Ik heb alles gelezen maar weet t niet zo goed meer. Ben onwijs moe van mn drukke dag. Eerst een verjaardag op werk met stuk of 30 man op visite en daarna door naar zus die de verjaardag van haar en zwager vierde waar gelukkig ook 30 man was. Daarbij ben ik heeeeeel blij met het mooie weer alleen zit ik vreselijk onder de zonne allergie en ik kan je vertellen dat dat niet tof is. Vandaag stond ik 5min in de zon en heel mn arm zat onder. En het jeukt zo erg... dit jaar lijkt ook niks te helpen.....wordt een lange zomer zo. Mamachantal balen dat je niks leuks kan vinden. Dani succes met het laten bestraten. Nijn stoere jongen hoor bij de tandarts. Nijn gaat opschieten met de verbouwing. Dark nog gefeliciteerd met je meisje. Micchan niet echt bijster slim van de artsen hoop dat t meevalt. Dikke knuffel!
Nijntje: Welke maat heb je? Heb hier ook nog wel wat liggen... Ik droeg bij allebei ook heel lang de topjes van h&m. Die zijn erg elastisch en na het wassen waren die mooi terug in vorm. Kosten niet veel. En dan kan je er altijd een vestje over doen als het frisser is.
Pffff, ik ben beroerd vanavond. Ik heb al eventjes geslapen omdat ik zo'n mega-hoofdpijn kreeg. Daarna werd ik wakker van een feestje van buren verderop (partytent, muziek luid etc.). Ik ging dus even op de bank zitten en me rot voelen. Ineens een golf van misselijkheid waarbij ik alles eruit gooi (op het toilet natuurlijk). Mijn partner hoopt nu dat ik zwanger ben. Het is gewoon zo onrealistisch. Ik was onvruchtbaar; volgens de arts uit het AMC. Toen ik toch zwanger bleek zei mijn partner: ik wil het niet :x En nu ligt mijn kleine jongetje van 9 maanden oud in bed te slapen, mijn partner achter de computer, heb ik net de longen uit mijn lijf gekotst en dan vraagt mijn partner belangstellend: zwanger? Ik hoop het stiekem! Nou vast niet (ik deed 3 weken geleden nog een test, negatief), maar toch ben ik niet ongesteld geworden. Ik zal wel iets verkeerds hebben gegeten, teveel spanning/stress gehad, teveel op mijn telefoon te hebben gegluurd, toch ook ziek zijn zoals mijn mooie kindje met zijn mini-griepje, teveel in de zon hebben gezeten of 1 van de duizenden andere dingen waar ik OOK misselijk van kan worden. Pfffffff, niet leuk Ik wil slapen!
WWJK Dat ik vandaag mee doe aan de Marikenloop 5KM.. En het toch best wel warm is! Ik hoop maar dat ik het eindpunt weer haal
Succes bloem! Maar voldoende water meenemen als het enigzins kan. Joycey: Goed geslapen? Voel je je beter?
Succes bloem . Joycey: Hoe is het nu? Hier zadel pijn maar wel genoten op de fiets 37 kilometer gereden heerlijk. Mooi rood geworden dom ja was vergeten in te smeren , zal het zo wel doen. Zo meteen even met de auto toeren , en vanmiddag of lopen of fietsen maar dan niet veeel kilometers fietsen denk ik. Fijne zondag meiden en geniet van het mooie weer .
Hoi! zo hier is het mooi dicht bestraat! joepie word zoo mooi!! Mamachantal wij hadden ook ong zo`n stuk achter in de tuin wat ze dus nu bestraat hebben en daar zijn ze toch van 7:30 - 15:30 mee bezig geweest hoor. met zn 4ren! eerst vlakmaken en wij hebben 2 verschillende stenen waar de schuur komt stoeptegels en waar de veranda komt een rondje. heeft ie niemand die even wil helpen? met zn 2en gaat het altijd makkelijk. marnat zoo 37 km! brr stond vanmorgen op de weegschaal en nu ben ik zooo sachie! ja bla bla ik weet met sporten maak je spieren aan maar ik wil kilos kwijt en mn buik kwijt! Nu ook heb ik een leuk jurkje aan die flubberbuik zit in de weg en ik erger me er dood aan! weet wel dat t door de zw schappen komt enz t is echt vet. bah zo sorry moest het ff kwijt. ik drink veel water, doe buikspier oefeningen bijna elke dag.. oeh kibbeling! Jar had/heeft er ook last van, nu nog niks gemerkt. kwam ook door de zonnebrand. nu anti allergische zonnebrand en van bloem soort aftersun tegen zonneallergie dit helpt heel goed! Joycey hoe is het nu? Bloem succes fijne dag wat een heerlijk weertje he?! vanmorgen geoefend voor de avondvierdaagse met zn allen de jongste op loopfietsje mee 5 km gewandeld heerlijk!
Dani: Geduld meis je klinkt mij wel toen ik begon met afvallen. Een tip ga eerst zorgen dat de kilo s er af gaan je buik gaat dan wel mee of komt later wel. Ik ben nu met de buik bezig gaat mij niet vlug genoeg maar na ik getraind heb voelt het goed. Zo de was piept hang het even buiten en dan gaan we weg.
Hoi!!! Vandaag gaat het wel iets beter, op een restje hoofdpijn na, dank jullie wel Fijne dag allemaal vandaag !
Mooi mamachantal! wat heb je prachtige kinderen!! Ja marnat ik weet het geduld geduld hahaha heb ik niet! Ik wil resultaten zien! en ik vind alles zoooo lekker.. vandaag ook gaat prima bijna niks gehad en nu trek! zo maar een sinaasappel pakken Fijne avond allen!
Boh ik heb gewerkt vandaag Ik begin steeds meer een hekel aan mijn werk te krijgen! Ben al volop aan het solliciteren maar pfff wat is dat lastig! Ben zo klaar met mijn werk en mijn baas.
Porsche: ken het gevoel qua werk. Alleen niet de baas maar de collega's... Helaas zit solliciteren er nu niet in gezien manlief zijn situatie. Hoop dat ik er ook snel aan kan beginnen! Succes met zoeken voor jou! MamaChantal: Wow, mooi! Hier een leuk weekend achter de rug, wel weer met een driftige peuterpuber. Jeetje! Vrijdag heeft ze tijdens het overwenen even blauw/paars gezien... Had hier al gelezen dat het geen kwaad kan dus ben kalm gebleven en heb ze even naar beneden gebracht. Mijn mama was op bezoek en toen werd ze terug wat rustig.
Heerlijk weekend gehad hier, vandaag een middagje naar Willemstad geweest. De kleine man genoot er van en heeft stiekem van een softijsje meegegeten Morgen weer werken, half dagje maar. Zit voor 50% in de ziektewet ivm hoge hartslag die nog niet naar beneden wil ondanks medicijnen. Fijne avond dames
Oei, daar gaat mijn hoop dat het beter wordt als ze ouder wordt... Zoonlief heeft ook kuren, maar zij... Probeer haar regelmatig te negeren maar dan krijst ze nog harder. En nu ook enorm jaloers op zoonlief... En tegelijk kan ze zo lief zijn en aaien en knuffelen.
Oeh.. jaim is geen goed vergelijkingsmateriaal hoor hihi Die heeft ze standaard als ze doodmoe is. Vanmiddag nog in de speeltuin omdat ze geen ijsje mocht