kopen :(
    Van de week al in de stad geweest, nu weer
    . Gewoon 3u daar gelopen en kom met 1 shirt thuis.
    Grr! Haha
    Jaim wel 2 broekjes en cay 1 romper, wel 50/56 helaas.
    Maandag misschien even met ml naar alexandrium (Rotterdam)

Vanochtend had ik t met ml over badje van de zomer, zegt ie "je wou toch nieuwe tegels" uh ja.. "ja dan kan je geen badje opzetten! " uh waarom niet? "Ja ik moet ook gewoon werken hoor" ja..en? "Ben wel ff bezig met Tegelen" nou niet heel de zomer toch?!! "Weet ik niet, het is niet zo gedaan hoor" juist...in 2 dagen ligt het er wel in hoor "niet, dat is niet zo bla bla bla...."
    Het gaat om 33m2! Dat is zo gelegd toch?
    Hij probeert er gewoon onder uit te komen :(

19. minon

minon Niet meer actief

Oeps mamachantal! Dat klinkt inderdaad als geen zin erin hebben.

Hier vandaag even naar babydump geweest adapters ruilen. Had verkeerde gekregen. Gelijk positie gekeken maar 50 euro voor een shirt gaat me te ver dus niks gehaald. Man en vader druk aan klussen geweest. Kast is eruit, wanden kaal en geschuurd en weer aangesmeerd. Behalve achter de verwarming dat gebeurt volgende week samen met het voorstrijken. Dan komen ze over drie weken behangen.

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Ja duur he nijn
    Misschien h&m?

Deel Deze Pagina