fidel: Oh zalig, pups! Wat ras zijn ze? Dani: Wat leuk! De jongens gaan idd blij zijn Ik ben vanmiddag even naar de Action gegaan: voetbalversiering gescoord Wilde graag de Belgische vlag hebben en heb ze gevonden. Nog wat slingertjes van een andere winkel erbij en we zijn er helemaal klaar voor! Na verschillende EK's en WK's voor NL te hebben gesupporterd, nu weer helemaal voor onze Rode Duivels
wwjk k ben zoooo moe paar avonden laat naar bed,caylen komt weer voor extra voeding, ben echt gesloopt ml snapt t niet, ik zit hele dag thuis dus hoe kan ik nou moe zijn vanavond maar heel vroeg naar bed
Knuf meiden doe kalm aan denk om juli zelf. Nijn1984: Je meis word groot , ow en als ik gezien had dat ze dag tegen plas deed was ik gesmolten hihi. Hier even sporten buik spieren even weer laten werken . Vanavond manlief iemand helpen met pc problemen en dan stukje lopen . dan vast tijd voor bed filmpje kijken denk ik. Mamachantal: En hoe gaat het met afvallen lukt het wat om voor al van de snoep af te blijven?
wwjk: net gehoord dat onze kleine meid vanaf het nieuwe schooljaar 1 ochtend per week mag gaan oefenen op de basisschool. pff gaat snel ineens.
Micchan: klinkt niet goed! Knuff! Iemands dochtertje had op potje geplast: worden ze ineens groot heh Idem voor schoolgaande kindjes MamaChantal: zo irritant heh. Mijn vent snapt dat dus ook niet. Grrr Rest knuffel ik ben het vergeten. Sorry! Wwjk: ik ben er klaar mee. Ik ben ontzettend dankbaar dat ik ondanks pcos zwanger mocht worden. Spontaan. Dat we nog een keer 'mogen' ivm gezondheid en Rhesus en er twee krijgen zomaar. en dat het tot nu toe goed gaat met ze. Maar ik trek het zo slecht. Die pijn is echt vreselijk. Vannacht maar drie uur geslapen en toen weer wakker van de pijn. Zou er dan echt niks aan te doen zijn?
Nijntje: Nog altijd de pijn onder je ribben rechts? Als het een gekneusde lever is zoals bij mij 2x kan alleen bevallen je helpen. Bij zoonlief was het indalen, maar dochterlief is pas een uurtje voor de bevalling ingedaald. En vermits ze met 2 bij jou zitten... Het is een vreselijk snijdende pijn. PCM hielp hier ook niet, dus dat nam ik niet meer. Knuffel meid! Marnat: Hier was het ook smelten 's Morgens moet ze ook altijd haar tutje dag zeggen, en haar knuffel, en nijntje (zo'n muziekdoosje in Nijntje) moet ze altijd eerst knuffelen en dan mag ze van zichzelf uit bed Micchan: Wat een gedoe... Hopelijk vind je snel iemand die je wel goed kan helpen. wheelie: Leuk! Hier in B mogen ze vanaf 2,5 jaar naar de kleuterklas, dus voor ons is het in februari ook al zo ver voor ons meisje...
Nijntje: leuk heh zn ritueel. Hier ook. Momenteel doei poppie, doei nijn, muis een kusje en ik krijf een kusje op mn buik. Beepie zegt ze dan Het is inderdaad snijdende pijn. Soms wil achterover leunen of op de bank benen onder me trekken naar links dat ik rechts wat uitrek helpen maar meestal maar halve minuut en begint het weer. Pcm helpt inderdaad voor geen meter.
Ik heb niet meer bijgelezen wwjk: Dat mijn dochtertje vandaag voor het eerst op schoolreisje was. En dat ze het erg naar haar zin had. Ze had speciaal haar plaksokken (antislip ) aangetrokken zodat ze op het springkussen etc niet kon uitglijden. Dat ik net gebeld ben door de mentor van de oudste zijn school. Dat zijn ene stagebedrijf hem in dienst wil nemen, maar de mentor zijn andere stagebedrijf nog wil bellen of zij ook interesse hebben. En wil kijken of hij bij een van deze bedrijven nog weer kan doorleren. En dat ik morgen de eerste echo heb en heel nerveus ben....
Nijntje: Onze meisjes schelen ook maar een goeie maand denk ik he. Baby vindt ons meisje ook het einde. Bij de onthaalmoeder is zij het moedertje die zich over de baby's ontfermd. Speelgoed brengen, tutjes geven (hoewel ze dan 'nana' zegt, dus dat ze moeten gaan slapen want zij krijgt haar tutje ook alleen om te slapen ). Hele andere peuter dan zoonlief. Heb echt een typische jongen en een typisch meisje Door te rekken neemt de druk even af, maar idd nooit lang... Achter mijn bureau zitten op het werk was de grootste hel. Ik probeerde wel zo weinig mogelijk vettige dingen te eten overdag, want dan was het helemaal niet te doen. Als ik het alleen 's avonds eens kon eten dan kon ik op de bank hangen en ging het wel. En af en toe probeerde ik door met mijn hand te duwen ze even van mijn lever af te duwen. Maar dat hielp ook maar eventjes, want denk dat ze dachten dat dat een kussentje was mamabri: Wat een spannende dag voor je meisje! Hoe vond ze het? En wat een super nieuws van je zoon! Een fiere mama, en terecht! Succes met de echo morgen!
Herken het echt helemaal. Op het werk achter bureau is vanaf 12 uur echt een hel. Hand opdrukken helpt idd ook heel even maar dan gaan ze daarna juist daar schoppen dus terug bij af. Kan niet echt zeggen dat eten er invloes op heeft. Wel dat ik misselijk wordt van de pijn en daardoor te weinig eet. Als de beeb draait of schopt op die plek zie ik letterlijk sterretjes dan is de pijn op schaal van 0-10 echt een dikke 10.
Pups zijn 3/4 americans bulldog, 1/4 rotweiler ongeveer Moeder is kruising tussen een Rotterweiler (opa) en engelse stafferd x amercaanse bulldog (oma) Vader is zuivere americaanse bulldog Heb zelfs pups flesje moeten geven, moeder is wat aan de diaree en 9 pups 8 tepels, een pup is na t zogen niet voldaan, dit wisselt tussen de twee kleinste
Meiden ik leef nog hoor! Ben alleen zo druk de afgelopen dagen dat ik weini tijd had voor zp. We zijn het weekend weg geweest met de familie. Tante was 50 geworden en we hadden een groot huis met lap grond gehuurd voor met zijn allen. De kinderen hebben zich prima vermaakt elke dag buiten van net na t ontbijt tot aan t avondeten (en zelfs tor aan t slapen). We hebben leuke dingen gedaan en ik vond t heerlijk zo met het gezin! Vandaag helaas weer gewerkt al was het een relaxte dienst. Ik las veel slecht nieuws bij sommige dikke knuffels en bij andere goed nieuws. Hoera!!! Oh kleine man huilt....
Micchan: knuf dat klinkt niet goed , gooi het er uit hier als je het kwijt moet. Kibbeling: Klinkt gezellig druk geniet maar lekker na nog. Hier zo werken heb 1 extra , manlief is ook aan het werk , vrijdag weten we nog niet . Het regent hier blehe .
Hier regent het ook bleh! Kibbeling klinkt gezellig! Mamabri spannend allemaal! Micchan he bah! zit je niet mee! Mamachantal jammer dat je man je niet begrijpt is hier ook zo hoor. je zit de hele dag thuis en nog is het een rommel .. zit je de hele dag op de bank ofzo? pff hallo heb ook 3 kids die hier lopen en flesje geven fruit brood naar school heen en weer en beneden is het netjes tja boven even niet.. zeur! jumphola geniet ervan! wwjk: het regent jakkie bah en de jongste heeft 38.2 hopelijk word ie niet zieker! ml is met s m naar zkh uitslag van een dopler onderzoek naar de vaten in haar nek als ze in bed ligt hoort ze steeds kloppen in dr oren. nu denken ze ader verkalking. vorige week is een stuk wang weggesneden (huidkanker) .. fijne dag!
sorry lukt even niet om mee te lezen sinds vandaag gestart met voeding voor hongerige babys hoop dat hij dan wat tevredener is. gister zh gesproken er over. gisteren vroeg mn bed in gegaan heerlijk vanmiddag nog even slapen met jaim en daarna naar mn vader. gaan daar eten
kibbeling: Klinkt idd als een erg leuk weekend! Weer even de batterijtjes kunnen opladen. Dani: Dat is ook niet zo'n goed nieuws voor je sm... En hoop dat je mannetje niet zieker wordt. MamaChantal: Wanneer kan je naar de ka met Caylen? Maar duimen dan met de nieuwe voeding. Blijft toch zoeken soms he.
nog geen afspraak gemaakt degene die ik gisteren sprak (assistent van kinderarts)zei dat kinderen nou eenmaal spugen. zei ook dat ik dacht dat hij reflux had maar ik moest maar andere voeding geven wat langzamer verteerde. als hij tevredener was zou hij ook minder spugen. reflux medicijnen zouden de maag juist sneller laten legen en door deze voeding leegt de maag juist langzamer en zou hij langer voldaan zijn. we zullen zien.. hoefde de voeding ook niet te mengen maar gelijk volledig over op andere voeding. tja dat gaat dus niet gebeuren heb het nu 2/3 gewone voeding en 1/3 nieuwe (forte) gegeven hij had nu gewoon moeite om zn fles op te krijgen
ons meisje heeft blijven spugen na elke fles tot na 1 jaar. Ook verschillende keren aangegeven en elke keer het antwoord (van diverse ka) dat spugen niet erg is zolang ze er geen last van hebben. Dus nu maar duimen dan! Misschien toch idd een goed idee om wat te mengen. Dan kan zijn buikje er ook rustiger aan wennen.