Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Haha mamabri dat is idd heel vreemd, ijlen of niet! Ik zou gelijk bang worden en mn man bellen ofzo :p niet dat hij dan zou komen maargoed.

Wwjk: mn jongste zit echt zooooo erg onder de waterpokken en er blijven maar nieuwe bij komen. Op dr lip bij dr ogen, zo sneu. Dr billen zijn t ergst wel 100 dus als ze zit gilt ze het uit :( wat voel je je dan machteloos zeg. Ook heeft ze er koorts bij.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

BV is in principe beter dan fv, (zegt een fv moeder!!) maar, als je het gewoon niet op kunt brengen, fysiek of geestelijk, vind ik dat je er mee moet stoppen. Een uitgeruste moeder die fv geeft is ook een goede moeder!

Je hebt het dit jaar enorm voor je kiezen gehad, meid, en als het niet wil, leg je daar dan bij neer. Daar ben je echt geen mindere moeder om hoor.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ben niet bang aangelegd op dat gebied, en ik kan mijn man wel bellen, maar die zegt dan toch doodleuk dat het mijn probleem is en hij er niets mee kan ;)

Arm meisje! Een lauw bad wil wel wat verlichting geven misschien. Heel veel sterkte!

4. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

De mijne ook hoor :D maar ik ben dus wel bang aangelegd op dat gebied.

Ze heeft gelukkig van half 10 tot 13 geslapen, vanavond idd weer een lauw badje :)

Jij ook beterschap!

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik heb eindelijk mijn huis verkocht!!! :) 30 april overdracht vandaag alvast mijn machtiging ingeleverd bij de notaris... voor mij is het nu klaar!

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb een déjà-vu met ons meisje... Zo zielig he... Ik weet niet of het in NL te verkrijgen is, maar dit hielp (voor eventjes) voor ons meisje. REMY - Stijfsel voor een zachtere huid?
    Gewoon in bad strooien, in elke supermarkt hier in B verkrijgbaar. En je eigen handen voelen gigantisch zacht aan als je ze gewassen hebt! ;)

mamabri: Jij bent net zoonlief... Paar weken terug aan sukkelen, nu is hij ook weer flink aan't hoesten... Voorlopig zonder erg op 't moment, ook goed geslapen. Moest gelijk aan je denken vannacht toen hij zo begon te hoesten. Beterschap!

DA: Ocharme hondje toch! Beterschap!
    Ken dat van het wegzetten... Moet alles in de kasten steken want de onze haalt alles van de kast af. Eetbaar of niet, het moet eraan geloven. Gisteren was manlief zijn kroepoek aan't zoeken na een kwartier wandelen... Tja, heb de zak en kruimels nog teruggevonden...

MamaChantal: Wat super van je mannetje!! Ik duim dat hij morgenmiddag mee mag! Ben je van het op en af geloop naar het zh af en kan je je volledig op hem concentreren.
    Qua bv, moeilijk... Ik heb bij zoonlief 6m gekolfd (dronk niet aan de borst) maar die tijd kon ik er niet insteken bij een tweede. Heb er geen spijt van dat ik bij haar kv heb gegeven. Maar je hart en je verstand moeten op dezelfde golflengte zitten he. Succes met de keuze te maken, je doet alleszins je uiterste best en er valt jezelf niks te verwijten.

Dani: Beterschap met je arm!

Iedereen die ik vergeten ben, sorry!

WWJK: Karamelpudding is geen mokkapudding :x :) Dacht, probeer eens een andere variant uit van Optimel, maar vind het niet zo geslaagd. En ging echt van de smaak mokka uit... Ach, dat is dan weer goed voor ons dieet ;)
    En zoonlief heeft zijn eerste speeldate buitenshuis ;) Kwamen tijdens het wandelen gisteren een klasgenootje van hem tegen. Hij wilde al dat het jongetje kwam logeren :D Vermits het jongetje niet zo goed afscheid kan nemen, gaat zoonlief eerst spelen. Heb ik donderdag een uurtje of 2 voor mij alleen (meisje is dan naar de onthaalmoeder en ik heb een dag verlof), zalig!!!! Ga er van genieten ;)

7. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    In een lauw bad met zemelen. Werkt jeukverlichtend!

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wat ik kwijt wil.. Ik kan wel janken.. Op school moeten wij een keuze maken tussen 2 pakketten, voor volgend schooljaar.

Pakket 1; hbo, extra Engels, wiskunde b, scheikunde en anorganische scheikunde, laat ik nou über slecht zijn in die laatste 3...

Of pakket 2, verbreden en verdiepen, opzich geen punt. Laat het zijn dat je dan ineens 3 weken langer stage moet lopen. Nu zul je denken, wat een probleem! Nou een best probleem, ik heb namelijk al stage geregeld voor 8 weken en dat was voor het bedrijf al lang, en nu moet ik dus of bellen om te vragen if het 3 weken langer mag of dat ik 3 weken korter loop en dan moet ik nog weer een nieuwe plek zoeken. En laten de stage plekken nou schaars zijn.. Dus fantastisch..

En, je moet binnen een week ff laten weten waar je voor kiest..

Opzich neig ik naar hbo, ook omdat ik door wil en omdat ik dan geen gezeur heb op stage. Maar ik ben gewoon echt niet goed in scheikunde en wiskunde, dus ik weet gewoon niet hoe ik dat moet regelen:(

@lilliyenco, wat fijn! Gefeliciteerd!!

9. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Tnx seepje en nijntje voor de tips, havermout doe ik idd in bad (oudste had het 3 weken geleden) en ik heb zo spulletje om het mee aan te stippen dat werkt (zou) verlichtend (moeten werken).

Hoop echt dat ze snel opknapt :( zitten nu ook blaasjes in dr mondje :(

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Mn arm is nu ingetaped het lijkt iets beter te gaan. maar ik kan nog weinig alles wat ik doe met die hand doet pijn.. Mn moeder komt morgen helpen dat is wel fijn en nodig want het is hier een bende!!

Waterpokken ik zweer bij cidsklin. even in de koelkast en t werkt nog beter!

Huis verkocht gefeliciteerd!

Opleiding: ik ging bellen voor 3 wk extra stage! succes!

mamachantal ik heb bij Arjen ook 9 dagen zitten klieren met de BV bij Jar 9mnd! gevoed maar Arjen wou gewoon niet drinken en die kraamverzorgster maar door drammen. extra dagen kraamzorg.. finger feeding enz tuurlijk is het beter maar als het niet gaat, dan gaat het niet. :) kids worden er niet slechter van Jar is vaker ziek geweest dan Arjen ;) Succes met je keuze!

Nijntje84 geniet van je vrije tijd!!

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.565
    3.067
    113
    Even snel, heb t ff erg druk.
    moet nog zooo veel doen :(

Ik moet me ook bij neerleggen dat t niet lukt
    ze doen zeer, stuwing, maar komt niks uit :( echt maar 2 druppels.
    Ik zal komende tijd 6 u per dag! Bezig zijn met voeden. Tja ga ik dat vol houden? :(
    maar als hij dan aan de borst ligt.. wil ik hem dat wel gunnen.
    een tevreden ventje door mijn melk.
    Geen gedoe met flesjes..
    Ik wilde alles perfect voor hem.. en daar hoort bv ook bij.
    wil ook rapley eten geven, hem dragen in een draagdoek..
    zo was mijn ideale plaatje :(

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Caylen zijn ideale plaatje is een rustige niet gestressde mama die ook aan zichzelf denkt en dat hij iets te een heeft. dus hoe moeilijk het ook is denk ik dat jouw lichaam de keuze voor je heeft gemaakt.

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Je bent echt geen slechte mama als je caylen geen bv geeft hoor! Juist een hele goede. 6 uur per dag, dat is toch niet te doen:( jij bent de liefste moeder die caylen zich kan wensen:) dikke knuf!

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.565
    3.067
    113
    Ik weet dat jullie gelijk hebben..
    het kolven breekt me op. Ik slaap weinig en raak dr alleen maar gefrustreerd door.

maar, uit de borst kan hij goed drinken. Dat heeft hij laten zien!

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Stomme vraag dan misschien? Maar kun je hen dan niet borst EN flesvoeding geven? Dat je hem aan de borst doet en als hij te weinig heeft flesvoeding geeft? Of zie ik dit nu helemaal fout?

16. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Wanneer je Caylen volledig kunt voeden, hoef je niet te kolven toch? Nu snap ik het wel, maar als hij thuis is hoeft dat dan toch niet meer? Dus dan kom je niet meer aan die 6 uur? en mogelijk gaat het met de productie dan ook beter omdat je hem bij je hebt, hij uit de borst drinkt enz. Of begrijp ik het nu verkeerd?

Ik snap dat je het wil proberen, dus daarom denk ik nu even mee naar oplossingen...:)

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat ik gek wordt van mijn lichaam
    dacht dat ik gisteren weer ongi was maar dat is het niet
    het lijkt mijn baarmoedermond te zijn, het is weer net als toen ik zwanger was van de oudste dochter
    toen heb ik ook bloedingen gehad maar toen van alles rust gehouden en toen ging het over

maak me wel een beetje ongerust
    vandaag vergeten een test te kopen, misschien doe ik het morgen alsnog

of wat denken jullie dat ik moet doen?

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    sorry voor de ego

19. minon

minon Niet meer actief

Mamachantal: je bent echt geen slechte moeder als je stopt. Al snap ik je gevoel helemaal. Ik lees namelijk precies mezelf in jou posts! Inclusief het ideale plaatje wat je voor je hebt.
    Je kunt de dingen niet dwingen! Ik zou als je door wil zetten hem aanleggen (eventueel wegen dat je weet hoe of wat) en dan flesje. Niet kolven ernaast. Gaat de productie thuis dan omhoog (berteouwde omgeving je mannetje bij je) dan is het goed anders zou ik alsnog stoppen. Je hebt je uiterste best gedaan maar zoals hierboven al gezegd wordt: jij bent een betere mama voor hem als je niet moe en gestresst bent. Kan ook maar zo dat het daarom niet lukt!

20. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hey dames

Jeetje wat kletsen jullie veel Hahaha
    Ik kan alle Namen nog niet onthouden sorry.

@ huis verkocht super .... fijn gevoel hè.

@gekneusde arm veel beterschap... Zo heb ik 2 weken met een gebroken middenvoetsbeentje rond gelopen voordat er foto's werden gemaakt.

@mamachantal.
    Ik kan je helaas geen tips geven. Ik had geen melk dus voor mij was de keus al gemaakt. ..
    Je moet doen waar je je het beste bij voelt
    Is er misschien geen optie om het half half te doen? En niet meer kolven....

Deel Deze Pagina