Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    vanmiddag moesten we navigatie ff instellen dus stopte ergens, waren er ini mini eenden kuikens die met mama een straatje over staken naar een andere sloot.
    eerst mama eend en rest volgde.
    hup stoepje af en dan rennen naar de overkant.
    erg schattig om te zien... totdat de laatste niet durfde.
    die bleef daar staan en liep terug naar de sloot, kwam er een kraai aanvliegen en pakt zo dat arme beestje op :(
    ahhh ml,jaim en ik keken elkaar aan en zeiden echt ahhhh arm beestje!

jaim maar gelijk uitgelegd dat het helaas de natuur is :(
    stomme vogel!!

tuincentrum had helaas geen stenen :( ook niet de plantenbakken die ik wil.
    wel mooie loungesets gezien,maar dat word volgend jaar.
    daarna wezen wokken, jaim mocht kiezen en wilde dit graag.
    toen we thuis kwamen ben ik gelijk met hondje gaan wandelen, 1,5 u gelopen :) toen was ik kapot haha

vanaf morgen gaan ml en ik op dieet, er moet echt wat af :(
    hoop dat dat financieel ook nog "leuk" blijft.
    zal toch op een andere manier boodschappen moeten doen.

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #1722 Marnat, 26 mei 2014
    Laatst bewerkt: 26 mei 2014
    Mamachantal: Als die te snel blauw word dan idd wachten.
    Tja en ongi doet de deur dan ook dicht om te zwemmen .

Op dieet? anders kopen ja dat kan , duur dat hoeft niet.
    Wij snoepen niet er is wel snoep [ ik kan af en toe wel een snoepje weer nemen.
    Kleine chip zakjes voor weekends 1 zakje dan ieder .
    Komkommer zilveruitjes fruit kipfilet en ham voor op brood.
    volkoren brood cornflakes . Walnoten in plaats van chips kan ook .
    En vlees eten we wel maar soms pakken we alleen jus en aard en groente .
    Dan maken we veel extra jus voor in de vriezer.
    En sporten fietsen lopen .
    Wat eten betreft kijken we in de winkel hoeveel vet er in zit kcal en zout .
    Ow en veel water koffie thee drinken .

Het is mij gelukt nu wil manlief er nog altijd genoeg af hebben wat nog steeds niet vloten wil.
    Geen werk dus minder beweging, en hij gaf aan dat ie daar door ook minder zin heeft meer aan sport te doen buikspieren trainen bv.
    Hij blijft hangen op 96 kilo zo lang het maar niet meer word.

Hier beetje gefietst kilometer of 20 manlief had last van de spieren donderdag beviel werk niet goed .Zijn rug en lijf was net een plank werk is die niet gewent .
    Nu weer bij oude baas waar die eerder geweest was , mis wel weer voor langere tijd maar dat weten we niet.

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

na een druk weekendje ga ik vanaf hier weer mee kletsen

hoe gaat het met iedereen

vandaag laatste duphaston genomen, benieuwd hoelang ongi op zich laat wachten en of die wel komt
    de eerste keer toen ik duphaston nam werd ik ook niet ongi (maar dat had een andere reden, ze zit nu op school)
    het rare is dat sinds de dagen dat ik duphaston heb genomen ik geen bloed meer heb gezien

4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik heb weer veel gemist dit weekend, dus haak hier maar weer in.

top weekend gehad, heerlijk 2 dagen een beetje gevaren. En zaterdag nog uit eten geweest met de hele familie omdat oma 75 jaar is geworden. Kinderen 2 avonden pas na 22:00 uur op bed... Nu dus een dagje thuis gehouden van school om wat uit te rusten....

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    wij hebben al een x ge-sonja bakkerd :)
    ml gaat dat nu weer doen, ik niet.
    gewoon gezonder eten kom ik al een heel eind mee denk ik.
    geen chips koek snoep meer,geen cola meer, geen taartjes enz :)
    minder vlees en minder aardappels, regelmatiger eten.

koffie en thee lust ik alleen met suiker

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi allemaal!

succes met afvallen mamachantal!
    minderen en alles met mate ;)
    ah wat sneu van t eendje!
    en jammer dat ze bij tuincentrum je zin niet hadden maar wel lekker gewokt !

Hier nu aan de verse ananas

druk weekend gehad met verjaardagen
    vanmiddag pas oppaskindje
    morgen en woensdag 2
    do en vrij schuur en veranda zetten! joepie heb er zin in als t klaar is eindelijk uit de troep ;)

fijne dag!

7. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ben er even helemaal klaar mee wanneer houd de ellende nou eens op?

Mijn lieve lieve oma ligt op sterven. Bah ik weet het niet meer hoor. Het voelt steeds meer alsof ik geen enkel moment rust mag hebben iedere keer komt er iets bij. Word hier zo verdrietig. Het lijkt wel of er iemand de pest aan me heeft en denkt goh wat zouden we Jessica nu weer mee kunnen tergen.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Jessi: Sterkte meid...

PenF: Gelijk heb je om ze een dagje thuis te houden. Lekker op het gemakje en straks maar op tijd bedje in.

Dani: Nog even stof bijten meid en je kan van het mooie in je tuin genieten! ;)

zuurtje: Hoop zo voor je dat een curretage overbodig zal zijn... Ik duim voor je!

WWJK: We zijn zo klaar met de schoonfamilie. Vrijdag is manlief zijn emmer voor de verandering overgelopen. Vrijdagavond gaan babbelen met zijn ouders en schoonbroer (was schoonvader gaan halen, had manlief niet gevraagd), moesten ze na afloop handje geven en alles was ok (kleuterklasniveau ;) ). Zaterdagmorgen schoonvader al om 8u20 aan de deur (gezellig, als je zelf nog in pyjama bent en net op bent) om weer te praten, want manlief nam zijn telefoon om 8u niet op (hij sliep nog). 's Middags stond hij alweer thuis. Dan een half uur erna schoonmoeder. Dan is manlief zich zaterdagavond moeten gaan verontschuldigen bij zijn zus (die werd er ook bij betrokken ook al had die niets ermee te maken, dus manlief voerde maar mooi uit wat er gevraagd werd anders was het toch niet goed).
    Gisteren even rust omdat we bij m'n ouders waren voor verjaardag, maar vandaag begint de hele heisa opnieuw... Nu komen ze straks allemaal naar thuis om te praten. We zijn dit zo moe! Alles is gezegd. Ipv dat ze nu alles laten rusten zoals ik tegen schoonmoeder gezegd heb, gooien ze nu maar meer en meer olie op het vuur. Ik krijg de commentaar omdat ik me niet meng in de gesprekken, maar ik kan daar gewoon geen energie insteken. Ga mijn strijk boven zetten en ga me daar afzonderen. Dat ze dan maar praten. Maar zoals ze nu bezig zijn, heeft manlief echt geen behoefte meer aan hen. Moet van hem zelfs bij de onthaalmoeder vragen of die ons meisje vanaf juli tot februari een halve dag extra kan opvangen (werk vanaf dan terug voltijds, nu nog 4/5), dan hoeft ze niet naar schoonmoeder (meisje blijft, zolang manlief het nog trekt met zijn familie, op woensdag wel gaan samen met zoontje na school).
    Manlief kreeg vanmorgen zelfs het verwijt dat hij niet zegt dat het nu goed gaat met zijn rug. Kan hij er wat aan doen dat dit een proces van lange duur is en revalidatie tot een jaar kan aanhouden. Schoonvader was erbij op spoed, heeft mij al 100x gezegd dat het lang gaat duren want de professor heeft dat gezegd, en nu met die ijle afkomen. Jeetje zeg! Zo kinderachtig!
    't Is dat wij ons huis helemaal onze zin vinden en we met mijn ouders geen problemen hebben (wonen naast ons en zien we minder dan mijn schoonfamilie, die zijn ook jaloers dat we naast mijn ouders wonen ;) Zo ver gaat het zelfs...), anders verhuisden we naar de andere kant van het land!
    Verhaal wordt vanavond vervolgd! ;)

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mamachantal : Klinkt goed zo als je het doen wil , zet hem op .
    Suiker kun je vervangen door zoetje heb ik ook gedaan.

Hier nu aan de cornflakes en vanmorgen een broodje wit[ volkoren was op]
    Vanavond aard rode bieten en vlees .
    Mis straks een sinas appel of appel .

Hier huisje weer aan de kant zo nog sporten en daarna mis nog buiten zitten .

Nijn: Knuf meis succes daar . Niet gek laten maken pas daar mee op.
    Want dan hebben ze je waar ze je hebben willen .

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Dat ik vannacht slecht heb geslapen van waarschijnlijk hyperventilatie omdat het op mijn werk bij 1 client totaal niet lekker loopt. Heb al vanillestokje geprobeerd maar het gaat gewoon niet, deze week contact er over met mijn leidinggevende.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Micchan: Hoe is het ondertussen met je? Ben je nog bij de dokter moeten komen voor de uitslag van de onderzoeken?

12. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wwjk:

Onze lieve kat wordt vanavond ingeslapen. We kregen hem toen ik 8 jaar was. En nu 16 jaar later gaat hij ons verlaten.
    .. ik ben er erg verdrietig onder. :(

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    :( Sterkte meid... Is toch een gezinslid dat je kwijt raakt he... Geniet van de laatste knuffels.

14. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Jeeh dochter laatste keer emdr therapie ivm trauma voor prikangst (erg veel ziek geweest). En we merken echt verschil in bepaalde dingen. Ben blij dat we hebben doorgepakt en ze nu (grotendeels) van haar angst in verlost!

15. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Zeker weten. Een troost is dat hij niet meer dezelfde was. Zijn dementie werd erger en erger. Tot nu, hij weet niet eens meer hoe hij moet eten.
    Misschien heeft hij nog een maand of wat te gaan. Maar het is nu alleen maar zielig voor hem.
    Vanavond om 19:10u gaat het gebeuren.

Ik kan er helaas niet bij zijn, want ik woon in Frankrijk.

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

ShampooL sterkte!

Nijn84 jee wat een verhaal! ben benieuwd wat eruit komt ;) en idd laat je niet gek maken! blegh sterkte en succes voor je man!
    wat raar dat zus erbij betrokken word..

ja nog heel even in de rommel :D

P&F lekker uitgerust? ;)

Hooyosimbir fijn!!

He bah Elsie! dat is niet leuk wat bedoel je met vanillestokje? :)

hier heeft het even flink geonweerd, de jongste is niet fit, en Jar is ook moe dus nu even sesamstraat kijken wil proberen ze 18:30 in bed te hebben :) ml is zn laatste nachtje werken dan paar daagjes vrij.

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ach meis:( dat is ook zwaar ...

Dikke knuffel!

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja, niks aan de hand, waar ik al bang voor was. Dus is weer verder aanmodderen..

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Micchan fijn dat er niks aan de hand is maar ook balen zeg! nu weet je nog niks .. sterkte!

wwjk: eeeennnnn... ons vakantiehuis wat we wilden boeken gaat toch niet door! :( ..
    bah nu weer op zoek .. in limburg zeeland of duitsland.
    manlief zei al anders gaan we in de herfstvak wel een week weg ipv de zomervakantie.. :(

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Micchan: Fijn dat er idd niks is maar duidelijkheid was wel fijn toch ?
    knuf
    Dani: balen meis knuf .

Nijntje1984: Hoe gaat het daar bij jouw?

Shampool: Knuf + veel zakdoeken slik , moet er niet aan denken om de onze te moeten missen, gister net 11 geworden.

Hier de boodschappen weer in huis manlief gaat fricandeau uit testen , hij vind de kipfilet niet lekker vandaar deze keus.
    En peren mee genomen in plaats van bananen .
    We hoorden in de winkel dat dat juist heel slecht is als je af wil vallen.
    Veel zetmeel en veel suiker.
    Ow en manlief lijkt deze week te werken , behalve dan donderdag net al ik en velen met ons. verder juichen we nog niet .

Deel Deze Pagina