Wat ik kwijt wil? Wij hebben gisteren ons huwelijkskado van mijn schoonouders gekregen, ik nieuw bed! 1.80 bij 2.20.. En lekker dat hij sliep Zo dat moest ik even kwijt! Nu de stad in, geniet van het weekend dames!!
wauw we werden pas 9.45 wakker Jaim ook ! gaan niet naar Duitsland helaas, komt volgende keer wel jaim is ontzettend vervelend zo irritant ml is gezellig aan het sacherijnen daardoor
Oeh klinkt niet gezellig! Marnat haha dikke zeikerd.. ook niet heel aardig maar wat lastig zeg! ja ik denk om me zelf dankje straks als Jar op feestje is en de jongste slaapt ga ik ook ff lekker op de bank na t poetsen en stofzuigen Nijntje succes met klussen!
Dani: druk dagje! Veel plezier! Marnat: goed zo meid! Doe zo verder MamaChantal: jaim waarschijnlijk toch niet helemaal uitgeslapen... Hoop dat ze snel in een goed humeur zit! Nijntje: veel klusplezier! Wij zijn naar de training van de rode duivels gaan kijken. Was leuk om eens te beleven maar uiteindelijk was het meer een showtje dat gegeven werd. Benutten ook maar de helft van het plein en laat ons net aan de andere kant zitten... Dus een beetje een zeurderig zoontje maar de frietjes hebben veel goedgemaakt! En hij zegt toch dat hij het leuk vond. En nu lekker kom ijs gegeten, hmmm
Ff zeuren.. Ik heb hier een ohhh zo zielige man zitten Hij heeft hoofdpijn Tsjaa dat kan, maar ogh ogh ogh wat voelt die zich zielig. Sem een halfuur geleden op bed gelegd, en toen was het gelijk al piepend ik ga ook even liggen.. Ik heb vanmorgen gewerkt en manlief zorgt dan uiteraard voor Sem, kom ik om 11 uur thuis en vroeg of hij het drinken voor Sem had gevonden? Drinken? Welk drinken? Hij heeft nog niks gedronken.. Nee vindt je het gek dat hij dan zo jengelt!! Zo genoeg gezeurd nu ga ik weer gezellig doen Vanavond trouwfeest van een vriendin, gezellig
hier lekker druk op het moment vandaag schoolfeest gehad nu ben ik me aan het ergeren omdat ik geen skoebiedoe meer kan maken maar ik vertik het om het op te zoeken op google
ik weet niet of de duphaston hier de uitwerking gaat hebben die zou moeten sinds ik ze neem zijn de bloedingen opgehouden nog even afwachten, ik moet ze nog 2 dagen nemen en dan zou binnen de week mijn ongi moeten beginnen
Skoebiedoe pas een hele tas met van allerlei patroontjes en touwtjes weggegooid. Babykamer is hier bijna klaar. Alleen de voorstrijk erop en nog een keer plafond sauzen. Zaterdag gaan we behangen. Dan nieuwe plintjes op laminaat en dan kunnen we ergens een babykamertje scoren. Ze zijn alleen zo duur
ik vind dat altijd zo zonde van het geld die babykamers, waarom moeten die duurder zijn dan andere kamers en je hebt dan alles in het 2voud nodig
Precies. Erger me vooral aan mp. Kamertje voor dochter is massief eikenhout 150 euro voor bedje, commode en kast. Ze ligt er alleen zelf nog in dus kunnen we niet doorschuiven. Tweelingkamertjes gaan gerust voor 500-800 euro weg terwijl mensem soms een vraagprijs van 300 erbij hebben staan. Lijkt echt net vakantieveilingen. Vragen ze 300 ga je toch geen 500 bieden. Zelfde met wagens. Mijn maxicosi mura staan er tig van te koop en mag je blij zijn als je er 150 voor terugkrijgt. Duowagens gaan ook voor 400-600 euro terwijl ze nieuw niet eens veel duurder zijn. Maar helaas staan er weinig kamertjes te koop. Dus als er niks op komt binnen nu en week of drie gaan we bij babydump kijken en anders ikeabedjes halen. Niet echt wauw maar niet zo achtelijk duur.
ik zou gewoon ikea bedjes halen, evt van mp af leuke middag gehad, daarna naar mc geweest. nu maar lekker slapen om 3u gaat mn persoonlijke wekkertje weer afgelopen nacht ingebakerd,werd netjes na 3u wakker
grr haal net caylen uit bed, ligt heel stuk van zn laken over zn hoofd heel zn hoofdje lag er onder. ml heeft hem niet goed ingestopt denk ik.
Of hij is naar beneden getrappeld. Dochter deed dat ook met inbakeren trappelde zichzelf naar beneden toe. Hebben uiteindelijk die inbakerdoek aan het matras gespeld tot het wat warmer weer was en ze zichzelf warm kon houden zonder dekentje. Hier vroeg bed uit. Normaal altijd spelen in ons bed met dochter maar boten wissel vandaag dus man is weg. Niks aan op zondag.
Zuurtje: skoebidoe, wat fijn! Ik heb er laatst ook zo mee gesuggeld maar eens je het weer door hebt gaat het vanzelf Ik kan alleen de rechte en de gedraaide maken... Nijntje: zou precies ook opteren voor gewone bedjes en een kast. Is anders schandalig duur. Wwjk: een giga baaldag! Gisterenavond 3,5u gestreken, tot bijna middernacht. Vanmorgen zoonlief weer zo vroeg wakker, is hij me nog zo vaak komen wakker maken. Ben compleet een wrak! Manliefis weg met e vriend, ging zeker niet tot de middag wegblijven maar is nog steeds niet terug. Kindjes zijn vervelend, hele tijd zeuren of wenen. Kan niet buiten zitten of ze sleuren en hangen aan me. Dadelijk de jongste eten geven en bed in.
Mamachantal : Hoe gaat het nu met kleine man? Ik ga met nijn mee wat ze zegt ze kunnen in hun slaap het zelf gedaan hebben. Bewegen kunnen ze goed hoor al vroeg en meer dan je wel eens denkt, Maar je kunt manlief netjes vragen of ie het gedaan heeft. Mijn neefje kon er s nachts ook wat van met zijn lakentje toen die hier vorig ergens sliep . Nijntje1990: Hoe gaat het met jou pas je op je zelf? De kleintjes je nog aan het plagen? al weer 22 week hou ze de in . Dani: gelukt met de drukte? Goed en lang geslapen heerlijk. Lekker dagje gehad gister zijn na Duitsland geweest , we willen de een andere keer keer na Bremen of iets. Keer wat anders . Ik heb een korte broek en manlief 3 polo s en een mooi over hemt . Dat voor 42 euro . We gaan hier ook nog verder kijken vooral bij c en a . Die in Duitsland was niet duur . Zo meteen lekker fietsen heerlijk weer voor . Na we koffie en broodje gehad hebben en aan gekleed . Fijne zondag meiden
das niet duur marnat heb het lief gevraagd aan hem hoe hij hem ingestopt had inbakeren maar weer mee gestopt, gisteravond had ik hem ingebakerd in bed gelegd, hij bleef huilen tot hij zich los gewurmd had vannacht kwam hij netjes om de 3uur. zit nu in t zwembad. caylen mag voorlopig nog niet zwemmen, dus ml en jaim zijn zwemmen, ik zit met caylen aan de andere kant van t glas gaan zo naar tuincentrum in Aalsmeer daar zit de grootste van nl. leuk tuincentrum is dat
Wat fijn dat het nu wel om de drie uur ging hopen dat het zo blijft en ook dat ie goed drinkt . Jammer dat je nog niet met hem mag zwemmen , baby zwemmen mis een idee? Heeft zusje ook gedaan met de kids nog geloof ik . En anders als het weer warm blijft eens keer manlief met kleine man achter glas . En jij zwemmen met je dochter . Veel plezier in tuincentrum .
hij mag in juli/augustus "pas" zwemmen van de kinderarts. hij kan nog niet tegen al de indrukken, word te snel blauw en zijn weerstand is te laag ervoor. volgende keer ga ik met haar zwemmen ze wilde nu graag met papa. en ik ben net ongi geworden dus kon sowieso niet
MamaChantal: Wij hebben ook tot een half jaar gewacht om te gaan zwemmen. Dan zijn ze net iets steviger. Mijn baaldag is namiddag omgezet, gelukkig! Vond mezelf op momenten zelfs onuitstaanbaar. Maar heb genoten van de kindjes, de kindjes hebben namiddag genoten. Vandaag maar wat vroeger bed in.