Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minon

minon Niet meer actief

Micchan: klinkt niet echt lekker je verhaal. Hopelijk weet je snel meer.

Marnat: dat je er puf voor hebt met dit weer zeg sporten. Ik zeg goed bezig.

Jurkje: bij de prenatal. Voel me er wel een beetje een olifant in hoor pff. Zit nu op +6 kg (weeg 66 nu) Het andere jurkje had ik nog van eerste zwangerschap. En ja met witte legging :p

2. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    #1582 Martine1983, 19 mei 2014
    Laatst bewerkt: 19 mei 2014
    ....

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijntje: Of de puf er nou is of niet de buik wil ik strak als we op strand zijn.
    Zo kun je wel smoezen blijven maken .
    Mooi jurkje weet je wat grappig is , ik heb nu net z"n kleur jurkje gekocht net zo iets.

Hier de buikspieren dus weer getraind en lekker buiten gezetten .
    Wacht nu op manlief of ik meer brood moet smeren of alleen voor mij.
    En ga nu ook weer even na toren valk en de valkjes kijken .

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Manlief belde net , mag morgen ook werken en komt nu later thuis .
    Ik eet alleen , als het na 21.00 word zou die weer bellen .

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hey

zo ik heb heerlijk geshopt! :D
    en nog geslaagd ook een jurkje broek en shirt voor mezelf
    korte broeken en shirt voor de mannen!

Nijntje1990 leuk jurkje! mooie buik!

D.A mooie foto`s!!! fijn dat een geslaagd feestje was

Ik ga mn aankopen eens in de kasten sorteren hihi

marnat eetse! niks aan alleen

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani: Geniet van je nieuwe aan koop fijn dat je geslaagd bent.

Idd niet leuk alleen eten , maar ben wel wat gewent .
    Hoop alleen dat het niet te laat voor manlief , die zal wel trek hebben .

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Wat ik kwijt wil is dat ik teleurgesteld ben in mijn man. Ze gaan regelmatig met collega's van t werk uiteten op kosten van de zaak. Nu gaat zijn baas naar ander filiaal en willen ze a.s zaterdag weer uiteten gaan.
    Na 2dagen zegt Hubby dat ze het nu uit eigen zak moeten betalen. Opzich zou dat niet zo erg zijn maar wij hebben t financieel niet zo super op t moment. Zijn al maanden niet uiteten geweest of een dagje weg. Maar nu gaat hij dus wel met collega's uiteten en wil niet met zijn eigen vrouw uiteten omdat we t geld beter kunnen besteden. Waarom dan wel mer zijn werk?

Hij wist hier natuurlijk geen antwoord op, zei dat ie er niet aan gedacht had dat het voor mij niet eerlijk is. En wilt nu uit schuldgevoel niet meer uiteten zaterdag. Maar hij is hij niet dat ie zich laat overhalen door zn collega's en alsnog gewoon mee gaat. Met als gevolg dat we dus ruzie gaan krijgen.

Begrijp me niet verkeerd. Ik gun t hem echt maar What about me...?

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Oo leuk nijn :)
    Dani. Foto's? :D
    Ooh rooz, ik zou t ook niet leuk vinden.

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Roozjuh, ik denk dat je man het moeilijker vind om nee te zeggen tegen collega's vanwege geldgebrek. Is toch vaak al een moeilijk onderwerp. Hij hoeft natuurlijk geen reden te noemen maar merk bij mijn man ook dat ze het moeilijker vinden.

Hier hebben ze elke keer vrijdagmiddag borrel en dan gaat hij vaak mee. Zelf drankje betalen. Maar hij vind het dan wel zonde van het geld als we eens krap zitten om samen ergens wat te drinken.
    Niet eerlijk he. Maar ik denk dat ze dan hun gezicht niet willen verliezen.

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    Net vriendlief de auto door de wasstraat laten doen zodat ie pp internet kan, vergeet die de handrem erop te zetten. Nu zit er een deuk in de kofferbak grrrr.:(

11. minon

minon Niet meer actief

Melaniie: Oeh dat is balen!!

Roosjuh: Ik denk inderdaad dat het een kwestie is van niet toe willen geven tegenover collega's dat je het krap hebt. Blijft daarmee natuurlijk niet leuk!

wwjk: Weer een dag met strijd achter de rug. Dochter is zo heel vreselijk dwars. Het is begonnen nadat mijn moeder is komen helpen vrijdag. Mijn zus heeft toen hier opgepast en sindsdien denkt mevrouw dat zij de dienst uitmaakt. Nu weet ik wel dat mijn zus (vrijgezel geen ervaring met kinderen dan onze dochter) echt een softie is en dochter alles van haar mag. Blijkbaar omdat dat in ons huis is gebeurd denkt ze dat nu voort te zetten ofzo geen idee. Het is wel knap vervelend want van ons lieve meisje is weinig over zo op deze manier.

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nijntje: Vervelend voor jullie... Maar consequent blijven, maar die kleintjes blijven proberen he. Hier ook weer een peuterpuber die super braaf was bij de onthaalmoeder ;)
    Mooi kleedje trouwens.

Marnat: Fijn voor Marnatman. Toch weer een dagje werken.

Dani: Showen! :)

Hier op fb gezien dat mijn nicht naar de open training van de Rode Duivels gegaan is. Blijkbaar is het nog de hele week open training. Net geregeld dat meisje zaterdagvoormiddag even bij mijn moeder kan blijven, ga ik met zoonlief (en misschien mijn papa, manlief kan het nog niet aan) ook eens een kijkje nemen. Gaat hij super vinden, echte voetballers en zo'n groot stadion. Kijk er stiekem ook al naar uit! :) Nu maar proberen zo lang te zwijgen want wil dat het een verrassing is voor hem. ;)

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    leuk nijn
    zoonlief gaat er morgen naartoe met de school

14. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Ik snap niks van Van Asten, had er wat dingen besteld die ik nu allemaal apart toegestuurd krijg. Vrijdag kreeg ik de box met alle schroefjes los in de doos, meteen al een beschadiging.. Vandaag zou ik een speeltje van 8 euro krijgen, krijg ik een doos (van een computer :() met daarin een boxkleed van 40 euro.. Ik ga niks zeggen :D

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh dat is ook fijn, met school. Wens hem veel plezier!

Kijk er zelf ook wel naar uit. Ben zelf alleen nog maar op Sclessin geweest en in het Koning Boudewijnstadion. Maar in Brussel alleen voor concerten. En dat terwijl de Christal Arena zo kortbij is ;)

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Thx lady's. Ja misschien speelt dat ook mee. Maar t kwam niet eens in hem op dat t niet heel eerlijk is tegenover mij. Misschien stel ik me wel aan maar voelde me wel, hoe zeg je dat, gepasseerd? Wel met collega's wat gaan doen maar niet met je vrouw/gezin

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Pff wat warm zeg
    Jaim ligt ook gezellig tegen me aan:(

18. minon

minon Niet meer actief

Suxxes met de warmte mamachantal!
    Ik lig lekker onder dekbed te genieten van de airco:) zo blij dat we die hebben. Helaas niet op de babykamer

19. minon

minon Niet meer actief

Morge dames. Hier weer een dagje werken. Super slecht geslapen ondanks de koelte. Raar dromen en allemaal hazeslaapjes van een half uurtje/uurtje. Vanavond maar lekker op tijd erin.

20. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hey meiden, ik lees vanaf hier weer mee, was een beetje druk ;)

Gisteren te horen dat op mijn locatie komend jaar geen werk weer voor me is. Dus nu solliciteren en anders zou ik nog op een andere locatie terecht kunnen maar wil ik eerst even weten om wat voor klassen enzo het zou gaan.... Spannende tijden dus...

Deel Deze Pagina