Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

@zuurtje vervelend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden hè...
    Mijn man is gesteriliseerd maar soms duurt het wel 7 weken voordat ik ongi word inclusief alle " zwangerschaps " kwaaltjes

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik zit nu op cd 21 en van die 21 dagen heb ik er maar 8 gehad zonder bloedverlies

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    mamachantal ik zou enkel nog live voeden en niet meer kolven
    dat scheelt jou een hoop stress
    ik geef nu al meer dan 2.5 jaar bv en heb in het begin ook gekolfd maar dat lukte ook voor geen meter
    enkel nog live gevoed en dat gaat goed, dochter is wel geminderd sinds enkele weken dus denk dat ze binnenkort er zelf wel mee zal stoppen

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    namen onthouden hoeft hier niet hoor, er zijn zoveel meiden en man die hier reageren dat het haast onmogelijk is
    hoewel er toch een beetje een vaste kern is die vaker wat post

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zuurtje: sorry geen ervaring tijdens mijn normale cyclus, enkel nu met de mini pil... Wel vervelend..

Bubblez: ik zou ook gaan voor 3w extra stage.

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    MamaChantal: Het is echt jammer dat het niet gelopen is zoals je voor ogen had. Maar dit breekt je idd gewoon op. Op de fles word hij ook groot, en jij hebt minder stress.

Zuurtje: wow zou daar echt gek van worden.

WWJK....ik wil mijn laptop terug! Aaaah

7. minon

minon Niet meer actief

Even een ego vraag hoor stel em hier maar want weet niet goed hoe of wat. Ben nu 16+1 zwanger hoor je dan een of beide baby's iedere dag te voelen? Voel vanaf de 14 weken leven maar nu al aantal dagen niet. Weet niet meer of ik bij dochter wel iedere dag wat voelde. Heb vandaag weinig tot niks gedaan (achter bureau gezeten voor administratie en een wasje opgehangen en gekookt) en heb toch gruwelijk last van mn buik weer. Een contstante harde bal, kan niet rechtop staan en pijn straalt uit naar mn rug en billen. Komt niet op en af maar is dus constant en zit nu in bad en daar wordt het wel minder. Buik is nu halfhard zegmaar dus wel gespannen maar niet zo dat je em niet meer in kan drukken. Wat moet ik er toch mee aan...

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Als jij t niet vertrouwd vk of gyn bellen helemaal jij met je rhesus (niet rot bedoeld)
    volgens mij moet je ze nu toch wel elke dag even voelen
    Een warme hand of ontspannende douche helpt niet?
    of was jij degene die al gebeld had met die harde buiken waar ze niks aan deden?

9. Porsche

Porsche Niet meer actief

Als je het niet vertrouwd zou ik ff bellen.
    Toen ik 18 weken was voelde ik de beeb ook nog niet en maakte me zorgen
    Kon gelijk bij de vk terecht! En gelukkig was alles goed.
    Toen legde ze me ook uit dat ik de placenta aan de voorkant gaf en daardoor minder voelde ....

10. minon

minon Niet meer actief

Klopt vorige keer deden ze ook niks. Net in bad geweest in bad ook paar harde buiken gehad en zodra in beweging kom (water uit) weer keihard. Weet het ook niet. Volgens internet hoef je het niet elke dag te voelen.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    Nijn bel ff voor advies. . Zeg gelijk ook van je buik!!

Wwjk: hier om de hoek is net weer poging gedaan om meisje te ontvoeren :(
    Gelukkig niet gelukt. Jaim mag al niet meer alleen buiten zijn.

12. minon

minon Niet meer actief

Jeetje wat eng zeg! Goed dat je ze niet alleen laat buiten!

Man zegt dat de gyn die uitslag waarschijnlijk al wel heeft van die rhesustest (donderdag afspraak staan) en als het slecht was wel had doorgeven al. Maar dat weet ik ook niet.

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nijntje: Ons meisje voelde ik regelmatig vanaf 13w omdat ik toen wist wat ik moest voelen. Maar denk dat ik ze allebei met een week of 20 dagelijks voelde. En ze waren allebei hevig in de buik ;) Maar idd, even bellen voor advies. Kan nooit kwaad, zeker niet in jouw geval.

MamaChantal: Brrr!!!

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @Kletskoek GEFELICITEERD met jullie meisje!! Een vlotte dame nu al.
    @Moontje Oh wat naar. Hoop voor je tante dat ze niet te veel lijd eronder.
    @mamachantal ohh niet leuk jij naar huis en Caylen nog niet. Hoop dat hij snel mag volgen. Oh wat goed dat hij alles zelf mag proberen te drinken. (even verder lezen of dat gelukt is) ohhhh wat een goed nieuws!! Hopelijk gaat het door en kan hij lekker mee naar huis.
    Kan me voorstellen dat je er vreselijk van baalt. Misschien dat het wel goed zal gaan als hij thuis is en je hem kan aanleggen wanneer het nodig is. Je merkt dan snel genoeg of het gaat of niet. Niet vergeten dat er nu ook stress bij zit omdat hij nog niet thuis is en je hebt idd het afgelopen jaar veel te verduren gehad.
    Jeetje alweer een poging bij jullie, zou jaim ook niet alleen naar buiten laten gaan. Brrr zeg.
    @Dani toch goed dat je even naar je hand/pols hebt laten kijken. En fijn dat het niet gebroken is, al heb je daar soms minder pijn/last van als een scheurtje of kneuzing. Balen dat het ondanks het intapen toch zoveel pijn doet nog.
    @ MI dan moet het wel hardhandig zijn geweest of op de verkeerde plek vast gepakt/bewogen. En leuk de babykamer inrichten.
    @Seepje jeetje klinkt idd niet als helemaal gezond. Hoe wil je iemand in zo’n klein huisje erbij nemen als je ook nog ruimte voor je kind moet hebben?
    @Dark ohjee wat schrikken zeg. Chocolade is zo slecht voor een hond. Gelukkig was je er op tijd bij. Wel een lieve foto!
    @Mamabri balen zeg. Dikke knuffel!
    @Butterfly oh wat erg voor je. Ik hoop dat de waterschade mee valt voor jullie.
    @Nijn84 leuk dat zoonlief zijn eerste speeldate heeft en dat jij dan even lekker tijd voor jezelf hebt. Balen van de smaak die zwaar tegen valt.
    @Bubbelz lastige keuze. Hoop dat je er uit komt en dan vooral wat voor jou goed aan voelt.
    @Hooy ik heb met de waterpokken bij kleine man kids clin gebruikt. Dat is een soort van mouse waar je ze mee insmeert en die werkt verkoelend en verzachtend.
    @Nijn90 heb je al gebeld of niet? Ik zou gewoon even bellen voor de zekerheid. Het kan idd zo zijn dat je placenta zo ligt dat je ze niet goed kan voelen maar doe harde buiken is ook niet gezond hoor.

Wwjk ik heb een chaotische werkdag achter de rug vandaag. Deze week ook veel werken, alleen de vrijdag vrij..
    Kleine man is ook nog logeren bij zus omdat ik morgen vroeg moet werken. Moet ik hem weer missen tot morgen.

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    ...juist... om half 11 nog lakentjes strijken..haha

wat een rot werk zeg :( iemand nog tips?
    Die randen van lakens krullen om

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mamachantal heb je een stoomstrijkijzer? Zo nee dan even met de plantensproeier beetje vochtig maken en dan strijkbout erop. Succes!

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    Ja heb ik.. krijg mn vouwen er gewoon niet uit

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

gewoon strijken, strak opvouwen en in de kast leggen.

Met het opmaken sla je de rand toch terug over het dekentje en steek je het vast langs de zijkanten, zodat het niet meer omkrult.

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    En ik denk niet dat Caylen het zal zien hoor ;)

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

hihi, wel zien, maar hij zegt er echt niets over ;):D

Deel Deze Pagina