Zit midden in een soap! Te gek voor woorden! Zit bij zoonlief op bed maar ze praten zo hard dat we nog niet stil hoeven te zijn om alles te verstaan.
Jeetje nijn dat meen je niet! pff hopelijk kan je zoon straks een beetje slapen.. Marnat thanks! zoek zoek zoek..
@dani niet gezien dat het er stond! Hoort er dus niet tussen haha. Vanmiddag gehoord dat mijn vader een tumor heeft in zijn prostaat
Ik hoop met je mee dat het goed komt. Begin juli moet mijn s moeder heen voor kanker controle en hart filmpje , best eng als ik er aan denk . Laatst was ze niet lekker vandaar hart filmpje .
Dat is ook schrikken! Woensdag gaat mijn vader nog onder de scan door, en dan horen we of het echt alleen in de prostaat zit of ook nog ergens anders. Dus nog even spannend weer. En daarna het behandelplan.
elsie22: Idd schrikken ze heeft het zelf niet over of het weer kanker kan zijn , maar wij zijn er wel bang voor. Ze is bleek en vrijdag was ik daar om met s vader samen na dokter te gaan [ lees stuk terug hier in topic of mijn topic] toen had ze het koud en vond ik haar er niet goed uit zien. Maar het gaat nu niet om haar maar om jouw lieve vader , ik hoop duim dat er niks is door gezaaid .
Elsie: Sterkte meid! Ze zijn gelukkig niet zo erg lang gebleven. Zijn nog met mij komen praten. heb gezegd dat ze nu eens alles op z'n beloop moeten laten. Vergeten en vergeven doe je niet op 1 2 3. Ze vonden anders van zaterdag tot vandaag meer dan tijd genoeg Manlief moet zich veranderen, het ligt aan hem. Manlief was heeft 20 keer gezegd dat hij wel zal veranderen, maar dat klonk niet geloofwaardig genoeg Pffff! Wij snappen de hele heisa nog altijd niet...
@ Marnat , Hij is nu weg. Onze lieve Tom. Hij is 16 jaar geworden. We zijn allemaal erg verdrietig, hij was toch een deel van het gezin. Zakdoekjes zijn inderdaad welkom
ShampooL: zeg je dan gecondoleerd bij een huisdier? Geen idee eigenlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel. Nijntje: jeetje klinkt gezellig die schoonfamilie van jou. Dat je vent niet zegt dat ie niet alleen voor hun genoegens gaat veranderen. Altijd makkelijk schuld op een ander afschuiven. Elsie: ook al naar nieuws. Sterkte! Hier vandaag weer een GUO gehad in Utrecht. Baby links is het hoofdje wat kleiner geworden en baby rechts iets groter. Dus dichter bij elkaar nu en allebei binnen de curve ipv linkse beeb erbuiten. Goed nieuws dus! Bloedstromen zijn allemaal nog steeds keurig laag dus geen rhesus. Rest van de dag niks gedaan. Erge pijn kan ook niet slapen en 5:30 gaat de wekker weer. Wordt een zware dag morgen.
Jee nijn veranderen? pff niet mee eens? nou daag dan! laat jullie niet op je kop zitten hoor!!!! bah Elsie jakkes sterkte! Marnat jij ook met je smoeder.. Nijntje1990 goed nieuws! fijn! alleen die pijn nog wel sterkte! wwjk: oppasbaby komt zo nog een keer wennen lekker knuffelen hihi de jongste speelt nu met andere oppaskindje hihi straks even naar de markt als het droog blijft. fijne dag!
Ik ben van het principe: leven en laten leven. Kan het mij ook niet al te hard aantrekken omdat het op sommige vlakken gewoon erover gaat. Ik ben vriendelijk maar zal er het mijne wel van denken. En het feit dat manlief er iets over gezegd heeft past niet in hun winkel want er moet altijd maar gezwegen worden. En nu willen ze maar praten en praten maar als manlief iets zegt krijgt hij het verwijt dat hij niet meent wat hij zegt. Hou dan op he. En ipv het laten rusten gooien ze nog maar meer olie op het vuur. Ik sta achter manlief, ook al proberen ze hun gelijk bij mij te halen. En ons leven gaat verder, zij blijven hierin hangen (kunnen niet eten of slapen, wij wel ). Hoop dat die comedie snel stopt! Nijntje: Wat een goed nieuws zeg! Moet zo'n opluchting voor jullie zijn te weten dat nog altijd alles goed gaat! Elke week dat de rhesus nog niet actief is, is er weer eentje extra. Is er ook een kans dat het niet actief wordt? Dani: Oh, geniet van het knuffelen! Heerlijk weer zo'n beebje in huis voor even. ShampooL: Ah dacht dat het jouw katje in Parijs was. Dan was het moeilijk om de laatste knuffels te doen... Het kan misschien een troost zijn dat ze nu niet meer verder hoeft af te zien. Maar de pijn en het gemis zullen er niet minder om zijn he. Knuffel x WWJK: Dochter heeft vanmorgen een flinke plas op het potje gedaan! Bij de onthaalmoeder zijn er 2 bezig met zindelijkheidstraining, dus mevrouwtje wil thuis ook graag op het potje en wc. Op wc zie ik niet of ze iets doet. Staat dan voor het wc: daaa pipi, daaa (en wuiven erbij ), dan neemt ze wc papier en veegt haar poepje af Maar vanmorgen dus een grote plas op het potje! En fier natuurlijk, net als mama
Wwjk Nog een week brrr zal blij zijn als t gebeurt is!! Verder druk heb deze week de oppas op de hond van de overburen, met een nest pups, wel wat werk, maar ohhh zo lief., maar zal blij zijn als ik vanavond zit haha
sterkte fidel! lekker knuffelen wwjk: we hebben een bal gewonnen jeej haha een actie op de markt bij de broodkraam code invullen kunt kleine prijsjes winnen of de hoofdprijs een reis kreeg 2 kaartjes eerste niks gewonnen en de 2e een wk bal zullen de boy`s weer blij mee zijn!!