Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minon

minon Niet meer actief

Zoooo ik ben ook weer boven water.

Mamachantal: wat een mooie foto!!

Wwjk: Babykamer is bijna behangwaardig. Alleen achter de verwarming nog (moet er eerst af) en voorstrijken. Huis stofvrij weer. Pff niet normaal zat overal in. Kantoor ingericht op zolder. Boot teruggekomen vandaag en ingenomen. Ben doodmoe. Ook van mn dochter. Die is echt zeldzaam vervelend bah. Wordt er zelf ook helemaal kriegel van. Alles is nee en ze luistert echt nergens naar. Doet allemaal dingen waarvan ze goed weet dat het niet mag en luisteren ho maar. Heb ze vandaag paar keer tik voor dr broek moeten geven. Dan zet ze weer een keel op en geeft ze mij een tik terug. Wat ik daar weer mee aan moet geen idee. Man zag dat ik er goed doorheen zat wilde chinees eten. (Een nieuwe in de stad) Zaten we daar duurde ontzettend lang. Zet dochter het op een krijsen en man en ik werden allebei misselijk van het eten. Dus opgestapt met nog niet eens de helft opgegeten en dochter helemaal niets gegeten. Baal ik dan zo van. 32 euro weggegooid eigenlijk.
    Thuis haar op bed gelegd en ze is gelijk in slaap gevallen zonder eten dus wel met drinken gelukkig. Sorry voor warrig verhaal maar kan echt mn draai niet vinden op moment.

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zoonlief ook als hij moe is. Maar toegeven dat hij moe is, in geen enkel geval :) Maar met hem praten en uitleggen helpt bij hem wel. Ik beloon zijn positieve gedrag ook extra met complimentjes enzo.

Nijntje: jij vandaag ook een peuterpuber ;) Ons meisje slaat naar zoonlief als ze beiden op de schoot zitten. Zo jaloers... Vind het vaak ook moeilijk, zeker omdat zoonlief nooit zo erg is geweest qua kuren.
    Maar fijn dat de werken zo vooruit gaan. Is alweer een beetje een zorg minder. Jammer van de chinees. Hopelijk is de misselijkheid snel over.

3. Porsche

Porsche Niet meer actief

Nijn idd jammer van die 32 euro is altijd zuur geld pfff.
    Ik vind Chinees altijd best wel duur.

Hier ook echt verschillende kids ook qua opvoeding en benaderen etc merk aan mezelf dat dat heel veel energie kost

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Jammer van de chinees nijn :(
    Morgen rustig dagje?

Nijn84. Ja jaim draait dan echt door, gaat vaak nergens over.
    Ze geeft het wel soms toe dat ze moe is gelukk.
    Vanmiddag bv, ze wilde een ijsje, ik zei nee straks thuis.
    Ik zei " heb je gisteren niet genoeg gehad in de stad?!" (Ijsje, slush en hadden kroketten gehaald)
    Dus ze antwoord boos "nee!!!!"
    Dus ik zeg oke ga maar weg..ga maar weer spelen!
    Dus ze werd nog bozer.. en kwam daarna vragen om het picknickkleed.
    Die mocht ze van mij niet pakken(we zaten op een picknick tafel, kleed dus niet nodig) en gaf haar een handdoek. Ze wou op het gras liggen.
    Dat was natuurlijk niet goed.
    Vervolgens ontwijkt ze me expres
    Dus ik roep haar bij me, ik zeg kom we gaan even praten wat er nou aan de hand is allemaal..Want ze liep daar inmiddels al 20-30 minuten sagerijnig en boos rond.
    Zegt ze " ja maar mam..ik ben gewoon heel moe"
    Steekt dr duim in dr mond en komt kroelen
    Dus ik zeg nou dan ga je vroeg naar bed
    Daar was ze het ook gelijk mee eens, ze wilde vroeg eten en gelijk naar bed toe :)

Beetje lang verhaal geworden

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Goedemorgen :)
    Fijne dag allemaal
    Geniet van het zonnetje ♥

Wij gaan straks weer even voor tegels kijken, vanmiddag even wat kleding halen :) en even lekker naar een plas met hondje :) kan die lekker zwemmen

6. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Buien... Hier eigenlijk ook als ze moe is.. Ent is nogal meer geworden sinds de pzs, het ritme, wennen vermoeidheid pffffff

Wat een heerlijk weer zeg!!

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemorgen

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Goeiemorgen! :)

MamaChantal: Hier was het overwenen dat zij zelf de tandpasta op de tandenborstel wilde doen maar de tube is bijna leeg en ik wilde haar helpen omdat er niks uitkwam. Met alle gevolgen van dien... ;) En alles zelf willen doen, geen hulp willen aanvaarden. En buiten op het speelhuisje klimmen, maar niet langs de glijbaan afwillen. Ondertussen ga ik even zoonlief duwen op de schommel maar dat mag niet want dan zet ze het op een krijsen...
    Heb ze vanmorgen bij de onthaalmoeder afgezet. Daar zal ze wel weer het voorbeeld zijn...

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goeiemorgen!

heerlijk weer! nu ff poetsen wil vanmiddag ff stad in voor me zelf shoppen en korte broeken en shirtjes voor de mannen!
    hoop dat ik kan slagen en mn zusje mee kan.. kans dat haar dienst word afgezegd hoop t zooooo maar denk van niet ;) jammerrr

Weet iemand of ze al zwembadjes hebben bij de action?

fijn dagje!

10. minon

minon Niet meer actief

Hier boodschappen gedaan en naar de bank. Naar gemeentehuis nieuwe id aangevraagd. Kwam er met kopen van de auto achter dat deze verlopen was. Nu ff de stad in voor zomer positie

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Dani: Lekker shoppen!

Nijntje: Hoop dat je slaagt!

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    MamaChantal: Zag een foto voorbij komen gister van je kindjes! Erg leuke foto!

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.168
    8.153
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dat ik heeerlijk zit te leren in het park hier. Hond mee, fruit mee, koud water mee. Perfect

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Super! Wat een mooie meid!

Dani: Geen idee... Wilde vanmiddag onder de middagpauze ook even naar de Action maar die waar ik wil gaan is dicht op maandag wegens zondagopening...
    Veel plezier met shoppen!

17. minon

minon Niet meer actief

Zo geslaagd voor een jurkje. Heb er dan nu twee. Niet al te veel maar vooruit een aan een wassen dan maar.

Dani: wat een vrolijke foto's! Knappe meid!!

Devilchase: klinkt goed.

Ik ga dochter brood voeren en op bed leggen. Airco's aanzetten en dan in de tuin zitten

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankje meis, lief van je :) Ik doe m'n best haha, gelukkig gaat het me redelijk goed af zolang ik iets om handen heb.. Veel spelletjes doen en op het forum zitten dus :p

Dankjewel! Nee klopt wel hoor, volgens mij heb ik er niet (veel) over geschreven. Heb al vanaf ergens half februari elke dag reusachtige buikpijn, meerdere malen naar de huisarts geweest, eerst was het een blaasontsteking, die ging weg maar de pijn dus niet, toen dacht hij, na voelen van de buik, aan een maagzweer en kreeg ik maagzuurremmende medicijnen, die helpen wel iets tegen het opgeblazen gevoel maar de pijn wordt er niet minder op, de keer daarna was het weer een blaasontsteking, daarna was het weer schoon en werd het op m'n mentale toestand gegooid ('Je praat het jezelf aan'), DAARNA (Ja, ik ga heel vaak naar de huisarts, erg he :)) mocht ik op lang aandringen dan toch maar naar een praktijk die echo's en röntgenfoto's maakt voor verder onderzoek, tijdens het onderzoek zelf kwam er niet zoveel uit, veel gas in maag en darmen (daar kon ik me goed in vinden, overigens) en beide nieren liggen links maar dat is ongevaarlijk en pijnloos, maar de dag daarna kon ik de volledige, schriftelijke uitslag ophalen en daar stond dus op verdikte/vergrote baarmoeder en laag gehalte vocht in de holte van Douglas (die dus leeg hoort te zijn). Daarheen bellen mag niet, je moet het bespreken met je eigen arts. Maargoed, we hebben nu een afspraak staan, dus hopelijk weet ik snel meer..

Dankjewel! Ik hoop het ook :(

-----

Verder wel gelezen maar eigenlijk niets onthouden, sorry.. Zal nu weer beter m'n best doen :)

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Micchan: Hopelijk weet je snel meer!

Devilchase: Lekker he! Hier net met dochter in de tuin een boterhammetje gegeten... heerlijk!

Nijntje: Nou leuk toch 2 jurkjes! Waar ben je geslaagd?

Nijntje84: Dank je :D

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Micchan: Lief dat je me het uit legt , jeetje wat een toe stand , hoop en duim dat je snel meer weet .

Hier boel weer netjes zo even sporten en daarna even buiten zitten [niet in de zon die zal te vel zijn en te heet op klein balkon .]

Deel Deze Pagina