Wat wil je kwijt (WWJK) (#3)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 10 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Elsie heel erg veel sterkte!!

Marnat haha hup in de kleren
    hier ging de wekken 6:50! pfffffff

de schuur/veranda staat al voor een heel stuk t word zoooo mooooi! <3 als ie af is plaats ik foto!!

2. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Ik kan alweer bijna mijn lievelingsbroek aan die ik droeg voor mijn zwangerschap <3 helemaal blij!!

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: hier ook pyjamadag gehad :) Ikzelf zit van 15u in mijn kleren, zoonlief was na het middageten aangekleed en dochter doet middagdutje nog altijd in pyjama :) Ach, zo af en toe mag dat. Heb ondertussen alles beneden gestofzuigd en gestoomd, nu playstation spelen met zoonlief. Dochter zal dadelijk ook wel wakker worden

4. minon

minon Niet meer actief

Heerlijk hier ook pyamadag (voor dochter)
    Ik heb vanmorgen de boot gedaan. Man heeft plafond gesausd en muren in de voorstrijk gezet. Zouden naar ikea gaan voor kamertje voor dochter maar niet van gekomen. Kost 45 euro om te laten bezorgen dus doen we dat wel. Karretje huren kost net zo veel. Komt het 11 juni binnen.

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Nijn90 wij hebben nog een meegroei ledikant in de aanbieding (zijkant kan je vervangen door een anti uitvalplankje) en nog een volledige babykamer. Laat maar weten of je interesse hebt?!

Knuffel voor de meiden die hem even hard nodig hebben!
    Mamachantal ik duim dat caylen snel minder last heeft.
    Dani ohhh spannend je tuin straks helemaal netjes.
    Mamabri fijn allebei weer werken morgen.

Hier moe van een lange dienst werken. Gister avonddienat en er achteraan slaapdienst gehad. Enige is altijd dat ik niet zo geweldig slaap en daarbij vandaag een kind wat onwijs slecht luistert en vooral doet waar hij zelf zin in heeft.
    Tijd voor mooi weer kan hij zich weer buiten uitleven.

6. minon

minon Niet meer actief

Kibbeling: ben wel benieuwd naar je meegroeibed!
    Door de kamer van dochter nu te vervangen voor dat meegroeibed dan hoeven we geen babykamer te kopen. Ja alleen een extra bedje. Ze slaapt op een klein kamertje dus meegroeibed is ideaal omdat die 80x200 zijn op zn grootst. Tenminste die van de ikea die we uitgezocht hebben.

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    hier ook pyama dag
    eerst beetje uitgeslapen, gegeten en weer ons bed in gegaan haha :) (jaim ook)
    tien werd caylen weer wakker en ml moest werken.
    weer gegeten en daarna bovenboel gedaan
    wel met tussen poses door cay maar t is gelukt.
    alleen badkamer nog niet.

morgen wil ml naar een camping zaak in Verweggistan

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ben uit eindelijk me aan gaan kleden en weer gegeten .
    En we zijn om 12 uur ongeveer na roden geweest was niet veel bijzonders , kleine markt .
    Daarna na stoomdagen in nienoord dacht keer wat anders er leuk .
    Nee dus 5 stoom treinen en dat was het kosten 9 euro pp weg gegooid geld .
    Ja Met kids kun je het park nog in wel weer geld dokken .

Toen nog wat gereden en op naar huis.
    Film gekeken en nu muziek en pc tijd , 20,00 douchen .

Hoe kunnen jullie het vol houden de hele dag in pyjama te lopen moet er niet aan denken. En huishouden doen wij hier op zaterdag en zondag zeer zeker niet , dus ook vandaag niet.

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    ik heb er geen problemen mee hoor :D dl ook niet, die vind het ook heerlijk gelukkig

pff camping zaak waar ml is 1,5 uur rijden.. vind dat echt te gek hoor.
    alleen maar om voor een tent te kijken.
    hij wil persee een nieuwe, ik vind een 2e hands goed henoeg

10. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hoi dames.

Hier ook een heerlijke pyjama dag waren we ook aan toe....

@mamabri
    Ohh meid wat heftig en spannend!...
    Zelf heb ik hetzelfde mee gemaakt.
    Ik meende al ruim 7 weken zwanger te zijn komen we bij de vk is er niets te zien. Ze ziet zelfs zwarte vlekken op mijn bm en we worden met spoed naar het zh gestuurd
    Ook daar is niets te zien wel dat er iets is maar wat ?!?...

Vervolgens moeten we 1.5 week later terug komen zijn we ineens 8 weken zwanger Huh?
    Inmiddels ligt ons kindje ook heerlijk te slapen.
    Ik duim voor jullie.voor ook zo'n goede afloop

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

ff ego hoor ben kapot! schuur ging als een speer ze dachten ruim 3 dgn nodig te hebben maar gaan het nu in anderhalve a 2 dagen wel afkrijgen denken ze!
    joepie maar ben nu wel bekaf van t opruimen, koffie zetten drinken indoen, lunch maken en mannen van alles voorzien wat ze nodig hadden..
    :) nog ff wat drinken en hop naar bed!
    morgen voor 7:00 gaat de wekker weer!

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: hier in de week vaak uitgeteld als de kindjes in bed liggen dus echt gezn energie meer voor het huishouden. Dus hier altijd in de weekends helaas ;) vanavond de strijk nog gedaan, is dat ook weer bij.

MamaChantal: succes voor de nacht!

Nijntje: hier hebben ze allebei meegroeikamers, maar de grote bedden zijn 90x200. Hangt dan idd van model af hoe groot ze zijn.

Dani: zo, gaat goed vooruit! Hoop voor je dat het er morgenavond op zit, kan je heerlijk van je tuin genieten!

Aagghhh, heb een erge opstoot van hooikoorts. Snotteren, niezen, tranende ogen... Maar dadelijk pilletje genomen, hopelijk is het morgen al wat milder. Wil graag ergens met de kindjes naartoe, denk de kinderboerderij. Is ook speeltuin aan.

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    thnx heb ik wel nodig :(
    hopen op een betere nacht dan afgelopen nacht ;)
    jaim ligt gezellig naast me

balen van je hooikoorts :(

14. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hooikoorts sucks..... ml heeft er erg veel last van zo sneu om te zien ...

15. Porsche

Porsche Niet meer actief

Dani wat fijn dat het sneller af is dan gepland... verbouwen is ook sloopend

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    vraagje, wat kan goed als ontbijt?
    ik eet nu 1 of 2 volkoren boterhammen met 30+ kaas of 20+ smeerkaas.
    maar 2u later heb ik alweer trek :(
    wat is een voedzamer ontbijt?

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat meen je niet.. Ik hoop echt dat het goed gaat!

Dikke knuffel

18. minon

minon Niet meer actief

Dani: fijn dat ie sneller klaar is!

Nijntje: grote bedden idd 90x200 maar dan kan er net geen kast of bureau meer bij in het kamertje omdat je dan 30cm hebt om ertussendoor te lopen. Bed van de ikea wat ik had gevonden is in de grootste stand 80x200 (en op zn kleinst 80x130) dus dan 40 cm loopruimte. Scheelt toch veel op zn stukje. Op 200 lengts zal ook niet gaan omdat er dan geen enkele kledingkast meer past. 200 past net maar ja altijd een ombouw om een bed heh komt er al snel 6cm bij dan gaat het dus net niet. Nu een leuke kast gevonden van 75 breed dat past dan nog net. Als 1,70 te kort is moeten we een bed op maat laten maken. Maar als ze zo klein wordt als ik geen probleem. Ik pas ook prima in een bed van 1,70 :p
    Kamertje is 2x3 meter dus erg klein. En zit ook nog eens een airco in die ruimte afsnoept en de schoorsteen van de kachel. Een hoogslaper zou het beste zijn maar lijkt me nu niet verstandig haha. Rolt ze zn eind naar beneden zal vast nog wel gebeuren dat ze uit bed valt.

19. Chaos

Chaos Actief lid

5 apr 2014
    269
    0
    0
    Moet even kwijt dat strijken levens gevaarlijk is ;).
    Bij het laatste te strijken kleding stuk mijn hand naar verbrand omdat het er nogal naar uitzag toch maar even naar laten kijken met een ingepakte hand tot gevolg. *zucht*

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      50,5 KB
      Weergaven:
      4
  20. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0